15. feb 2009 Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
Privat hundepasning i Odense/omegn Privat hundepasning i Odense/omegn
Helløw mennesker!
Jeg søger lidt erfaringer med hensyn til privat hundepasning på Fyn, gerne så tæt på Odense som mu-ligt.
Sagen er den, at vi tager på skiferie i uge syv, fra fredag i uge seks til torsdag i uge syv, og i den forbindelse mangler vi pasning af Myrna.
Vi bor i Nordjylland, så vi havde ikke været obs. på, at vi skulle være hurtigt ude med hundepasning på Fyn, da ferien falder anderledes der, så den pension, vi tidligere har brugt ved Odense, har alt optaget. Vi tager af sted fra Odense grundet svigerfamilien, og vil have hende passet her, da vi på den måde kan aflevere senere og hente hende tidligere.
Vi har så siden snakket lidt om det, og det er egentligt ingen af os, der er ret trygge ved at aflevere hende i pension i februar måned, da der som oftest er åben lem ud til, og Myrna fryser selv indendørs lige nu.
Myrna er af racen Pharaoh Hound, så det skal være et sted, der tilgodeser ikke at slippe hende løs uden snor udenfor indhegning. Samtidig skal det være et sted, der er obs. på hendes jagtinstinkt. Hun er højaktiv og legesyg ud over alle grænser, så har stedet sine egne hunde, skal det også være et sted, der er obs. på at sætte grænser for hende, hvis hun bliver for vild.
Vi søger alle mulige erfaringer, forslag etc.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.767
Pensionen Strygsdam i det Sønderjyske lever op til dine krav
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
Sønderjylland bliver for bøvlet. Vil allerhelst kunne hente og bringe hurtigt, så hun slipper for at være "væk" i for mange dage.
Hun elsker børn helt vanvittigt, men er det mindre børn, må jeg også erkende, at hun nok er for vild. Hun har stoooore "armbevægelser"
Det er enormt frustrerende ikke at have en god, kendt pasningsmulighed til hende. Hun er bare så ung og så fyldt med energi, at jeg ikke vil overlade hende til hvem som helst, og min mor, som altid tager Lulu, synes også, hun er for stor en mundfuld, som hun er nu.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
Jeg hører lige vennekredsen ad.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 318
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.086
Rigtig søde mennesker. Dem her: (link fjernet) Det er små steder, med ejere der selv brænder for hunde.
feb 2009
feb 2009
Privat hundepasning i Odense/omegn