teenage-periode?? {{forumTopicSubject}}
Chjang er nu de 9 mdr. og er helt officielt gået over til at være teenager!! Den har ændret adfærd og det er som som den nogen gange glemmer at tænke.. den gør ting som den aldrig har gjort før. . ikke på den gode måde. . den stjæler ting og ødelægegr dem, den har mast sig gennem hækken for at komme ud og lege med en hund der gik forbi (ejerne til den anden hund blev mega gal,hvilket jeg godt kan forstå, det ser volsomt ud når sådan en stor hund kommer løbende, jeg havde nok også været bekymrede hvis jeg ikke kendt hunden)
Den napper i vores fingre ikke at den bider men den vil gerne tygge på os hele tiden. Det er ting den ALDRIG har gjort før, den har altid været god som dagen er lang. skyldes det her bare den teenage-periode den skal igennem?? og hvor lang tid tager det ca.??
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.910
Elsk ham på trods af hans opførsel og vær varsom med at lære ham nyt, hold bare det gamle ved lige... det der sad godt fast før teenagehormonerne overtog hjernen, kommer igen når de fordamper
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Asta er nu 10 måneder og er også aldeles herlig indimellem *g* Men det går over igen.
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.393
(link fjernet)
Og god fornøjelse - HAR været det igennem med Ferdinand og er godt på vej med Hannibal (7 mdr.)
teenage-periode??