{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Hvordan kommer jeg op igen? {{forumTopicSubject}}

Hej alle .. måske er det dumt at spørge om .. men jeg har bare brug for at få det ud .. NU !

I april måned startede jeg i hæren som konstabel elev.. det er noget jeg har drømt om så længe jeg kan huske .. men jeg følte hele tiden jeg skulle kæmpe meget hårdere for tingene end de andre .. mit humør svingede fra at være lykkelig det ene øjeblik, til selvmordstanker næste øjeblik ..

jeg besluttede at gå til lægen og han konstaterede at jeg havde en depression .. det betød at jeg ikke kunne fortsætte i hæren - og mit hjerte var knust .. nu sidder jeg her og er ikke kommet et skridt videre.. jeg er bedste venner med min sofa.. har stadig intet overskud eller lyst til noget som helst.. men min kæreste støtter mig hele tiden og tager mig med ud og se verden så jeg ikke ender helt alene i sofaen..

nu er det bare at jeg ikke vil finde mig i det mere!! jeg vil have mit gamle friske jeg tilbage.. jeg var aldrig bange for noget og tog det hele med stiv arm!! jeg har taget skridtet og sendt en ansøgning til hæren og skal måske starte til april..

men .. hvordan.. hvordan får jeg min psyke tilbage?? please hjælp mig.. jeg aner ikke et levnde råd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg op igen?
Kommentér på:
Hvordan kommer jeg op igen?

Annonce