Chikane pga hund Chikane pga hund
fuck jeg er gal nu.. Der er nogle der har valgt at chikanere os groft med hensyn til vores hund.. De mener ikke vi lufter den
Hvilket selvfølgelig ikke er korrekt.. Hunden kommer ud på 4 gåture hver dag og er desuden næsten aldrig alene (da jeg jo går hjemme) han leges med og kysses og krammes af ungerne hver dag også.. Ja nogle dage bliver turene måske ikke så lange som jeg gerne ville, det tør jeg godt indrømme, men hunden er glad og tilfreds og trives..
Men nu har nogle 2 gange postet laminerer sedler på vores opgangs dør.. Først bare: Til ejerne af den sorte hund, jeres hund skal luftes mere (godt nok længere, men husker ikke de præcise ord).. Denne gang med vores adresse på og følgende ordlyd:
Til jer med sort hund
En hund skal ikke pisse og skide på en altan, men luftes hver dag !!
Alt andet er svineri.
Behandle jeres dyr ordentligt !
Det ser jeg som chikane, da vores adresse står på + der fremsættes urigtige påstande, vores hund har aldrig lavet noget på altanen (og hvor har de den sindssyge ide fra) faktisk har han intet lavet inden siden han var en lille hvalp..
Hvordan kan personen mene at vide hvor tit og meget vi går med hunden ? Sidder de og glor ud af vinduet i døgndrift ? Og selv om de gjorde hvad så når vi går ud på modsatte side af bygningen ? Vi kan gå ud 2 veje, og gå i 3 ret Inger ved hver udgang, så vi kan gå 6 veje lidt svært at holde øje med..
Hunden luftes morgen, eftermiddag (gerne når jeg henter min datter i bh) sen aften når manden kommer hjem og først på natten inden manden går i seng.. Så hvis personen fx går i seng kl 22 (eller sidder foran sit tv) så luftes hunden altså 2 gange uden de kan se det..
Men hvad gør man ? Hader at gå ud af frygt for at vedkommende måske synes jeg skal have en verbal besked når jeg kommer med ungerne og hvad andre der evt læser sedlerne tænker
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 317
Go' dag."
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 922
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.042
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 67
Tænker at gå på bolig kontoret med en seddel, så de ved hvad der foregår.. Og så hænge en svar seddel op i en pæn tone.. Hvis det ikke hjælper må vi jo se om politiet vil melde det som chikane
sep 2004
mar 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 21
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 425 Svar: 10.613
Hvad bilder de sig ind?
sep 2004
Chikane pga hund