{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Passe hvalp {{forumTopicSubject}}

Så skulle jeg prøve at passe en bette chihauhua hvalp igår, til idag smiley
Lady sikke en lille spilopmager med gang i den smiley

Normalt vogter lady over sin madskål når der er spisetid, hvis der er andre hunde. INGEN må nærme sig hendes mad, så knurrer hun og viser tænder...
Men bette hvalpen her.... Den må sørme stå og spise af madskålen på samme tid som hende selv...uden en lyd... Der kiggede jeg altså lige lidt...

Hvalp sov inde i soveværelset ved os, i sin kurv på gulvet helt oppe til min side af sengen. Den pev kun en gang , hvor jeg lige tog hånden ned lidt, og så sov den ellers resten af natten smiley
Mig derimod har været vågen flere gange, og lige ned med hånden for at tjekke at bettehvalp er hvor den sku være smiley

Hvordan kan det være at bette hvalp gerne må dele mad af ladys skål på samme tid, når hun ellers ikke tolerer andre hunde i nærheden i skålen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passe hvalp
  • #1   14. sep 2014 Fordi hun er en hvalp og nogle tæver tillader en hvalp alt det hunden ellers ikke tillader af adfærd fra andre hunde i dens omgivelser.
    Hvis du skal passe hvalpen en anden gang så vær obs på at holdningen med at hunden definere en hvalp som en hvalp er ud fra lugt og det øjeblik den nærmer sig eller har haft 1. løbetid så er hvalpen en voksen hund i andre tæver/hundes hjerne.
    Mine tæver har for det meste haft den holdning at en hvalp er noget der skal opdrages.

• #3   14. sep 2014 Min datters hund, vil heller ikke have andre hunde ved hendes madskål Men vi blev da også meget forundret, da min lille Misja lige fra hvalp og stadigvæk godt må komme til hendes mad Så der må være forskeld på hunde Og ligeledes vil min datters hund heller ikke dele legetøj ,med andre hunde ,kun med Misja .Så hvorfor det ved jeg ikke smiley

• #4   14. sep 2014 Okay smiley har aldrig haft hund fra hvalp,så det var da lidt sjovt at prøve smiley
    Og sikke de 2 leger sammen, så dejligt smiley

Katten må jo nærmest ikke engang snuse til hende, mens hun spiser uden der kommer lyd, så jeg var på vel med det samme jeg så lille hvalp rende derhen..men lady rykkede sig bare lidt så hun ku komme til også..

Men holder da lige øje med det fremover, når de ses

Kommentér på:
Passe hvalp

Annonce