{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Lady Pink
Lady Pink
Tilmeldt:
26. jul 2011
Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265

hvalp dårlig- vaccine {{forumTopicSubject}}

jeg har en hvalp som er blevet vaccineret 12 ugers i dag

hun har været fuld af krudt og lømmel agtig som hun plejer i dag
men her til aften er hun ikke som hun pleje... hun vil ikke lege og der er slet ikke skarnstreger i hende ???

hun var ved dyrlæge sidst på eftermiddagen, og da vi kom hjem var der heller ikke noget, og hun var også ude på gåtur..

hun spiser normalt.

er der nogen som har oplevet hvalpe/voksne hunde er blevet utilpas efter de er blevet vaccineret ..

hun har fået den alm 12 ugers vacc.. og rabies vacc ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp dårlig- vaccine
  • #1   3. sep 2014 Trille kaster ALTID op om aftenen når hun bliver vaccineret og er altid lidt sløv, det plejer at blive bedre dagen efter.
    Jeg har bare taget det som bivirkning og min dyrlæge har bekræftet mig i dette. smiley Vær ikke nervøs smiley


  • #2   3. sep 2014 Ja det kan forekomme, men hun skal være frisk i morgen, så hvis ikke hun er det, så giv lige dyrlægen et kald.
    Faktisk har dyrlægen ofte gjort opmærksom på det, når jeg har fået hunde vaccineret, men jeg har ikke selv oplevet det.

    Håber, hun er sit normale frække jeg i morgen smiley


  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #3   3. sep 2014 ja det håber jeg godt nok også smiley jeg kan ikke mindes jeg har været ude for det før

  • #4   3. sep 2014 Men husk at hvis hvalpen er dårlig hele natten, så sover den nok ikke så meget og kan være træt imorgen, men er du bekymret imorgen så giv din dyrlæge et kald. Jeg kender ikke til birvirkning på rabies, den har Trille aldrig fået.

  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #5   3. sep 2014 ja jeg vil helt klart ringe til dyrlæge i morgen hvis hun stadig ikke er sig selv

    åh hvor er det træls at dyr ikke kan snakke engang imellem smiley så de kunne fortælle hvad der var træls


  • #6   3. sep 2014 Ja, det ville virkelig være rart, hvis de kunne fortælle, hvordan de har det..

    God bedring med hende.


  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #8   3. sep 2014 okay smiley
    jeg syntes bare aldrig jeg har oplevet det før ??
    og har da ellers opdrættet nogle hvalpe efterhånden



  • #10   4. sep 2014 aaarh at de fleste bliver syge er vidst lige at smøre lidt tykt på. De hunde vi har haft i familien gennem tiden, er aldrig blevet syge af vacc hverken som hvalpe eller voksne. Men jeg er stødt på et par stykker på træningspladsen der har oplevet det og det sker faktisk osse for børn at de får dte lidt skidt efter vacc.

    Det er normalt ikke farligt, men det skal self gerne ret hurtigt blive bedre, så varer det ved i morgen ville jeg kontakte dyrlægen


  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #11   4. sep 2014 Hun har rejst halen igen smiley og er begyndt at inhalerer godbidder igen :))

    så jeg kan vist ånde lettet op smiley nu går der et år inden næste gang :)))


  • #14   4. sep 2014 Kato kunne ikke tåle vaccinen, og hævede kraftigt op..
    Aston var der ingen problemer med, men han var lidt sløv og var hævet i det område der var stukket og det var irriteret smiley


Kommentér på:
hvalp dårlig- vaccine

Annonce