{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

hund vs kat {{forumTopicSubject}}

viste ikke hvad jeg skulle skrive i mit emne. jeg har et problem med min hund. vi fik ham da han var 8 uger og han har aldrig kunnet lade kattene väre og kattene bryder sig ikke om ham så vores hankat kommer kun hjem og spiser om natten og de andre 2 kommer ind lige meget hvad. men hvad kan man göre for at han ikke skal jagte dem? det er som om han er jaloux på dem.

Mvh Anne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund vs kat
  • #2   29. jul 2014 vi har en löbeline til ham udenfor og kommer de tät på ham så jagter han dem også der.


  • #3   29. jul 2014 Min syntes også katte er vildt spændende...
    Jeg har akkurat lige været ude og gå med ham, hvor han farede frem og gøede som en gal, af en bette kat...
    Jeg har ham altid i snor, og så snart han fik lov at komme lidt tættere på katten, holdt han op med at gø, og forsøgte bare at snuse til den.. Katten syntes så ikke, at den ville være venner, så jeg tog vovsen med videre smiley

    Sørg for, at din kat har et sted, hvor hunden ikke kan nå den.. En god hule, et højt kredsetræ. Et sted den kan søge hen, når den ikke gider hunden smiley


  • #4   29. jul 2014 problemet er så også at han har meget jagt i sig. faren var vildsvine jäger. når jeg er ovenpå så er hunden med og kattenen kan komme og gå som de har lyst til den ene hun har så killinger men får p-piller nu så hun ikke skal overtisse kattebakken. vi har 2 til at stå men välger at bruge den lille som er meningen killingerne kun skal bruge.

Kommentér på:
hund vs kat

Annonce