{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeres hunde have i julegave? *hyggetråd* {{forumTopicSubject}}

Ja, sidder lige og kigger efter julegaver til hundene, og hvor er der dog mange lækre ting!

Jeg er nu blevet fast weekend jobber i lufthavnen i Billund, så tror jeg at hundene skal forkæles til den store guldmedalje!

Julegaverne til min familie er faktisk allerede på plads, mangler kun til min søster, til min far og lidt mere til manden..

Hvad jeg regner med hundene skal have:
* Back on track dækner.
* Nordhunden "tæpper" - der skal broderes, vil være fede til udstilling.
* XL juleposer fra Olivers.

Hvad skal jeres hunde have i gave? - Hvis altså de får gaver?

Glæææder mig lidt til jul smiley

Kom glad og lad os få en rigtig hyggetråd i gang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeres hunde have i julegave? *hyggetråd*
  • #1   18. nov 2014 Jeg er på jagt efter nye lys-halsbånd til dem. Sådan nogle, som både gør dem synlige, når de er løse, men som også kan bruges som halsbånd frem og tilbage (gider ikke have to stk på *S*)

Tror ikke de får så meget andet i år, for de har lige fået nye fine halsbånd med både deres navn, og et hoved-foto af dem selv broderet på smiley

• #3   18. nov 2014 Jeg tror mine skal ha noget nyt legetøj Det gamle, er ikke så spændene mere
    De elsker at få gaver ,de er lige som børn ,når først de ser pakkerne, kan de ikke vente smiley

• #4   18. nov 2014 Lige pt. er jeg studerende uden su.... Så de får nok ikke det store... Et tyggeben hver og et stykke legetøj, vil jeg tro. smiley

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #6   18. nov 2014 uha, ved det ikke.. Kunne rigtig godt tænke mig et reflekshalsbånd eller en kraftig lygte til at putte på hundens halsbånd, så han er synlig når vi går ture om aftenen, eller han er løs når vi er i sommerhus.. Ved bare ikke helt hvad for en det skal være, den skal jo helst være god og være synlig på lang afstand, men prisen er også lidt vigtig...

og uha, kunne da godt overveje at købe oliver's julesæk basic smiley min er en gravhund, så tror det må være rigeligt med alle de ting der er i smiley

• #7   18. nov 2014 Chica & Bosse får et marvben hver til de kan pakke op & så får lille Chica en "vinterjakke" til vinteren smiley det tror jeg de ville elske!

• #8   18. nov 2014 Cleo(hunden) og jeg får en "lillebror" den 23. December smiley

• #10   18. nov 2014 Det er også super at få gaver på forskud smiley

Vores elsker også gaver - de bliver ligesom "NEEEEEJ er det til MIG?!" - agtige smiley

Det er også rart med de refleks/lygter - vi har lygtehalsbånd, og er super glade for dem (Y)

Casper H: Ej hvor dejligt! Hvad er det for en lillebror i får? smiley
    Jeg fik Amiee i kombineret julegave og fødselsdagsgave (29/12) sidste år smiley

• #11   18. nov 2014 Et Hööks dækken, jeg nu snart har kigget på i 2-3 mdr smiley

• #12   18. nov 2014 "mormor" og "morfar" plejer nu også at være gode med gaver til hundebørnene hos os smiley
    De har hver fået en pakkekalender gave med kiks og stænger, og "mormor" havde købt de sødeste julesokker til hunde - 1 til hver..

Det er dejligt når ens forældre ser hundene som en lige så stor del af familien som man selv gør

• #13   18. nov 2014 A-S: Arnold har også et lækkert dækken fra Hooks - fin kvalitet til pengene smiley
    Hvilken har du kig på?

• #15   18. nov 2014 Uh er ikke begyndt at tænke julegave, Mambo havde fødselsdag i søndags, så det var den gave der var i tankerne. smiley Han fik legetøj og e griseøre, og det var til stor glæde. smiley

• #16   18. nov 2014 Lille hunden får et lille tyggeben smiley Den stor hund får et mega stort tyggeben smiley Begge hunde får advents gaver og gaver juleaften af resten i familien, så af os får det ikke det helt vilde den dag.

• #17   18. nov 2014 Gandalf har gjort et stort indhug i bjerget af legetøj, så jeg skal på jagt efter noget holdbart plys-ruske-noget til dem alle.

• #18   18. nov 2014 vickiwitt: Deres blå thermo/vinterdækken med en fin lille pelskrave. Det vil nok gøre, at endnu flere folk tror, at Coco er en han, men whatever, pt med et gult halsbånd og et rødt hjerte-hundetegn tror de det jo alligevel smiley

• #19   18. nov 2014 Uha Baby har fået SÅ mange gaver i år. Har brugt ufatteligt mange penge på ting og sager til ham, de sidste par måneder. Så det bliver nok bare et lille stykke legetøj, og noget lækkert mad til den lille krølle.
    Men mon ikke jeg alligevel falder for et eller andet dyrt og fancy til ham smiley

• #20   18. nov 2014 A-S: Det er den Arnold har, bare uden kraven smiley
    Mega lækker!

Den danske kæmpe: hahaha, jeg kender det ALT for godt! smiley

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #21   18. nov 2014 Vickie: hvor er jeres lygtehalsbånd fra? smiley

Line: tak, jeg tager lige et kig smiley

Hvornår giver i indholdet fra julesækken? I løbet af hele december, eller får de den selve juleaften? smiley

• #22   18. nov 2014 Min hanhund skal have denne her sele, da den passer til hans nye halsbånd, sikkert et par bamser som straks bliver plukket og måske lidt lækkert smiley

profilbillede
  • #23   18. nov 2014 Min tæve skal have dette halsbånd smiley Hun er en lille prinsesse eller det vil jeg gerne have hun her smiley

Så får hun nok også nogle bamser som øjne og andet bliver pillet af med det samme smiley

profilbillede
  • #24   18. nov 2014 Nye snore og halsbånd fra nordisk hundeudstyr og en julepose fra dream dog smiley

• #26   18. nov 2014 Den der: De får indholdet juleaften, så kan de ligge og gnaske i ro smiley
    Min mor har lavet pakkekalender til alle 3 som de får i en hunde julesok smiley

Halsbåndende fik vi af mine forældre, det var bare nogle billige "kina modeller", sikkert fra e-bay, men de fungere super her efter 3 år smiley

• #27   18. nov 2014 Mike/Vengas: ej hvor er det nogle lækre puder!!!

Tine G: sikke tog et sødt halsbånd! Hvor er det fra? og kan det fået i str stor hund? Vil være flot til min Amiee også

• #28   18. nov 2014 Maliq får nok ikke noget i år. Hans skab er fyldt op med lækre godbidder og ellers mangler han ikke noget! smiley gaven må blive uldtotten der forhåbentlig kommer hjem sidst i Januar smiley

• #29   18. nov 2014 Junior har hverken halsbånd eller snor... Men kan ikke finde noget jeg kan lide, men planen er som det mindste et halsbånd.

Ellers har han lige fået pude til bilen og en masse godbidder, så det må være det smiley

• #30   18. nov 2014 Vores skab kan næsten heller ikke fyldes mere smiley

• #31   18. nov 2014 Cecilie : ej hvor dejligt! tillykke på forhånd smiley

• #32   18. nov 2014 Nu da jeg ikke kunne få lov til to hunde af boligforeningen endnu, bliver det ikke til en hvalp i julegave smiley

han får et julemands dækken i fødselsdagsgave (d. 21 december) det er ligesom et dækken, men ligner en julemands jakke..
    Så har jeg lige bestilt 2 dragter med ben i, en i fleece, og en tynd en til når han skal sidde i sin taske eller lign og det er koldt, så han ikke fryser. men den tynde får han nok også til sin fødselsdag, og fleecen får han med det samme, for ellers kommer vi ikke ud at gå før til jul smiley

så har jeg fået besked på at sørge for gaver fra min søster og min mor, så der får han en stor dåse med 101 dalmatiner på, som vi skal bruge til godbidder eller foder. indeni, er der så et par bamser, godbidder og måske nogle tyggeting.

jeg ved ikke hvad han får fra svigermor.. Og jeg ved ikke om vi giver ham noget juleaften, udover noget ekstra lækkert aftensmad. for jeg har også lige købt stort ind af tyggeting og godbidder, så det mangler han heller ikke.

• #34   18. nov 2014 Absolut ingenting, hun fatter det jo alligevel ikke - hun for de nødvendige ting i takt med hun mangler, og ikke en eller anden bestemt dato....

• #35   18. nov 2014 Mia, nej selvfølgelig ved hundene ikke hvad jul er.. smiley
    Men er overbevist om de ved det er en anderledes dag..
    Og når man kan se de bliver glade for at få en gave de kan få lov til at splitte og æde - hvorfor så ikke lade dem?
    Hos os er hundene en del af familien, og mine 3 er mine hunde-børn.. Vil ikke holde jul uden dem..

Men jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er tosset smiley

• #36   18. nov 2014 Min hund er skam også en del af familien, men syntes stadig lidt det er noget pjat den skal have gaver - det er trods alt en hund.. Men det jo bare min menig smiley

• #37   18. nov 2014 Sandt sandt, jeg synes ikke de skal snydes smiley

• #39   18. nov 2014 Babyer og senile ældre aner jo heller ikke det er jul, dem giver man da også gaver. Min skal ihvertfald have et stort ben og noget legetøj som hun plejer. smiley

• #41   18. nov 2014 Cecilie P : Hvor dejligt, er sikker på vappen bliver glad smiley

• #42   18. nov 2014 Vores plejer ikke at få julegaver, da vi plejer at holde jul enten hos min mor og stedfar, eller hos mine svigerforældre. Men i år skal vi holde jul hjemme, så de skal altså have en lille ting, Mailo ELSKER at pakke gaver ud, oftest er det nærmest papiret han bliver mest glad for, ahahahaha.

Jeg tror bare de skal have en eller anden tyggeting, og så måske et nyt stykke legetøj. Ikke fordi de mangler nogen af delen, men ja bare for at de får noget. De mangler generelt ikke rigtig noget, da jeg køber det løbende som de nu mangler.

Udover det har de også hver en julesok, som hænger sammen med min mands, og så kommer nissen med en lille ting til alle 3 , hver nat i december frem til jul smiley

• #43   18. nov 2014 Lucia får en gris der kan øffe og en "sutteklud".
    Chili får en rundsyet lædersnor.
    Luna får en trappe til sofaen og en todelt rem.
    Casey får et dækken/trøje og kommer også til at nyde godt af den todelt rem smiley

Og så får de selvfølgelig lidt lækkert kød osv juleaften smiley

• #44   18. nov 2014 Vickiewitt: Det er en dobermann hvalp på 8 uger af brugslinger, så det er kun et par uger at det er en "lillebror" smiley

• #46   18. nov 2014 En bid et eller andet der ikke er hydroallergenic tørfoder smiley

• #47   18. nov 2014 Halsbåndet er fra denne side:

http://www.sofadogwear.eu/index.php

smiley

• #48   18. nov 2014 Mine får ikke noget særligt juleaften. De får jo til hverdag, så der er ikke den store forskel.
    Men jeg køber dog en ting til mine forældres Schæfertæve, jeg skal holde jule hos mine forældre. Det har jeg altid gjort til mine forældres hunde igennem årene smiley

• #49   18. nov 2014 Nelly får et nyt hundebur til bilen om lidt, så det bliver nok ikke til en kæmpe gave til juleaften.. Men en tyggeting eller to, og måske et stykke legetøj bliver det nok til..
    Jeg skal desværre ikke være sammen med hende juleaften, så vi skal bare hygge sammen om dagen smiley

• #50   18. nov 2014 En stor seng, tror jeg. Myrna har aflivet to, så lige nu har de bare en stak dyner og tæpper.

Ellers har jeg skrevet indirekte hundeønsker på min egen ønskeseddel. Ønsker mig både en acme fløjte og en hurtta godbidstaske smiley

• #51   18. nov 2014 CeCe får nok en masse forskelligt, har allerede lagt en bamse til side til hende, og mon ikke jeg lige putter en masse ting i en pose til hende

ulempen/fordelen ved at arbejde i en dyrehandel

hun får osse adventkalender af "mormor" + julegave derfra og så plejer "olde" at give hende en lille ting osse

• #52   18. nov 2014 Hey Tine! der var jo regnslag til mynder i det link! fedt, tak!

• #55   18. nov 2014 Lenchick: Fordi ejerne syntes at det er hyggeligt smiley

Jeg er udmærket klar over at mine hunde ikke aner det er december og juleaften, men JEG får noget ud af at give dem en gave hver dag i deres sok, og i år får jeg også noget ud af at give dem en julegave, når vi nu skal holde jul hjemme med hundene smiley

• #56   18. nov 2014 Jeg tænker hun får en eller anden lækker godbid og en ny bamse.
    Bare hun må være med og får en bid af stegen så er Saphira lykkelig smiley
    Meeen jeg skal da så gerne erkende at der er en del ønsker til hende og kommende lillesøster på min ønskeseddel smiley

• Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #57   18. nov 2014 Mine hunde får en tur til Jylland i julegave - nogle dages uhæmmet forkælelse hos min far er bare det bedste smiley

Min far benyttede enhver lejlighed til at minde mig om, at lille Gustav faktisk var en hund, men det har han åbenbart glemt, for nu insisterer han på, at mine hunde er hans børnebørn, og de bliver naturligvis forkælet tilsvarende smiley

• #58   24. nov 2014 Ingenting - udover det, som han får hver dag, nemlig: Mad, gåture, pelspleje, leg, opmærksomhed, klap og kærlighed smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeres hunde have i julegave? *hyggetråd*

Annonce