Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røgten
  • #1   20. feb 2015 Uden tvivl Faxe. Er kommer begge steder og Faxe er without a doubt de ALLER bedste. Bjarne er mere fuglemand, selvom han behandler hunde også smiley

• #2   20. feb 2015 Okay, hvem skal jeg til i faxe med det her? smiley

• #3   20. feb 2015 Altid Faxe!
    Du finder ikke et bedre sted smiley
    Jeg bor langt derfra, men vælger at køre den laaaange tur hver gang, fordi jeg synes at det er det værd! Fella blev opereret der i sidste uge og behandling af både hund og ejer var fantastisk smiley

• #4   20. feb 2015 tak smiley der er lige blevet bestilt tid til mandag kl. 9.30 er godt nok spændt om de kan se noget ...

• #5   20. feb 2015 Held og lykke med det smiley

• #6   20. feb 2015 Mange tak smiley

• #7   20. feb 2015 Jeg ville også til enhver tid vælge Faxe Dyrehospital af de to. Mht Hårlev så har jeg hørt en del historier om dårlige behandling derfra. Senest kom en af mine kursister i lørdags og var rimeligt rystet: Hun har en lidt usikker labradorhan. Han er sød og rar, men altså lidt usikker på fremmede mennesker og nye situationer og skal helst lige have lov at se det hele lidt an før han synes alt er OK. Dyrlægen havde været frembrusende og voldsom ved hunden, som reagerede ved at knurre af ham. Så var dyrlægen flegnet helt ud og havde sagt at hunden var bidsk og farlig og, at ham skulle de se at få kastareret (nok det sidste den hund har brug for!) samt at de ALDRIG nogensinde måtte avle på ham (det har ejer så aldrig haft planer om og hun er ganske udmærket klar over at hendes hunds usikkerhed gør ham ganske uegnet som avlshund). Så det var første og sidste gang hun satte sine ben hos den dyrlæge.

• #8   20. feb 2015 De er møg dygtige i Faxe

• #10   20. feb 2015 Mette Maria: det var da en frygtelig oplevelse. Har oplevet noget lignende. Han turde ikke give vores den store vaccine i nakken, fordi han var bange for ham og bange for at han ville vide ham. Men sådan er Isam slet slet ikke. Isam lavede på et tidspunkt også en bevægelse og der blev han også forskrækket. Vi havde to hunde vi skulle have sundhedseftersyn og vacc på, det hele fra da vi kom ind til vi var ude tog max 15 min. Jeg ringede dertil nogle dage senere for at fortælle om vores dårlige oplevelse der smiley og sidenhen skiftede vi til Faxe smiley

Kommentér på:
Røgten

Annonce