1.246 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

min hund er blevet enormt deprimeret efter hendes løbetid. min hund er blevet enormt deprimeret efter hendes løbetid.

Heej alle, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.
Min tæve har lige afsluttet sin løbetid for ca. En uge siden. Hun gider ikke rigtig lege mere, og hun gider heller ikke rigtig få ture mere, og hun sover utroligt meget, og er blevet så nervøs. hun har aldrig opført sig sådan de andre gange hun har været i løbetid, men om det er pga. Løbetid eller om det er symptomer på allergi sprøjte hun fik i sidste uge, hun var nemlig helt normal inden sprøjten. :-S håber der er nogen der kan hjælpe mig.

- Agnete.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund er blevet enormt deprimeret efter hendes løbetid.
  • #1   15. okt 2014 Det kunne måske være de første tegn på falsk drægtighed

• #2   15. okt 2014 Hvis det er falsk drægtighed, hvor længe vare det så før det stopper?

• #3   15. okt 2014 Der må jeg være dig svar skyldig. Min tæve har kun haft det en gang og der fik hun det længere henne, mere svarende det tidspunkt hun skulle have født hvis hun var med hvalpe. Hun fik galastop, men det havde jeg meget dårlig erfaring med.
    Jeg synes at du skal give dyrlægen et ring og høre hvilke symptomer du kan forvente af den allergi sprøjte

• #4   15. okt 2014 Jah, det må jeg gøre. Det ikke til at holde ud hun er så trist. Men tusind tak for dine svar smiley

• #5   16. okt 2014 Jeg har haft tæver, der var meget stille i perioden lige efter løbetid. Det gik over af sig selv og var ikke forbundet med falsk drægtighed.

• Karin B
    Karin B Tilmeldt:
    jan 2008

Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 99
    #6   16. okt 2014 Jeg kender en tæve, som også blev meget sløv efter en løbetid (det havde hun aldrig været før) Det viste sig at hun havde fået lungeorm, så sløvheden havde intet med løbetiden at gøre. Ikke for at skræmme nogen, men det er måske en god idé at være obs på, at der kan være andre årsager til sløvheden smiley

• #7   16. okt 2014 smiley puha håber ikke at det er sådan noget lungeorm hun har, men jo du har ret jeg vil være obs på at det selvfølgelig kan være noget helt andet end hvad jeg lige havde i tankerne. Håber dog, at det er gået i sig selv i løbet af næste uge måske, og hvis ikke så har jeg heldigvis en tid hos dyrelægen på næste fredag så jeg kan høre ham ad smiley

Kommentér på:
min hund er blevet enormt deprimeret efter hendes løbetid.

Annonce