{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

foder til hund. {{forumTopicSubject}}

hej HG
håber nogle kan svare på mit spørgsmål. smiley
er der nogle herinde der giver hunde mere foder om morgenen end m aftenen? jeg tænker at de har brug for mere om dagen når de er aktive, end om aftenen hvor de bare ligger og så skal sove når vi går i seng. den ene får 40 gr to gange dagligt tænker om man kan give 50 gr morgen og 30 gr aften. den anden får 30 gr to gange dagligt, og ville måske give hende 20 gr aften og 40 gr morgen...

åber i kan svare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder til hund.
  • #1   24. feb 2015 Fella får mere om morgenen end om aftenen smiley Det fungerer hun bare bedst på.
    Inden jeg fodrede sådan, var hun altid rastløs, når hun skulle i seng og blev utilpas om natten. Nu kører det bare med mere om morgenen og mindre om aftenen.


  • #2   24. feb 2015 tænkte nemlig også at de ikke har brug for så meget om aftenen når de ikke skal bruge energien før næste dag: )


  • #5   24. feb 2015 Mine er mest aktive om dagen og hende på 1.5 år skulle man tro var på speed om aftenen hun er fyldt med energi derfor min tanke:-) den anden på 3 er meeeget afslappet hele tiden og slapper af i sig selv:-) måske den anden bare er "hvalp" endnu:-P

  • #6   25. feb 2015 Mine hunde får kun foder en gang dagligt smiley for det meste morgen/formiddag hvis jeg husker det, nogen gange får de ikke rigtig noget smiley

Kommentér på:
foder til hund.

Annonce