{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Hvordan kommer jeg videre {{forumTopicSubject}}

Vannivaps blev sendt til de evige jagtmarker for lidt over en måned siden. Det at sige farvel, var det sværeste jeg nogensinde har måtte gøre. Men vi opdagede en byld i bagdelen på ham, og dyrlægens dom var hård. Nemlig kræft.

Jeg sidder tilbage og savner, savner så frygtelig meget masse og synes ikke savnet bliver ikke mindre.

Vanniskat var jo lidt vores erstatning for det barn, som vi ikke selv kan få, og var med til at holde humøret oppe, når alt det adoptions halløj blev svært. Så han havde en særlig plads hos os.

Vi har nu anskaffet os en kattekilling, som vi hentede i søndags. Hun er dejlig, og tager mange af de triste tanker, men ikke dem alle, og særligt om aftenen savner jeg.

Hvordan kom i andre videre, da i mistede jeres hund, og har i råd til, hvordan jeg kommer videre og giver slip


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg videre
  • #1   22. aug 2014 Jeg skrev breve til min hundeven, om hverdagen, mit savn, min sorg og ja alt muligt der poppede op.
    I sidste ende er det kun tiden, der kan mindske den voldsomme sorg det er at miste en elsket ven. Varme tanker herfra smiley


  • #2   22. aug 2014 2 dage før jul mistede jeg Whiskey og her 3 dage før sommerferien mistede jeg Charlie

    Vi valgte en uge efter det med Charlie at få Watson en ny hund, af den simple grundt at jeg med Whiskey gled ned i et stort dybt hul (jeg lider af nogle psykiske ting i forvejen) og var kun meget langsomt begyndt at få det en smule bedre, da det skete med Charlie, så for at tænkte på noget andet fik vi Watson.
    Men jeg sørger stadig, snakker med dem, ser på billeder af dem og skriver om den på min blog


  • #4   23. aug 2014 fik en ny -men det er nok ikke alle der kan bruge det som "plaster på såret".

    Alle der nogensinde har prøvet at måtte aflive et elsket kæledyr, ved osse at det er helt normalt at sørge over tabet af det -så giv det tid... Hvem siger at det er i dag eller i morgen du skal være kommet dig over tabet af en hund du uden tvivl var glad for?
    Du lyder jo ikke til at være gået helt ned med flaget, men blot at sørge og være ked af tabet, og det er helt normalt smiley


  • #6   23. aug 2014 Enig med Birgitta .. Ny hund smiley

    Da jeg mistede King, svor jeg, at jeg aldrig sku ha hund igen! 1,5 år senere fik jeg lille Petri smiley

    Da lille Petri så også måtte for tidligt herfra, aftalte vi at nu skulle vi have børn før vi fik hund igen.
    Det holdt lige præcis 8 måneder ca så hentede vi lille Millie, og hende ville jeg ikke være foruden!

    Hver gang jeg har fået en ny hvalp- er mit liv blevet godt igen og mit hjerte fyldt med glæde og kærlighed smiley


  • #7   23. aug 2014 Vi har pt ikke mulighed for ny hund. Vi står midt i en adoption og ved ikke, hvornår vi får Barn i forslag. Det kan blive i morgen, som det kan blive om et halvt år.
    Og når barnet kommer, så skal vi rejse efter 14 dage. Og vi risikerer at skulle være af sted i op til 4 mdr. Det er ikke fair vilkår for en hund, og slet ikke en hvalp.
    Derfor må vi vente til vi er på den anden side af adoptionen.
    Vi har valgt at få kat, de kan bedre være i pleje.


Kommentér på:
Hvordan kommer jeg videre

Annonce