{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Foreslå en race :) {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Min rottweiler-pige nærmer sig de 7 år og det kan jeg lige så stille begynde at mærke på hende.
Derfor går jeg lidt og tænker på den næste hund. Der er forhåbentligt en del år til, men vil gerne vide mest muligt om en race før jeg anskaffer mig den, så masser af tid til at undersøge er fint med mig smiley

Kan bare ikke komme på nogen racer og derfor håber jeg at I vil foreslå nogen hvis jeg kommer med lidt info smiley
(Ved godt at meget af det har med opdragelse at gøre, men nu får I bare lige grund-info)

- Gåture varer ca. 4 gange i ugen mellem 2-5 timer (skov, strand, marker, byture, alt). Resten af dagene mellem 45 minutter og halvanden time cirka.
Derudover morgen- og aftenture + det der lige er tid til

- Jeg er væk fra 7.45 - 16.15.
Er på kontor og har somme tider hunden med på job, hvor den gerne må gå rundt men den skal ikke "løbe på væggene"

- Den skal være god ved børn (og børnene skal selvfølgelig være god ved den)

- Den skal kunne sige VOV når der kommer nogen og mene det. Men den skal også kunne forstå at andre mennesker end kun jeg er velkomne i mit hjem når jeg giver lov

- Jeg går meget op i at træne mine hunde så den må gerne være lærenem / klog

- Udseendet er ikke vigtigt men skal jeg sige noget, så kan jeg godt lide en majestætisk holdning (f.eks. Golden Retriverens) og et muskuløst udseende (f.eks. som Amerikansk Bulldog) - så der er jeg ikke så kræsen smiley

- Jeg har haft 4 rottweilere og vil nok gerne "prøve noget nyt". Men er vant til selvstændige hunde som har deres egen mening

Er det info nok til at kunne foreslå et par racer?


Kommentarer på:  Foreslå en race :)
Kommentér på:
Foreslå en race :)

Annonce