929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

ditte  B
ditte B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Foder Foder

Hej alle
Vi bruger pt Acanas tørfoder og det er vi mægtig glade for. Dvs vores hund Carlo er ikke begejstret for størrelsen på tørfodderet. Flagerne er ligesom for store og for hårde.
Jeg har prøvet at bløde dem op med vand, det går langt bedre, men tænkte om nogen af jer kender til tørfoder hvor selve foderet er ret småt (hvalpestørrelse??) eller noget blødere?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   11. jan 2015 Jeg bruger Arion Laks og ris til både min store og min lille hund
    Og som hvalp fik de Arion Lam og ris smiley

• #2   11. jan 2015 Ps og jeg har aldrig blødt det op

• ditte  B
    ditte B Tilmeldt:
    sep 2014

#3   11. jan 2015 Men jeg tænker om nogen kender til noget foder der er mindre i størrelsen eller er 'blødere' selvom det er tørfoder?

• #4   11. jan 2015 Nu ved jeg ikke hvor store dine piller er ? Det hvalpefoder jeg brugte, er meget småt og som voksenfoder er det vel lidt mindre end en krone Og det er ikke blødt

• #5   11. jan 2015 Hvis han spiser dem, men bare skal tygge godt på dem ville jeg lade ham beholde dem. Jeg tror på, at en lidt større foder-pille er med til at holde hundens tænder lidt mere fri for tandsten smiley

• #7   11. jan 2015 Siger som Divenzie

Det er faktisk bedre med en lille pille str. så hunden netop ikke skal tygge på pillen. Pillerne er ligesom mariekiks og sætter sig på hundens tænder og er stærkt medvirkende til tandsten, så det er faktisk bedre at hunden bare sluger pillerne.
    Vil man forebygge dårlige tænder er ben og tandbørstning vejen frem smiley

• ditte  B
    ditte B Tilmeldt:
    sep 2014

#8   11. jan 2015 Ja han spiser (noget af) det, det virker som om han går lidt træt i det efter kort tid. Det er Ikke hvalpefoder han får nu, tænkte bare at hvalpefoder måske generelt var mindre, og han er jo en lille hund:) men ved ikke om det rent nærringsmæssigt er godt nok at give hvalpefoder til en snart 2 årig hund:)

• ditte  B
    ditte B Tilmeldt:
    sep 2014

#10   11. jan 2015 Det har jeg aldrig hørt om, det må jeg straks tjekke ud, tak;)

• #11   11. jan 2015 Har i overvejet lakseolie?
    Det fik begge vores til at spise igen.;)

• #17   11. jan 2015 Vi bruger Taste of the wild og det er både hvalpe og voksenfoderet ret småt plus det er kortfrit og fri for biprodukter.

• #20   11. jan 2015 Platinum er et godt semi-moist foder, små piller og blødt i struktur. Men er desværre ikke særlig udbredt hos forhandlerne.

Kommentér på:
Foder

Annonce