{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

Olie {{forumTopicSubject}}

Syntes Bella er begyndt at knirke meget i hendes led. Vil gerne tilsætte noget olie i foderet. Men hun kan ikke tåle lakse olie, ved ikke om den er mere fed end andre olier? Hun lider af overproduktion af mavesyre, og hun bliver meget ad bad af lakse olie. Hvad er den bedste olie man kan give?
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie
  • #1   11. okt 2014 Henriette Jeg ved ikke hvad der er det bedste Men jeg giver mine de fiske kapsler som vi mennesker tager Og jeg køber dem i Aldi, hvor de næsten ingen penge koster Jeg giver dem 1 om dagen smiley

  • #2   11. okt 2014 Prøv at vend det med din dyrlæge, måske skal hun have nogle syredæmpende tabletter og måske et eller andet mod knirke led.

  • #5   11. okt 2014 Hun får syredæmpende medicin.
    Inger, giver man dem hele kapslen eller hvad ?


  • #6   11. okt 2014 Får hende aldrig til at spise rå fisk smiley

  • #8   11. okt 2014 Sally får helt alm Omega3 fiskeolie tabletter som jeg selv tager hver dag, 400mg om dagen.

  • #10   11. okt 2014 Kan i få dem til at spise pillerne?

  • #11   11. okt 2014 Hvis man køber kapsler, skal man hælde indholdet ud over maden, eller give hele kapslen ?

  • #12   11. okt 2014 Hvis mine skulle have noget ledsupport, ville jeg da vælge et godt tilskud til formålet.
    Er du mest til det flydende, er der flexvital. I pulverform er der en hel del at vælge imellem. Hvis hun samtidig har svært ved fedtstofferne, ville mene det ville være bedre med målrettet tilskud, i stedet for at tricke mavesyren.
    Olie tvivler jeg på gør den vilde forskel for hendes led.
    Men ja, hørfrøolie, livets olie, udos choise, samt et par andre sammensatte veg. Olier jeg ikke lige husker navnet på stående fod, de er lige så gode som lakseolien.


  • #13   11. okt 2014 Plast kapslerne æder hun bare. Men hun er jo også nærmest en altædende Lab smiley
    Jeg køber fiske olie af høj kvalitet - Helst fra trænings kosttilskud forhandlere, er der nogen der går op i kvalitet er det dem! Feks er mine kapsler tilsat E vitamin som holder dem friske.

    Jeg handler igennem en Britisk side: Bulkpowders.co.uk. De er ofte LANGT Billigere en andre helsekost butikker og supermarkeder.

    Og så er vi i øvrigt helt TÅSSEDE med deres Nutbutter varianter smiley Særligt Cashewnut butter !!! Og så ser det så sjovt ud med tungen der køre på højdrift pga det klistrede stads smiley


  • #14   11. okt 2014 Jeg giver mine hele olie kapsler Jeg stopper dem ind i en klat leverposteg smiley

  • #15   11. okt 2014 Den knirken du hører skyldes formodentlig manglende elasticitet i leddene, problemer med brusken eller for lidt ledvæske, og så hjælper olie faktisk ikke.

    Du skal i stedet give ledtilskud, f.eks. et glucosamintilskud.

    Det kunne være
    http://www.rheumacure.com/SolanumFlex.htm
    eller
    http://www.naturesbest.co.uk/glucosamine-gold-p536/

    Begge gode præparater, som vi er en del, der har gode erfaringer med.


  • #16   11. okt 2014 Tak Kirsten, kigger lige på det

  • #17   11. okt 2014 Kirsten, den nederste af dem, hvor mange piller skal Bella have pr dag, hun vejer 33 kg? Kan se at et menneske skal tage 3 om dagen.

  • #21   11. okt 2014 Bella's mor...
    Vores Sibbe vejer ca. 37 kg. og får 2 piller om dagen. Måske Bella kan nøjes med 1½ - pillerne kan nemt deles med en skarp kniv. Typisk starter man op på en lidt højere dosis en uge eller to for at "fylde depoterne" og så går man ned på alm. dosis.

    Bemærk at præparatet er godkendt til mennesker, det betyder at kontrollen med det er strengere end ved produkter "kun" godkendt til dyr. Det er et rigtig godt sammensat ledprodukt, har hele pakken med glucosamin, chondroitin, MSM og så tillige ingefær og hyben - det hele er godt for leddene.

    Vi er temmelig mange der i en del år har brugt det til vores bernere, både som tilskud til HD/AD/OCD/gigthunde eller til hunde som har problemer med deres led af anden grund, så det er ikke et helt ukendt produkt. smiley


Kommentér på:
Olie

Annonce