Århus udstillingen {{forumTopicSubject}}
Hej, nogle der har været til udstilling her i weekenden i Århus?
Jeg var i går, bare som tilskuer, det blev lidt en lang dag, da jeg kom lidt i 10 og den race jeg gerne ville se var sidste race i ringen, med forsinkelser osv. blev kl. vist 15 inden racen kom i gang.
Jeg synes et var meget interessant at gå rundt og kigge de forskellige racer, og se/mærke forskellen, jeg ved ikke rigtig hvad det skyldes, men der var got nok stor forskel på at stå ved de forskellige ringe, nogle steder fik man virkelig følelsen af at "man" ikke var velkommen, og kunne høre at der blev sladret om de andre deltager, vendt øjne mm. og andre steder virkede det lidt mere hyggeligt, til at komme til for tilskuer og god stemning.
Jeg sa på et tids punkt og så grand danois bedømmelser, og så en hund med en snor om taljen hvor halen sad fast i under maven, nogle der ved hvorfor?
Håber i der var af sted havde en god dag, på trods af det lidt ustabile vejr.
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 174 Svar: 1.938
AG: Det var også kun en hund jeg så det på, men det var først da de var færdige og gik derfra at jeg så det, synes bare det så ret spøjst ud. Men nu hvor du nævner GD, er de så meget følsomme, blev lidt overrasket over at der var en del der virkede nervøse/sky, der var en hvor dommeren slet ikke kunne komme til den.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.729
jun 2008
jun 2008
Så vil jeg også lige kommentere dommeren i ring 4, han var da bare det mest behagelige og søde menneske, det var rigtig fedt at se den måde han gik til hundene på og den måde han talte med handlerne på.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 20 Svar: 318
Vores Nathalie blev BIM efter næsten et års pause, hannen hun blev parret med sidste år, blev BIR, deres hvalp blev Bedste hvalp.
Vores han Amigo blev 3. bedste han, hans hvalpe blev BIR og BIM Baby, ud af 12 babyer
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.082
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.394
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.364
Lille My var tilmeldt og Leif Lehmann Jørgensen grinte lidt af hendes bikini-look og placerede hende 2'er i championklassen, uden CK... Men vi er godt tilfredse alligevel.. Vi havde tilmeldt hende inden hun blev champ så vi tog det som træning, og havde en lille sejr ved at alt gik flydende og tøsen var glad under hele bedømmelsen
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.892
jul 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 446
Maxi BIR, cert og DKCH 2 år og 11 dage gammel, en tur i store ring, udvalgt fra gruppe 5 til en af de 6 bedste, men røg ud, så ingen placering der
Smilla - BIR baby med en SUPER FLOT kritik
En rigtig dejlig dag i regnvejr
aug 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 10 Emner: 15 Svar: 296
Århus udstillingen