8.022 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 319 Svar

Hundeviskeren på DMU Hundeviskeren på DMU

Hundeviskeren (Dogwhispere.dk) har lagt et opslag på DMU (dansk muskelhunde union) facebook side sammen med en video:

"Er du en død fisk?????
Se videoen og svar gerne ja, eller Nej"

https://www.youtube.com/watch?v=0MguvGEAQT4

Gå ind og giv jeres mening til kende smiley

Klaphat!

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeviskeren på DMU
  • #455   21. nov 2017 #453
    Penge? Var det ikke mammut? smiley

• Ruske
    Ruske Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 129
    #457   21. nov 2017 og nu gør jeg igen INGEN reklame, men jeg var nysgerrig og betale de er 35 kr om mdr for at se alle hans videoer, har ikke i sinde at betale sindsygt 10000 kr for 8 dages kursus som heller ikke er nødvendigt for mig men jeg ville gerne sondere terrænet og finde ud af hvad det gik ud på, var bare nysgerrig og netop af den grund er jeg fortjent til min holdning, fordi jeg har undersøgt det grundigt.

• Ruske
    Ruske Tilmeldt:
    nov 2017

#458   21. nov 2017 han har ikke stjålet eller hevet noget ud af mig, har han det af dig?

• Ruske
    Ruske Tilmeldt:
    nov 2017

#460   21. nov 2017 Jinx du plabre løs i håb om det giver mening.. div ting og div ting... hvad er det du vil frem til ?

• #462   21. nov 2017 Gad vide hvor han gør af alle de mammutter? Der er jo ikke plads i hestestalden

• #463   21. nov 2017 Kan man ikke se hans videoer gratis på youtube?

• Ruske
    Ruske Tilmeldt:
    nov 2017

#464   21. nov 2017 Kan man ikke se hans videoer gratis på youtube?

der kan man se hvor meget du har sat dig ind i det.

• #466   21. nov 2017 Ruske - Den der video i startindlægget er da fra youtube.. Men hvis du gider betale for noget man kan se gratis skal du da være velkommen til det..

Det er jeg for meget jyde til..

Jeg bryder mig ikke om mandens måde at være og snakke på.. Så nej, jeg sidder ikke og ser alle hans videoer, da jeg ganske enkelt ikke har lyst til at se og hører på ham..

At du vil det er fint.. Du har din mening, jeg har min..

• #468   21. nov 2017 Jeg mente nok man kunne se det gratis.. Ikke engang den hundetræner jeg brugte gider jeg betale for at se videoer med, når man kan se det gratis smiley

• #469   21. nov 2017 Ej man kan da ikke dømme ham ude på baggrund af Buller videon

Han fik da sin vilje og hunden adlød.

Buller sit
    Sit
    Sit
    Nå men så læg dig

• #470   21. nov 2017 Hahahaha.. Det lyder som mig ved min datter "Kom her, nej kom nu her, nå så lad være lystre skal du " smiley

• #473   21. nov 2017 Den største tragedie er at man kan interessere sig så overfladisk for noget man siger man elsker! smiley

• #474   21. nov 2017 Hørt!

• #477   21. nov 2017 Hera og jeg møder en sød Leawitt-bulldog, som går/gik til træning hos Faxefjolset. Og ejer betaler kun 140 kr i timen (vist noget med et tilbud).

140 bobs i timen for at til hundetræning hos en tidligere stripper/Robinsondeltager, som ikke er uddannet noget som helst inde for hunde. CM er da i det mindste hundefrisør...

Verden vil bedrages, og det bliver den.

I øvrigt har jeg intet imod hverken strippere eller Robinsondeltagere. Jeg finder det bare ultra bizart at det er det eneste han er kendt for, men folk alligevel smider så mange penge efter ham.

• #478   21. nov 2017 Han har også været med i Danmarks Modigste på tv3 smiley

• #479   21. nov 2017 Frk. Jensen: Jeg tager mine ord i mig igen. Så er han helt sikkert alle pengene værd! smiley

• #480   21. nov 2017 smiley

• #485   22. nov 2017 Altså der er folk som benægter beviserne for at jorden altså skulle være forholdsvis rund.. Der er ikke noget som kan overraske mig overhovedet. Men det moderne samfund indeholder vildt mange hundetænder, var det ikke på tide at man fik integreret hundelære som en fast del af biologitimer i hvert fald for de små i folkeskolen? Det har flere gange bevist at have en markant langtidseffekt på børnene, langt færre børn bliver bidt når de lærer at lade hunden være... Simpelt... Og det er sådan set alt der er behov for, for så har man brudt med myteportalen som står klar til at materialisere de underligste tanker hos mennesker som mangler basal basisviden, hvilket går i arv og direkte er skyld i både lidelse hos hunde men også at børn går hen og bliver nappet fordi barnet f.eks. har lært at hunden skal finde sig i det hele.

• #488   22. nov 2017 Jeg syntes ikke mit barn skal lærer om hunde via skolen..

Hun har hjemmefra lært hvordan man hilser på en hund og at man skal være god ved den..

Det er alt hvad hun behøver at vide lige nu..

Alt om racer, adfærd, avl osv kan komme senere. Når vi ikke behøver betale for det (Datteren går på en friskole)

Kommentér på:
Hundeviskeren på DMU

Annonce