{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Stakkels lille Joy (uhyggeligt billede) {{forumTopicSubject}}

Hej hg'er ..

Jeg sidder her med en lille hund, som har hævede øjne, ødemer og rigtig trist ..

I formiddags, da min mor kom hjem, luftede hun mine hunde som hun plejer, og så at joy så meget underlig ud i hovedet.. Hun ringede til mig, og så skyndte jeg mig, at bestille en akut tid hos dyrlægen..

Han mener det er en allergisk reaktion, og gav hende noget smertestillende, binyrebakhormon og skrev nogle øjedråber hun skal have ..

Det er blevet noget bedre siden tidligere .. Men det ser stadig voldsomt uhyggeligt ud ..
Jeg har taget alt fra hende, altså foder og kødben, så får hun ris og kylling i 3 dage, og så når det er faldet, må hun få kødben igen, for at se om det er dem hun slog sådan ud på..

Billedet er fra nu her, det fra tidligere, er ikke særlig rart.. Men synes I skal se det, hvis jeres nu en dag ser sådan ud, eller har haft en der så sådan ud ..

Er dyrlæger holdt op med at bruge 100% efter kl 9? Jeg blev helt overrasket over prisen, for det plejer altid at koste mange penge, hvis man ikke bestiller tid mellem 8 og 9 ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels lille Joy (uhyggeligt billede)
  • #1   6. jan 2015 Billedet vender åbenbart på siden.. Har skrevet tråden fra mobil

• #2   6. jan 2015 Nåh hvor er det synd for din lille hund
    Håber du finder ud af hvad den ikke kan tåle
    Det med priser på dr.lægen ang tid har jeg aldrig hørt om ,andet end selvfølgelig bliver det dyre, når de går over på vagt dr.læge, her er det efter kl 17 og så i weekenderne smiley

• #4   6. jan 2015 Har ikke prøvet det her. Men prøvede at lufte Bamse og en dag så blødte han ud af begge øjne og næsen .. Jeg gik nærmest i panik! Har et billede.
    Det var så fordi han havde fået rifter omkring øjne smiley

Det er intet værre end når der opstår noget, hvad end det er med, vores små pus smiley

• #5   6. jan 2015 stakkels pus..
    det ligner en kontaktreaktion af en art, stik fra et dyr eller kontakt med visse planter.
    min tidligere hund lignede en sharpei i hovedet efter bistik, en anden hund svulmede voldsomt op efter at have tygget i stedmoderplanter, der er flere stueplanter der ikke er så heldige.

Jeg har nu aldrig betalt mere, hvis jeg har bedt om en tid ud over det tidsrum du nævner.

God bedring!

• #6   6. jan 2015 Det er noget hun har indtaget, fordi hun brækkede sig hos dyrlægen, og han sagde det så er indtaget, og hun har ikke været i nærheden af noget der kan stikke ..

Vi har altid skulle betale 100%, hvis vi bestilte tid efter kl 9, men det er heldigvis åbenbart lavet om..

• #7   6. jan 2015 lyder underligt..

• #8   6. jan 2015 Hvor luftede du hende? der bliver jo lagt diverse former for gift ud på marker. Så ville jeg nok være lidt bekymret hvis det er noget hun har indtaget på turen.

• #9   6. jan 2015 Vi har gået på egen grund, og der kommer ikke andre end os.. Hun er også altid i snor, så hun snasker ikke i noget .. Jeg håber i hvert fald, at hævelsen i hovedet snart falder ..
    Et eller andet har hun indtaget, men hvad aner jeg ikke :/.. Der ligger ikke noget fremme, udover deres kødben .. Hun får noget beroligende, fordi hun har tisset over det hele, men dyrlægen synes det lyder sært, hvis det er det hun har reageret på. Hun har fået dem siden D 23 december

• #11   6. jan 2015 Frøer, snegle, mus osv kan udelukkes .. Diverse dyre ekskrementer bliver der heller ikke snasket i ..

• #12   6. jan 2015 Jeg kan altså kun sammenligne med mig selv -og jeg synes også det ligner kontaktallergi...vi kan jo kun gisne, men jeg ville altså ikke udelukke det heller.

For jeg kan sagtens få både kvalme og svimmelhed af for mange myggestik f.eks. smiley

• #13   6. jan 2015 Hendes tandkød og tunge var helt blege, da vi var til dyrlæge ..

Hun kan lukke øjnene nu, det er et stort skridt i hvert fald

• #14   7. jan 2015 Hun ser meget bedre ud til morgen .. Skal ringe og snakke med dyrlægen her senere, for at aflægge rapport .. Det klør meget og hun er stadig generet, men hævelsen fra øjnene er heldigvis faldet meget ..

profilbillede
  • #15   7. jan 2015 Det lyder godt smiley

• #17   7. jan 2015 Hun skal til dyrlæge igen senere.. Han vil lægge hende i drop og give lidt mere medicin, fordi hun har tyndskid, og brækkede sig ret voldsomt da vi var hos ham igår .. ):

Kommentér på:
Stakkels lille Joy (uhyggeligt billede)

Annonce