{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Anne A
Anne A
Tilmeldt:
20. dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Fortvivlet ejer {{forumTopicSubject}}

Hej min lille pige (hund) har mælk i brysterne og har taget rimelig på, hun vil kun ligge ned og sove, hun prøver på at få dynen til ligge både over hende og under, hun vil ikke lade andre hunde komme tæt på hende (og de er tæver).Der har ingen været på hende for jeg holder meget øje med hende, men hvis i ved hvad det kan være så må i skrive for jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre for jeg er virkelige på skideren her for jeg aner ikke hvad det er


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortvivlet ejer
  • #1   20. dec 2014 Falsk drægtighed? Hvor lang tid er det siden hendes sidste løbetid?

  • #2   20. dec 2014 er du 100% sikker på hun ikke er blevet parret, så vil mit bud osse være falsk drægtighed. Det er ret forskelligt hvor påvirkede tæver er af den slags, men nogen forandrer sig voldsomt. Er hun meget plaget (og det lyder det til) kan hun få galastop som stopper det i denne omgang, men sandsynligvis vil det være noget der vender tilbage efter hver løbetid, så på sigt ville jeg overveje at sterilisere.



  • Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   20. dec 2014 Ja jeg er sikker på at hun ikke er blevet parret

  • Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   20. dec 2014 Det er begyndte for små 14 dage siden nu

  • #5   20. dec 2014 Hvornår var hun i løb?

  • Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   20. dec 2014 Lidt over en månede siden mener jeg

  • Irene L
    Irene L Tilmeldt:
    mar 2011

    Emner: 2 Svar: 120
    #8   20. dec 2014 En hund tager ikke på uden årsag, så enten har du overfordret ift. hendes aktivitet eller...

    Tal med dyrlægen så din tæve kan få hjælp ud af tilstanden. Der kan opstå mælkekirtelbetændelse og det er ubehageligt

    Pas på ikke at pylre om hende, det gør det kun værre.


  • Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   20. dec 2014 Okay mange tak for alle kommentar for det hjælper at forstå hvad der er galt med hende

  • #10   20. dec 2014 Anne,min hund Sally var falsk drægtig for ca 2 mdr siden,hun var i samme ynkelige tilstand som din lille hund,hun startede med at være sur og tvær over andre hunde(ikke mennesker) hun gik rundt og peb som om hun ledte efter noget,hun havde mælk i patterne og gik rundt med en sok i munden.
    Hun kom selvfølgelig til dyrlægen og fik galastop med meget god virkning og nu er hun bare glad glad glad,vi herhjemme har besluttet at efter næste løbetid skal hun altså steriliseres,ikke om jeg vil se den tilstand hos hende igen..pøj pøj med din lille hund.. smiley


  • #13   21. dec 2014 Falsk drægtighed vil jeg gætte på. Tag til dyrlægen og få noget der kan stoppe det, hvis det er det smiley

Kommentér på:
Fortvivlet ejer

Annonce