{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Århus udstillingen {{forumTopicSubject}}

Hej, nogle der har været til udstilling her i weekenden i Århus?

Jeg var i går, bare som tilskuer, det blev lidt en lang dag, da jeg kom lidt i 10 og den race jeg gerne ville se var sidste race i ringen, med forsinkelser osv. blev kl. vist 15 inden racen kom i gang.

Jeg synes et var meget interessant at gå rundt og kigge de forskellige racer, og se/mærke forskellen, jeg ved ikke rigtig hvad det skyldes, men der var got nok stor forskel på at stå ved de forskellige ringe, nogle steder fik man virkelig følelsen af at "man" ikke var velkommen, og kunne høre at der blev sladret om de andre deltager, vendt øjne mm. og andre steder virkede det lidt mere hyggeligt, til at komme til for tilskuer og god stemning.

Jeg sa på et tids punkt og så grand danois bedømmelser, og så en hund med en snor om taljen hvor halen sad fast i under maven, nogle der ved hvorfor?

Håber i der var af sted havde en god dag, på trods af det lidt ustabile vejr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Århus udstillingen
  • #3   24. aug 2014 Maj-Britt Tillykke med det, det var da flot.

AG: Det var også kun en hund jeg så det på, men det var først da de var færdige og gik derfra at jeg så det, synes bare det så ret spøjst ud. Men nu hvor du nævner GD, er de så meget følsomme, blev lidt overrasket over at der var en del der virkede nervøse/sky, der var en hvor dommeren slet ikke kunne komme til den.

• #4   24. aug 2014 mener det er fordi hunden har for høj haleføring.. men skal ikke gøre mig klog på det.

• #5   24. aug 2014 Ansofie K ok, så bare underligt ud.

• #7   24. aug 2014 AG Det kan også være det bare er mig fordi jeg slet ikke er vant til den type hund, så det virker måske lidt voldsommere end det egentlig var (altså bort set fra den som dommeren ikke kunne komme til) Det med halen, det kunne da sagtens være for at den ikke skulle beskadige halen, det havde jeg slet ikke tænkt over.

Så vil jeg også lige kommentere dommeren i ring 4, han var da bare det mest behagelige og søde menneske, det var rigtig fedt at se den måde han gik til hundene på og den måde han talte med handlerne på.

• #8   24. aug 2014 Vi havde en super dag smiley

Vores Nathalie blev BIM efter næsten et års pause, hannen hun blev parret med sidste år, blev BIR, deres hvalp blev Bedste hvalp.

Vores han Amigo blev 3. bedste han, hans hvalpe blev BIR og BIM Baby, ud af 12 babyer smiley

• #9   24. aug 2014 Ud over det silede ned, så var jeg meget godt tilfreds, min "hjemme lavede" hun blev BIR og fik sit 7. danske cert, uplaceret i gruppen.

• #10   24. aug 2014 Jeg var der ikke selv, men jeg ved at min sheltie, Meeko's forældre blev bedst i race og bedst i modsat køn for sheltierne (:

• #11   24. aug 2014 Vi var afsted i dag og lillemanden tog BIR baby for 3. gang i træk smiley I storering var han, som i sidste weekend, en stjerne af format, men desværre kunne vi ikke helt overskygge Jytte's skønne Happy smiley

Lille My var tilmeldt og Leif Lehmann Jørgensen grinte lidt af hendes bikini-look og placerede hende 2'er i championklassen, uden CK... Men vi er godt tilfredse alligevel.. Vi havde tilmeldt hende inden hun blev champ så vi tog det som træning, og havde en lille sejr ved at alt gik flydende og tøsen var glad under hele bedømmelsen smiley Og så glad her kan man sagtens være selvom man ikke får CK smiley

profilbillede
  • #12   25. aug 2014 Jyttes Happy er nu også en charmetrold uden lige

• #13   26. aug 2014 Ja:)

Maxi BIR, cert og DKCH 2 år og 11 dage gammel, en tur i store ring, udvalgt fra gruppe 5 til en af de 6 bedste, men røg ud, så ingen placering der smiley

Smilla - BIR baby med en SUPER FLOT kritik smiley

En rigtig dejlig dag i regnvejr smiley

• #14   26. aug 2014 Nope, var i Leipzig og gøre rent bord smiley (Hvor der var strålerne solskin)

Kommentér på:
Århus udstillingen

Annonce