{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

Hvalp? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,.

Mig og min familie skal have en Cocker spaniel, om 3.uger
Det er den første hund vi skal have for os selv.
Da da andre hunde vi har haft, var bare nogle vi har skulle passe i ferie'er.
Derfor tænkte jeg, er der nogle bestemte ting man skal vide omkring hvalpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp?
  • #1   9. apr 2007 Køb en bog om hvalpe smiley

• #2   9. apr 2007 Jepz - Det er et stort arbejde - ss -

Nej - hvad søger du fx viden om ???
    Udover at den skal passes - gøres renlig -h ave hvalpefoder af god kvalitet - Leges med - trænes med - start gerne tidligt - og stimuleres - via træning og leg -
    Husk at lære den at omgås børn - Og Vær med i det hele med den - det gør det meget nemmere at have med den at gøre - istedet for at lade dine forældre stå for det hele -

Ja - der er jo meget at sige - ss -

• #3   9. apr 2007 og husk opdragelse er vigtig, hvis i gerne vil have en "ordenlig" hund, som ikke tigger, og gør som der passe den.. man ender med at blive træt af det !

• #4   9. apr 2007 Køb Irene Jarnveds bog - "fra hvalp til hund" der er rigtig god - nemt læst og koster ca 250, mener jeg

• #5   9. apr 2007 Hvis i sætter jer for, at alt det som i ikke vil ha, at den gør som voksen; f.eks er i sofaen, sover i fodenden af sengen, tigger mad ved bordet osv...., dét skal den heller ikke gøre som hvalp, så er i et godt stykke af vejen.

Derudover, så sørg for at ta den med rundt forskellige steder (altså når den liiiige er faldet lidt til), så den blir tryg ved det.

Derudover kommer alt det med at gøre den renlig osv som er nævnt før....
    Go fornøjelse med den bette!!!!
    Hvalpe er så skønne!!!! ;o)

• #6   9. apr 2007 Okay, tak for det.
    Tror jeg vil prøve at kigge efter den bog.

Mig og min familie er meget imod at slå, sprke,og råbe af hunde, og noget af det eneste vi bruger er bare at sige Nej!
    Men det er ikke altid det fungere.
    Vi har flere gange oplevet at de bare ignorere det, og fortsætter.
    Er der andre metoder til at lære den at de skal stoppe med de forskellige ting?

• #7   9. apr 2007 + hvalpen skal lære at den ikke må være inde på værelserne, er det nemmest bar' at sætte en stor plade op, eller lære den det helt fra begyndelsen?

• #8   9. apr 2007 De kan sagtens lære at der er steder de ik må komme - selvom der ik er noget for - men ide ku være en låge - som du i starten evt har lukket - så åben uden at den må gå ind - og til sidst kan du tage lågen helt ned - det kan frustrere hunden at den ik kan se gennem lågen - og så står den måske bare og hopper op for at se ind -

Hos os har låger virket fint -

Kommentér på:
Hvalp?

Annonce