{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Renlighed... {{forumTopicSubject}}

Bliver lige nødt til at spørge om der er nogen af jer, der har haft "problemer" med at gøre jeres hunde HELT renlige.. ? Elvis er snart 5 mrd, og er ikke glad for at gå udenfor, så kan han komme afsted med det, gør han det indenfor..
Bliver sgu snart lidt fortvivlet, har snart prøvet alt...
Og ved ikke om det er "normalt" er jo min debut som hunde ejer ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlighed...
  • #1   21. feb 2007 Normalt ved jeg jo ikke om det er, men Boris var også MEGET længe om at blive renlig. Og vi er stadig nødt til at holde lidt øje, for han holder meget af at tisse op af vores seng og i badeværelset, så der skal vi altid huske at lukke dørene til. Og han er 3 og et halvt år.

  • #2   21. feb 2007 Så er jeg mere rolig.. ;o)
    Men alle siger bare at det ikke er normalt og bla bla bla..
    Elvis er også god til at tisse på dyner hvis han kommer op og kan gøre det..- tak for dit svar..
    Og er du gravid ?????? STORT tillykke .. ;o)
    Den første ??...


  • #3   21. feb 2007 Allerførst TAK, og ja det er den første.
    Ja, der er også mange der har sagt, at det er fordi man ikke "er over dem", jeg mener med at få dem ud når de har spist, sovet, leget osv. Men jeg havde jo ikke problemet med min anden hund, så jeg ved ikke om det ligger til racen mops, eller vi bare har fået et par drenge med små blærer...


  • #4   21. feb 2007 Tyson var renlig da han var 3 mdr. så det problem har vi aldrig haft...

    Tror på at det kan have noget at gøre med om ejeren selv kan lide at gå tur og finde ud af at give hunden den ro den skal have for at besørge...


  • #5   21. feb 2007 Jeanette:
    Har jo netop skrevet at jeg ikke havde det problem ved min anden hund. Han var lyn hurtigt renlig, så vil egentlig ikke tage skylden for det. Vi er meget opmærksomme på Boris, går dagligt ture med ham, hvor det er for hans skyld (tid til at snuse, besørge, vælge rute osv) plus at han har en stor dejlig have, som han må være i så tit og så lange han har lyst. Og nej, vi bruger ikke haven i stedet for gåture.


  • #6   21. feb 2007 Og da det jo kun er to bestemte steder han lige skal mærke af når han kan komme afsted med det, så er det jo ikke et spørgsmål om at være tissetrængende. han laver jo heller ikke pøller indenfor

  • #7   21. feb 2007 Nogle mopser tager længere tid end andre om at blive renlig, du skal bare have tålmodighed, så skal det nok komme smiley

  • #8   21. feb 2007 Linda:
    det var da dejligt med et indslag, der fortæller at det ikke kun er os mennesker den er gal med.


  • #9   21. feb 2007 Elvis går tur hver morgen,middag og aften,så han kommer da bestemt ud..- men må være lidt tålmodig så..
    Han er nu hellere ikke slem, men skal bare holde lidt øje med ham,selvom han kommer ud HVER gang han har sovet, leget og spist...
    tak for svarene og til dig Gitte, held og lykke med graviditeten ;o)


  • #10   21. feb 2007 Tak! Held og lykke med "tissetrolden"

  • #11   21. feb 2007 Som Linda siger, må vi have tålmodighed ;o)
    Ellers får Boris og Elvis sgu have ble på... ha ha..
    Min kollega har i øvrigt lige sagt hendes hund på 6 mrd,stadig tisser indenfor..


  • #12   21. feb 2007 Der er ikke andet for. Egentlig rart at høre at der er andre i samme båd.

  • #13   21. feb 2007 Kan kun sige i lige måde..- for mange jeg har spurgt siger at deres var hurtige renlige osv, men der er åbenbart andre end os der har problemet..!!
    Selvom Elvis går tur hver dag, gemmer han sig når han ser sin sele, og man tænker bare ; det er da ikke normalt,for hverken trækker ham afsted eller noget..
    Når jeg læser om andre der har mopper, siger de alle at deres mops ELSKER at gå tur.. Hmm !!
    Men når vi er afsted er der ingen problemer, han vil bare helst ikke ud...- håber sgu det er pga perioden vi har fået ham i, at der er koldt ??
    Havde jo en sommer hvalp i juli der desværre måtte aflives pga.sygdom, da han kun var 3 mrd..- han ELSKEDE at komme ud og gå og var også renlig hurtigt...-stik modsat Elvis..


  • #14   21. feb 2007 Ja, der er heldigvis ikke to hunde der er ens, selvom nogen kan have de samme ideer. Boris er ekstrem glad for at komme ud og gå. Han bliver også helt vild når vi spørger om han vil med ud og køre i bil, men når vi så kommer ud til bilen, kryber han afsted, som om vi havde kørt ham over med den...
    Jeg hvade en veninde, der har 4 hunde. De tre af dem løber gladeligt ud i haven i alt slags vejr, men regner det kan hun ikke drive den ene hunhund ud, så holder hun sig hellere hele dagen. Mine ekssvigerforældre havde en gravhund, og hvis det regnede når han skulle ud, så stillede han sig i døren, løftede det ene ben og tissede udenfor på trappen c",)


  • #15   21. feb 2007 Elmo er 8 mdr. og han er først begydt at blive rigtig renlig nu. Dog er der perioder hvor han stadig kan have "uheld" indendøre.

  • #16   21. feb 2007 Ha ha..- sjovt at de hellere vil holde sig end at gå ud..
    Men har da lige haft terroisten ude og gå i sneen,så ret sjovt ud,gik ham jo op til maven,var helt bange for at han blev væk ;o) men han nød det da idag,fes bare rundt som en skoldet skid.
    Og Sarah,kan godt høre det kan tage lidt tid at få dem renlige nu, letter mit hjerte en hel del ;o)


  • #17   21. feb 2007 Nanette: Bare rolig, det skal nok komme. Alle hunde er jo forskellige ligesom børn, man kan ikke forvente at alle er renlige på samme tid.
    Da vi fik vores anden hund, var han heller ikke renlig, og han var 3 1/2 år. Det er han nu...


  • #18   21. feb 2007 Ihh, har I sne hvor du er?? Her regner det bare helt balstyrisk og har gjort hele dagen. Jeg elsker regnvejr og har altid gjort, men når de lover at der kommer en masse sne, så føler man sig da lidt snydt : ( ØV

  • #19   21. feb 2007 Jeg bor i Egernsund i Sønderjylland, tæt på Sønderborg. Her øs pøs regner det bare....ØV! Det har det gjort hele dagen.

  • #20   21. feb 2007 Ja, det er det samme her på Fyn

  • #21   21. feb 2007 Sarah: Du har ret,men når "alle" andre siger han burde være renlig nu, bliver man sgu i tvivl...-men tak for opmuntringen..
    Siger jer, at her er MEGET sne.-bor i Måløv/Smørum ved Ballerup og ude i vores have er sneen så dyb at det går mig til knæene,det er helt vildt..-ALT er bare hvidt...-Elvis kan næsten ikke løfte sine ben i det mere,ser ret sjovt ud.. ha ha...
    Men det er ikke sjovt at køre i, slet ikke når der er sommerdæk på min bil,for min kloge kæreste sagde ; det er en 4-hjuls trækker,behøver ikke vinterdæk når du kun har 5 km på arbejde... HMMM!!
    Han har så vinterdæk på sin og jeg skøjter rundt,kunne køre max 50 km på job idag og kunne ikke få bilen ind i carporten..-så Gitte du må ikke føle dig snydt ;o)


  • #22   21. feb 2007 Okay, men lidt for sent for nu sner det også her og har gjort et par timer. Men ved jo ikke hvor meget det når at blive til og om det overhovedet bliver liggende.

  • #23   22. feb 2007 Gitte: Jeg er lige kommet på arbejde, utroligt nok.
    Kunne ingengang grave min bil ud af carporten,så måtte få kærestens fri,hvilket tog 40 min..- Elvis forsvandt totalt i en sne drive, kunne næsten kun se hovedet til sidst,så han skulle også ind og tørres og ligge og putte lidt ;o)
    FØJ en vejr...


  • #24   22. feb 2007 Tja, altså det sneede jo så igår som jeg skrev, men der ligger ikke særlig meget. Idag er der kommet ca. 50 snefnug, så det er ikke meget

Kommentér på:
Renlighed...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce