{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

hvalp.. {{forumTopicSubject}}

Ja hvorfor var det lige at jeg sagde ja til at passe denne skønne hvalp på 8-9 mdr..???

"sove sove..uh jeg skal uuud..gå væk med den sele! øv..jubii ud ud, NEEEEJJJJ det er VÅDT..jeg vil ind, jeg vil ind!!!!

Regn:..aaaaddd jeg nægter at gå.vandpytter: aaaddd jeg skal aldeles ik den vej..ok men så en stoor bue uden om!
Mudder/sjap : GLEM DET!!
Så nu har vi gået 5 min nu VIL jeg hjem så jeg blir ved med at vende mig og kigge tilbage...uhh her dufter godt... neeeej en lort..rulle rulle...uhh en fugl!!..argh lortesnor!

hmm skal lige pølle men gider ik tisse..

aahhh hjemme i varmen, uh uh jeg skal tisse! det var et godt sted der på gulvtæppet..

skal vi lege kat, ska lege, ska vi lege , ska vi lege kom nuuuu.
åh blir lige nød til at ha en lur mere..

hmm damen sover efter nattevagten nu..hvad ska jeg lave?? hey min madskål er tom...den skal da lige ha en anden form..op i sofaen med dig.. argm gumle gumle..SÅDAN smiley
Hov nej nej nej den tomme pose fra bageren skal da ikke ligge der på bordet! haps...flå,flænse..aahh nu ligger jeg godt her i sofaen..må lige tage en lur..

DAME!!!! hej,hej,hej,hej,jeg,hej,hej,hej,hej...uhh hun opdagede posen...skålen..tispletten..uuuuuunndsssssskyyyld...!!!!!!!!

Hey kat! ska vi lege, ska vi lege?!?!?"
(gåturen gentager sig)
Drengen blir hentet og kommer hjem..jubiiii så skal vi lege..åhh jeg vil liiiige ha en lur..

Åhh ja.. så kommer der lige lidt liv og unoder i huset for en stund... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp..
Kommentér på:
hvalp..

Annonce