{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Hvordan kommer jeg i gang igen? {{forumTopicSubject}}

Nu deler jeg normalvis ikke så meget af mit privatliv her i det offentlige forum, men har lige brug for nogle gode råd her.

For at gøre en lang historie kort; For omtrent en måned siden falder jeg meget hårdt ned i en svær depression, som jeg ikke rigtig havde set komme. Har lidt af depressioner i cirka 10 år nu, så plejer at være i stand til at tage dem i opløbet.

Jeg er HF studerende og tager 5 fag online. Det indebærer jo en masse læsning, men jeg er fuldkommen gået i stå.
Så kan man jo sige "Det er vel bare, at gå i gang"... Ja, hvis det dog bare var så simpelt. Jeg har prøvet, men jeg bliver frustreret, fordi jeg skal læse det samme hele tiden, fordi jeg ikke forstår, hvad det er, jeg læser. Nogle gange går det fint, og jeg får spyttet måske... 2 moduler ud på 3 dage (Vores undervisning er delt op i moduler, så dette skal forstås som måske... 20 timers arbejde for et af fagene), andre gange går det helt galt, hvor jeg sidder og ender med at græde, og jeg er bare... nødt til at gøre et eller andet, så jeg ikke har de her dage, hvor jeg bare ender med at græde.

Jeg er bagud i 4 af mine fag, og jeg er ærlig talt ved at løbe tør for gode ideer.

Hvad gør I andre, når I ikke kan komme i gang?
Nogle gode råd, et eller andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg i gang igen?
  • #1   24. nov 2015 Nææ.. Ingen gode råd smiley har selv haft en depression for nogle år siden, og det hele er bare svært at overskue.. - udover selvfølgelig at have nogen at snakke med, og måske nogle der kan læse lidt med dig i ny og næ?

    Og ellers så vil jeg bare sende dig nogle tanker og en "krammer" smiley