1.749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Chikane pga hund Chikane pga hund

fuck jeg er gal nu.. Der er nogle der har valgt at chikanere os groft med hensyn til vores hund.. De mener ikke vi lufter den smiley
Hvilket selvfølgelig ikke er korrekt.. Hunden kommer ud på 4 gåture hver dag og er desuden næsten aldrig alene (da jeg jo går hjemme) han leges med og kysses og krammes af ungerne hver dag også.. Ja nogle dage bliver turene måske ikke så lange som jeg gerne ville, det tør jeg godt indrømme, men hunden er glad og tilfreds og trives..
Men nu har nogle 2 gange postet laminerer sedler på vores opgangs dør.. Først bare: Til ejerne af den sorte hund, jeres hund skal luftes mere (godt nok længere, men husker ikke de præcise ord).. Denne gang med vores adresse på og følgende ordlyd:
Til jer med sort hund
En hund skal ikke pisse og skide på en altan, men luftes hver dag !!
Alt andet er svineri.
Behandle jeres dyr ordentligt !

Det ser jeg som chikane, da vores adresse står på + der fremsættes urigtige påstande, vores hund har aldrig lavet noget på altanen (og hvor har de den sindssyge ide fra) faktisk har han intet lavet inden siden han var en lille hvalp..
Hvordan kan personen mene at vide hvor tit og meget vi går med hunden ? Sidder de og glor ud af vinduet i døgndrift ? Og selv om de gjorde hvad så når vi går ud på modsatte side af bygningen ? Vi kan gå ud 2 veje, og gå i 3 ret Inger ved hver udgang, så vi kan gå 6 veje lidt svært at holde øje med..
Hunden luftes morgen, eftermiddag (gerne når jeg henter min datter i bh) sen aften når manden kommer hjem og først på natten inden manden går i seng.. Så hvis personen fx går i seng kl 22 (eller sidder foran sit tv) så luftes hunden altså 2 gange uden de kan se det..
Men hvad gør man ? Hader at gå ud af frygt for at vedkommende måske synes jeg skal have en verbal besked når jeg kommer med ungerne smiley og hvad andre der evt læser sedlerne tænker smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chikane pga hund
  • #1   20. sep 2014 Snak med din udlejer om det og pil papiret ned.. Evt. hæng en op hvor du skriver "kære "hunde-lufter-politi". Frygt ej. Vores hund kommer altså ud og gå op til flere gange om dagen. Til en anden gang, så ved du jo tydeligvis hvor jeg bor, så henvend dig da lige personligt istedet for.
    Go' dag."

• #4   20. sep 2014 Jeg syntes heller ikke du skal finde dig i det Hvis det var mig, og jeg ved mig selv ,at min hund bliver luftet som den skal,ville jeg ta en snak med vedkommende og fortælle ham /hende, hvordan du har det med at blive chikaneret, på den måde

• #5   20. sep 2014 Hvis du kendte vedkommende kunne du lægge en pose afføring hver gang der havde været bonus på turen, så kunne de da se at den ikke "bare" gik og hyggede sig på altanen smiley

• #7   20. sep 2014 Æv Sidsel, sikke noget svineri at hun spildte dyreværnets tid og ressourcer på det smiley Og hvor må det alligevel være ubehageligt, selvom man har sit på det rene smiley

• #8   20. sep 2014 Tak for jeres svar.. Kan ikke se hvad vi skulle have gjort nogen, men man ved jo aldrig hvad folk kan blive fornærmet over smiley
    Tænker at gå på bolig kontoret med en seddel, så de ved hvad der foregår.. Og så hænge en svar seddel op i en pæn tone.. Hvis det ikke hjælper må vi jo se om politiet vil melde det som chikane

• #10   20. sep 2014 Ejer af: Det er utroligt folk har sådan en trang til at blande sig.. Selvfølgelig ok hvis der foregår mishandling/misrøgt, men man skal altså være rigtig sikker i sin sag..

• #11   20. sep 2014 Ej hvor ubehageligt, vil fandme blive såret, hvis det var mig og jeg vidste personen ikke havde noget at ha' det i. Men ja, du må opsøge personen og forklare dem/den/"det" At du ikke gider finde dig i det.

• #12   20. sep 2014 Hold da op, hvor er folk uforskammede?
    Hvad bilder de sig ind?

• #13   22. sep 2014 Har snakket med boligselvskabet og de synes det var noget svineri og havde vi vidst hvem det var ville de have meldt det videre til bolig admin.. Men de syntes det var en rigtig god ide med at hænge et svar op, så det kan jeg gøre med deres godkendelse

Kommentér på:
Chikane pga hund

Annonce