1.323 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Teenage hund.. Nogen der bytter? Teenage hund.. Nogen der bytter?

Så er der for alvor gået teenager i den lille krøllede terrorist!

Jeg har lyst til at kvæle ham!!
Nogen dage har jeg bare lyst til at forlade ham.. Og så er der de dage, hvor jeg bare gerne vil sætte ham på en færge ud af verden!

Alt fornuft er sivet ud af det ellers ret så kønne hoved...
Hørelsen er forsvundet her i varmen, og opdragelse er blevet en by i rusland...!
Han har glemt ALT! Selv en simpel "sit"....

Han kommer ikke længere i haven, uden ledsager, for hunden har fået en stoooor kærlighed, for sin egen stemme.. Og mine naboer syntes ikke just, at han synger godt...

Så hvis nogenvil bytte, så står jeg klar med en krøltop! Jeg søger en velafrettet hund, uden lyd..........

Måske skulle jeg også nævne, at den lille gut er guld værd.
Alle de kærlige myssere han kommer med, når mor her er sur og træt. Alle de grin han giver.
Glæden når man kommer hjem, og lykken når han endelig gør, som der bliver sagt..

Han er ikke helt så slem alligevel, den lille lømmel.. Han er nok bare helt normal smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teenage hund.. Nogen der bytter?
  • #1   23. jul 2014 Han lyder helt normal..Hvor gammel er han? Min Ella er 13 mdr - snart 14...og man skulle tro jeg intet havde lært hende. Hun fik genopfrisket sit på 5 dage..da hun lige pludselig opførte sig som, at det anede hun ikke hvad var. Men husker tydeligt da hendes mor havde samme periode...synes dog Ella har været den værste af de hunde jeg har haft. Og så har de drenge jeg har haft altså været langt lettere at træne end tæver...men det er nok bare mig.

• #2   23. jul 2014 Den Danske du kan da nok forstå, at det er varmen der driver ham til vanvid Jeg bliver sku også mærkelig, af alt den varme Jeg orker det simpelthen ikke mere Og ja sådan har hunde det jo også Og fordi du har lyst til at smide din dejlige hund i skraldespanden ,er jo fordi, du også selv er ved at være et nervevrag af varmen smiley smiley

• #3   23. jul 2014 Jeg kan ikke bytte med en hund.. men et marsvin? som bogstavligtalt er en lort! Bliver ved med at skrige efter en gulerod. snakker 24/7. overtisser mig, når han sidder på mig.. bider mig i kinderne. bider i mine smykker. suser rundt over det hele. bider i mit tøj, bider i min dyne. spiser af MIN gulerod, selvom han har sin egen... hvis det ikke var fordi han var sådan en nuttet lille skid, så havde jeg kvalt ham smiley smiley

• #4   23. jul 2014 Hehe Cocker, jeg er slet ikke i tvivl om, at han er normal... smiley
    Det er bare mig der er ved at blive skør smiley

Og du har nok ret Inger! Varmen hjælper i hvertfald ikke ligefrem på det...!
    Det må være noget hedetur der gør ham skør lol smiley

• #5   23. jul 2014 Haha tosserne, han lyder da herlig! Jeg eeeelsker marsvin!! smiley

• #6   23. jul 2014 Elsker også de små grise! smiley men har aldrig haft en, der var så personlig, som ham jeg har nu.. det er helt sindssygt smiley men han er eddermame også fræk! Hader når han bider mig i kinden smiley

• #7   23. jul 2014 Neeeej! Behold din lille nuttede irreterende krøltop! smiley
    Nu har jeg endelig næsten fået en god lille hund ud af Lucky, selvom han nu egentligt har været ret nem for det meste. Men det der gøen tager altså ret lang tid, argh! jeg kunne flå ham levende nogle gange!
    Men han er jo min lille put put, så mon ikke vi begge overlever til den er feset ind på lystavlen smiley

• #9   23. jul 2014 My only, Baby skal INGEN steder smiley
    Og at der er lidt lyd, gør mig ikke noget... Men lige nu, ser han spøgelser over det hele...
    Han gør af brødristeren, hvis man vælter et eller andet, hvis et blad blæser ude på stien..

Men det skal nok gå! Han er jo kun en lille baaaaaby hund smiley

• #10   23. jul 2014 Vil du bytte med et skallet marsvin..? smiley
    Damon er inde i en periode hvor han eeeeeeeelsker at strinte på plexiglasset....... -.-
    Og så er han forfærdelig når han skal have solcreme på når han skal udenfor "Iiiv Iiiiv, det kilder..!!" *Hoppe, vende og dreje sig..*
    Men han er god til at gøre det hele godt igen, så putter vi lidt under den varme dyne, deler lidt persille og han giver mig et lille slik på næsen.. Så er alt godt igen smiley

profilbillede
  • #11   23. jul 2014 Haha Pia, jeg trøster mig med, at han da stadig har en ok kontakt til mig...
    Og ja, "Det er kun nogle måneder Line, han bliver sig selv igen... Tålmodighed er vejen frem...1-2-3-4..."

• #12   23. jul 2014 Hehe Lucky er jo alarmhund, og vi bor lige op til en meget brugt sti (skolen er lige på den anden side) sååå... lad os bare sige at hvis jeg fik en krone hver gang jeg skal ud og hente ham, fordi gø dyret ikke holder op, selvom han godt ved at han ikke må, så var jeg millionær, og han startede også først da han var 8-9 måneder gammel eller sådan..

han er dog blevet bedre til det med at tingene ikke altid behøver at stå der hvor de plejer, men det var han meget slem med da han var helt lille, men så var man da ikke i tvivl om hvis der havde været nogen. hehe smiley

• #13   23. jul 2014 Hvor gammel er Lucky nu?:)

• #14   23. jul 2014 1½ år eller 19 mdr.. så han er ved at blive lidt mere voksen i hovedet nu og han er da begyndt at blive lidt bedre til at komme når jeg kalder, hvis jeg når at få det stoppet inden han går helt i selvsving (tror det er når der kommer hunde det går helt galt)

Der hvor vi flytter hen, er det dog primært kun 2 naboer (Dem vi deler hæk med) som vi skal tænke på i forhold til at tricke Lucky til at gø sådan, så der er da en chance for at det bliver bedre, og så med en god omgang træning..

• #15   23. jul 2014 Og så har jeg jo læst herinde, at mange har haft held med, at lære deres gøende hund, at gø på kommando....
    Det skulle jeg jo prøve... Det har så bare resulteret i, at hver gang vi leger, eller jeg giver ham en kommando, han ikke liiiiige gider, så gør han... Vov vov vov......

• #16   23. jul 2014 Haha, jeg tror Lucky ville gøre nøjagtigt det samme.. Derfor prøver jeg heller ikke at lære ham det, skal ikke risikere noget. smiley

• #17   23. jul 2014 Vil du bytte med Myrna? Hun præsterede at hive gardinet - altså det hele, også stangen - ned i dag, da hun var alene.....

Nogle dage..... Suk....

• #18   23. jul 2014 Du kommer bare med ham smiley MEN Sally kræver kontrakt diverse aktiviteter smiley

• #19   23. jul 2014 Arhh Katrine. Hvor er han herlig, lille mini flodsvin smiley

Armen altså. Gandalf har ellers været så artig hidtil, men skal da love for han har noget at indhente for tiden smiley
    I dag har han pænt lynet en af mine dejlige lammeskinds op, pillet puden indeni ud, og smadret den i atomer.. Lammeskindet lå så pænt i sofaen, helt uskadt smiley
    Han gør det da med stil.

• #20   23. jul 2014 Johnny, hvis du kan lave en ligså fin hund ud af Baby, som du har fået ud af Sally, så bytter jeg gerne, så længe han er teenager! Så kan jeg da ikke få andet, end en fin hund tilbage smiley smiley

Danielle, jeg tror bare jeg beholder min terrorist..... SÅ destruktiv er han alligevel ikke!! smiley

MLA, han tænker sig da idet mindste om smiley
    Dyyyyygtig hund!

• #21   23. jul 2014 Han ved han ville blive pelset, hvis han smadrer mine dejlige lilla lammeskindspuder. smiley
    Sådan en baby ulvepels kunne godt passe i sofaen smiley

• #22   23. jul 2014 Orv det kunne blive nogle flotte puder smiley

• #23   23. jul 2014 Med garanti! smiley

• #24   23. jul 2014 NEJ TAK! Er endelig lige kommet af med en støjende, gøende, spøgelses-seende, døv puddelhvalp.. Jeg mangler ikke en ny! smiley

• #26   24. jul 2014 Ej Tine nu er du jo allerede i træning! Så kan du da godt have Baby også? smiley

Dogs are, jeg tror bestemt også, at Baby er nem, i forhold til andre teenage hunde...! Så jeg brokker mig bare smiley

Kommentér på:
Teenage hund.. Nogen der bytter?

Annonce