Passe hvalp {{forumTopicSubject}}
Så skulle jeg prøve at passe en bette chihauhua hvalp igår, til idag
Lady sikke en lille spilopmager med gang i den
Normalt vogter lady over sin madskål når der er spisetid, hvis der er andre hunde. INGEN må nærme sig hendes mad, så knurrer hun og viser tænder...
Men bette hvalpen her.... Den må sørme stå og spise af madskålen på samme tid som hende selv...uden en lyd... Der kiggede jeg altså lige lidt...
Hvalp sov inde i soveværelset ved os, i sin kurv på gulvet helt oppe til min side af sengen. Den pev kun en gang , hvor jeg lige tog hånden ned lidt, og så sov den ellers resten af natten
Mig derimod har været vågen flere gange, og lige ned med hånden for at tjekke at bettehvalp er hvor den sku være
Hvordan kan det være at bette hvalp gerne må dele mad af ladys skål på samme tid, når hun ellers ikke tolerer andre hunde i nærheden i skålen?
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.580
Hvis du skal passe hvalpen en anden gang så vær obs på at holdningen med at hunden definere en hvalp som en hvalp er ud fra lugt og det øjeblik den nærmer sig eller har haft 1. løbetid så er hvalpen en voksen hund i andre tæver/hundes hjerne.
Mine tæver har for det meste haft den holdning at en hvalp er noget der skal opdrages.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
Og sikke de 2 leger sammen, så dejligt
Katten må jo nærmest ikke engang snuse til hende, mens hun spiser uden der kommer lyd, så jeg var på vel med det samme jeg så lille hvalp rende derhen..men lady rykkede sig bare lidt så hun ku komme til også..
Men holder da lige øje med det fremover, når de ses
Passe hvalp