{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  voksen hund-social
  • #1   30. jul 2014 Ja selvfølgelig har de det smiley
    Du kan godt Have en social hund, der bliver asocial smiley Det er vigtigt for alle hunde at omgås andre hunde, ligesom det er vigtigt for mennesker at omgås andre mennesker smiley

• #2   30. jul 2014 Det er helt forskelligt fra hund til hund - og fra race til race...

Derudover også ret afhængigt af, hvilket forhold den har til sine mennesker.

• #3   30. jul 2014 Nej, Kristine!

Det er slet og ret forkert, det du skriver. Det kan der ikke opsættes regler for overhovedet.
    Mange hunde har absolut ingen glæde af at være sammen med andre - og det er så trist at den misforståelse gør, at de bliver tvunget til det.

Det skaber situationer, der får de misforstående hunde til at give andre dårlige oplevelser - og dermed give aben videre...

• #4   30. jul 2014 Det korte svar må være, ikke nødvendigvis.

• #8   30. jul 2014 Jeg tror, at CH har ret...
    Vi har tre hunde herhjemme, en voksen på 3 år, en unghund på 16 mdr. og en på 10 mdr.
    Den store HADER alle andre hunde - stort set. Han har absolut intet behov for at være sammen med andre hunde, end de to andre i flokken.
    Chico leger fint med de fleste hunde - hvis de da gider at lege med ham...
    Og den yngste har vi endnu ikke haft med ud i offentligheden for alvor, for al hendes gå-tur-træning handler om at lære ikke at være bange for biler osv., men tvivler ærlig talt på, at hun har noget synderligt behov for kontakt med andre hunde.. hun virker pænt ligeglad

• #10   30. jul 2014 Det afhænger af mange forskellige faktorer.

• #11   30. jul 2014 Mine går i flok til dagligt, og er alle glade for at være sammen med, eller lege med andre hunde, på hvert deres niveau.
    Jeg er sker ikke i tvivl om de trives ved at være sammen i flok, også med hunde "udefra"

• #12   30. jul 2014 Jeg ved det ikke en en ting ved jeg og det er at vi mennesker ikke kan give en hund det samme som en artsfælle. Diva gider bestemt ikke alle hunde men når hun er sammen med nogle af de faste legekammerater så nyder hun det smiley

• #13   30. jul 2014 Absolut forskelligt fra individ til individ og fra race til race.

Jeg kunne slet ikke forestille mig kun at have en whippet, de har så megen glæde af hinanden, når de er flere sammen og har mest udbytte af at være sammen med artsfæller af samme race eller andre mynder.

Gravhunden kunne fint gå som enehund og være lige lykkelig af den grund, hun er ikke synderligt interesseret i fremmede hunde, men vil meget gerne i kontakt med nye mennesker.

• #14   30. jul 2014 Diva, det gælder måske for dig og din hund.
    Det betyder ikke at det gælder for alle.

• #15   30. jul 2014 CH: Tror du ikke at alle hunde har godt af at være sammen med artsfæller på en eller anden måde? smiley Ikke nødvendigvis leg smiley

• #17   30. jul 2014 Nej, jeg ved at det ikke er sådan.

Alt det kræver er bare at se på hunde, der bliver tvunget til at interagere med andre...

• #18   30. jul 2014 Tia har aldrig haft behov for at være social med andre hunde. Hun er lidt usikker og knurre hvis fremmede hunde vil hilse på hende når vi går tur.
    Hun kan være sammen med andre hunde vi kender, men hun gider dem ikke rigtig. Hun lader dem bare være i fred.

Kommentér på:
voksen hund-social

Annonce