388 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Væske fra bryst... Væske fra bryst...

Hej HG min Cavalier tæve på 3 1/2 år væsker når man nulrer brystvorterne far brystvorterne, væsken er gennemsigtig og gul, hun har virket stille i et par dage og hun er ikke falsk drægtig (kun 14 dage siden sidste løbetid) nogen der har nogen erfaring og syntes i at dyrlægen bør få et ring?

Og et lille bonus spørgsmål, nu ved jeg at man stærkt fraråder at kastrere nervøse hanhunde, gælder det samme for tæver?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væske fra bryst...
  • #2   6. aug 2014 Men hun elsker det jo smiley ej det var nu også fordi jeg har lagt mærke til at de er lidt hævede selve brysterne smiley og så ville jeg lige tjekke om jeg kunne få noget ud og det kunne jeg jo så...

Hvorfor hun er nervøs ved vi ikke, men jeg har bestemt mig for at jeg gerne vil have hende steriliseret da hun er ret påvirket af hendes løbetider, nu gælder det bare om at finde på en løsning med min far, jeg regner dog med at tilbyde og betale det hele smiley

Med du mener ikke at der er stor risiko for at hun bliver mere nervøs?

• #3   6. aug 2014 Altså... Hvis du nulrer hundens brystvorter sådan generelt, ville jeg da ikke blive overrasket over, at den fik betændelse i brystvorterne... Det gør mennesker sådan set også, hvis man nulrer for meget... Og det du kan presse ud er jo tydeligvis betændelse.

Syntes bestemt også du skal lade være med at nulre brystvorterne!

• #4   6. aug 2014 Nu vil jeg sige at generelt gør jeg det ikke, det er for at fjerne skidt en gang om måneden, ellers gør jeg det ikke, og da jeg lagde mærke til at hendes bryster var hævede og ikke var faldet helt fra sidst hun var falsk drægtig (producere mælk) tænkte jeg at jeg lige ville sikre mig at der ikke kum noget ud, men nej det er ikke noget der bliver gjort i tide og utide selv om at hun syntes det er hyggeligt så holder jeg mig til hendes andre favorit steder smiley

• #5   6. aug 2014 Ok, men betændelse er det, så jeg ville som minimum give dyrlægen et kald og høre ad smiley

• #6   6. aug 2014 Ok, jeg vil sørge for at vi får ringet imorgen smiley

Kommentér på:
Væske fra bryst...

Annonce