Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BARF
  • #2   22. jan 2015 Der er råfordring/BARF-grupper herinde som jeg tror du vil kunne få gavn af + en allergigruppe :o)

Jeg har en hund med foderallergi som jeg har delvist råfodret siden hun var 5 mdr. (hun bliver 8 år næste gang :o))

Råfodring reddede hendes liv da det gjorde mig i stand til at udrede hende for hvad hun er allergisk overfor, og fjerne dette fra hendes kost når ikke det skulle bruges i forbindelse med hyposensibilisering.

Da vi startede var der ikke alle de BARF-inspirerede tørkostvarienter (BARK) der er i dag :o)

Desværre er det ikke lykkedes os at finde et af alle de produkter, der heldigvis er blevet udviklet, som Kia kan tåle helt.
    Proteinindholdene er for høje :o(

Men meld dig endelig ind i grupperne :o)

• #3   22. jan 2015 http://www.hundegalleri.dk/grupper/raafodringbarf_gruppen/580425-hjemmelavet_fuldfoder

jeg har også en enormt kræsen hund, råfodrer en del, men hun kan også spise Essentials, har du prøvet det...

• #5   23. jan 2015 Jeg startede min hvalp på barf da den var 11 uger og er rigtig glad for det. Det jeg gjorde var at starte op på kylling i en uge, og også lidt lammekød. Hun fik også ben fra kylling. Også når maven er fin og har vænnet sig, kan man så begynde på andre kødtyper gradvist samt blendet grønt. Jeg synes kragsborgs foder er bedre end det fra rigtig hundemad. I den første uge gav jeg vidst ikke indmad, kun kød og ben fra kylling. Og lammekød. Det er en god ide med et mineral pulver som tilskud samt kokosolie også er det godt med laks ca hver 9- 14 dag smiley

• #6   4. feb 2015 Jeg startede med at barf fodre Felix for 9 dage siden, og det er simpelthen det bedste jeg nogensinde har gjort for ham! smiley
    Han fik kallun de første 3 dage, og nu får han lammeblanding, og han er så glad for det.

• #7   4. feb 2015 Det er dejligt at høre :o)

• #8   4. feb 2015 Hvorfor folk starter med at sulte deres hund er mig en freaking gåde! smiley

Kommentér på:
BARF

Annonce