3.578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hollaender
Hollaender
Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 63

Det absolut bedste westi-foder Det absolut bedste westi-foder

Vi brugte Royal Canin, men det kan vi ikke få mere. Desuden er vores Westi ikke så glad for det, så vi vil gerne have noget andet.

Hun er en ældre hund, måske lidt til den gode side på vægten. Foderet skal være specielt til Westi, eller hunde med tendens til allergi.

- dette indlæg er skrevet for min veninde, der er lidt i vildrede. Nogle råd? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det absolut bedste westi-foder
  • #1   18. jan 2015 Eukanuba har en westi foder smiley

• Hollaender
    Hollaender Tilmeldt:
    jul 2014

#2   18. jan 2015 Har du erfaring med dette? smiley
    Hun er en meget kræsen hund

• #3   18. jan 2015 Nej har jeg ikke. Hvis hun er en ældre hund, ville jeg finde noget senior foder og har hun allergi ?? For det er forskelligt hvad de reagere på. Min får Pro plan small til mave fordi han har mave Tarm problemer.

• Hollaender
    Hollaender Tilmeldt:
    jul 2014

#4   18. jan 2015 Hun har ikke allergi, men det siges jo, at westier har tendens til allergi smiley

• #5   18. jan 2015 Hvis hun ikke har noget nu ville jeg finde et senior foder til hende:) og valgt af mærke foder er der så mange delte meninger. Jeg har selv været til foder uden korn pga korn allergi. Men den jeg har nu fungere bedst på noget med korn. I kan evaulering spørger westie avler hvad de bruger af foder smiley

• #8   18. jan 2015 Jeg vil så netop ikke bruge mærker som Royal Canin eller Eukanuba til en westie, pga. de høje mængder korn - de er ikke eneste årsag til allergi men kan have en stor medvirkende faktor.
    - Hyppig allergisk reaktion ved westier er overfor lagermiders eskrementer, lagermider findes gerne i kornet i foderet - undgå korn, undgå en risici.

Mine westier fodres med Essentials, alternativet er mærker som Wolfsblut, Orijen, Taste of the Wild - eller barf, f.eks. vom og hundemat, kragborg m.fl.

Mine hanhund på snart 10 år og lidt ekstra på sidebenene, får Essentials Contour.
    - De andre får de alm. varianter, og pt. er der hvalpe i huset, så bruger vi selvsagt deres hvalpefoder.

• #9   18. jan 2015 Og det behøves altså ikke have en westie på posen, for at være godt til en westie smiley Det er mere salgs-taktik end så meget andet.

• #10   18. jan 2015 Vi har selv hvide terriers (Sealyham Terriers) og har opdrættet i 10 år. Det bedste foder vi har prøvet er Essential Nautical Living. Det anbefaler jeg også til ejerne af de Westies jeg trimmer. Der er jo mange der har forskellige problemer. Mine forældres hund, som egenlig for år tilbage blev diagnosticeret som allergihund, er efter et halvt år på Essential, blevet en helt anden hund. Det er i øvrigt et enormt drøjt foder og der skal ikke gives så meget.
    Det kan købes i Maxizoo eller på www.essentialfoods.dk
    Held og lykke med aftersøgningen.

Kommentér på:
Det absolut bedste westi-foder

Annonce