Udstyr til hundefører Udstyr til hundefører
Er der nogle der kender nogle gode steder at handle tøj til hundeføreren? Har fundet en vest fra Hurrta som jeg skal bestille, men derudover synes jeg det er svært at finde gode pæne ting. Fandt en træningsjakke fra Hurrta ligeledes, som var pæn og rimelig figursyet, men det er åbenbart sidste års model, så den er ik til at støve op nogen steder. Og kan simpelthen ik finde andre pæne. Så kom gerne med alle jeres gode forslag :-). Er der derudover nogen der ved om er sted man Kan købe en vest hvor man kan få sat et billede på ryggen?
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.005
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 550
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.475
apr 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 76
Desværre savner jeg smarte jakker og veste i sikkerhedsfarver med refleks, har ofte som bilist truffet helt mørklagte hundeluftere i den mørke tid.
Jeg har selv hund og for den mørke tid har jeg købt en arbejdsjakke, desværre ikke det smartestes design, men man kan se os på afstand, se vedhæftede billede og for øvrigt er den rigtig rar at have på, ikke tung og der er kun behov for en meget tynd trøje eller t-shirt under. Jeg er rigtig glad for jakken.
For os med hund, synes jeg det er vigtigt at blive set når vi går tur med hunden, så jeg efterlyser designere/firmaer som kan lave smarte veste/jakker med de lommer vi har brug for i sikkerhedsfarver.
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 31 Emner: 188 Svar: 10.559
apr 2011
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 31 Emner: 188 Svar: 10.559
apr 2011
Det jeg gerne vil er at vi hundeejere kan blive mere synlige på en smart måde i sikkerhedsfarver.
Ja der er smarte veste desværre i sort, det er ikke det jeg efterlyser, selvfølgelig kan jeg bruge en af vestene vi har i bilen i sikkerhedsfarver.
Udstyr til hundefører