{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Styr din hund! Nogle kunne komme til skade! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg var ude at løbe her'' 2 dage siden''. Hjemme ved mig selv ''Bor i en skov''.

Jeg løber så hjem af igen, men med det sammen løber en hund i mod mig ''En labrador''.
Jeg stiller mig stift ''Bliver ret chokeret''.
Hunden Hopper så op & bider mig i armen & jeg går stille i panik & råber. Ejerne sider i en bil & køre stille.

Regner med at de slippe hunden løs,så den kunne løbe frit i mens de kørte ved den.
De går ikke ud af bilen! Nej vel. De sidder der inde & siger ''Dens navn, gider ikke hænge nogle ud vis det er''.
& siger at hun skal komme. Hunden bliver ved med at gø & løbe ind i mig så jeg falder!!

Jeg er ikke vred, men gik nærmest i chok! Så tak for det!
Er det mon en Føzz gave at blive tacklet af en fri hund! Nej vel!

Jeg kan nok godt se, at hun ville lege? Men hun bed mig i armen ''Gjord ikke ret ondt, tror bare det var chokket''. Pas på jers hunde & mennesker smiley Jeg hade self ikke ret. Men jeg kunne have skadet den ''Med mine Ninja spark XD '' Men jeg syntes ikke det var en fed oplevelse.. Så nu tænker jeg? kan jeg mon løbe frit, uden at blive tacklet af en hund?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lave 2 skabe 1.000 kr.
  • Ophængning 2 loftlamper op i betonloft 600 kr.
  • Skift kontakter fejlsøgning 750 kr.
  • Forårsklargøring af haven. 3 blomsterbede skal klippes ned og lues ud. 3.600 kr.
  • Topbeskæring af bøgehæk 2.100 kr.
  • Udskiftning af 2 hængsler på døren til et udhus. 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styr din hund! Nogle kunne komme til skade!
  • #1   26. feb 2015 Undskyld, men jeg forstår virkelig ikke din brug af anførselstegn? Og dit og-tegn? Det virker meget forvirrende - gør teksten så generelt.

Det lyder ikke særlig optimalt at lufte sin hund ved at lukke den ud af bilen og så køre ved siden af og den skal selvfølgelig ikke bare springe efter tilfældige mennesker. Jeg tænker så også at hvis du kommer løbende og går i panik og dermed bevæger dig meget og har meget lyd på, det kan en hund jo godt opfatte forkert og være med til at hidse den op - selvom man selvfølgelig bliver forskrækket over den bider, uanset om det i leg eller for alvor, så skal den ikke sådan noget.

Så må man tage fat i skovfogden og gøre denne opmærksom på problemet.

• #2   26. feb 2015 Jeg bliver lidt forvirret af alle de der "-tegn. Hvad skal de til for?

Træls måde at lufte hund på.

• #3   26. feb 2015 Hvis jeg har forstået din meget forvirrende tekst korrekt, så blev du overfaldet af en hund, der ville lege. Imens var dens ejere i bil?
    Og næste gang vil du uddele ninjaspark?

Uanset hvad, så er det ikke i orden. Jeg forstår ikke hvorfor du skriver, at du ikke vil skrive hundens navn, da du er bange for at udlevere nogen? Der findes vel mange Fido, Hansi eller Diva smiley

Håber du dog tør løbe igen, men måske ikke samme sted, de ejere kommer nok igen.

• #5   26. feb 2015 Det eneste jeg kan sige her ,er at jeg hader løse hunde ,der ikke er syr på smiley

• #7   26. feb 2015 Nemmer måske smiley
    Jeg var ude at løbe.
    En hund kommer så i mod mig.
    Hunden hopper så op ad mig & bider mig i armen.
    Jeg gå så ret meget i panik & råber.
    Ejeren kommer ca 50 Meter længer henne ''Hunden må have løbet fra bilen''.

Hunden Tackler mig adskillelige gange.

Ejeren kalder så på hunden.
    4 m sener tager de så sig sammen & henter hunden smiley
    _________
    Var det nemmer?

• #8   26. feb 2015 Hunde må ikke være løse i en skov !! Hvem ejer skoven ?

• #9   26. feb 2015 Som du beskriver hændelsen enten på den ene eller anden måde er for mig ligegyldig.

Men men man skal generelt have sin hund i snor, det her viser ansvarsløse hundeejere!

• #10   26. feb 2015 Badetøflen -'

Min stedfar kontakter skovfroden.
    Som så kan sende det vider til ejerne

• #12   26. feb 2015 Ahahahhaah....

Føzz- Fødselsdags gave.

• #13   26. feb 2015 Det er vist meget klogt, for folk der ikke forstår at hunde ikke må være løse i skoven, er ofte skyld i at rådyr og deres afkom bliver skambidt. og det er meget snart den tid hvor de små ligger og trykker sig i græsset, og er et nemt offer for en løs hund.

Her i den skov jeg bor i, bliver alle der ikke kan finde ud af at holde deres hund i snor meldt til skovfogeden, og de modtager herefter en bøde på 3000 kr.
    Vi har en som er oppe på 3 x 3000 kr, og hun har stadig ikke fattet at hun skal holde hunden i snor.

• #14   26. feb 2015 Det er møg træls. Einstein blev også angrebet af en schæfer for en uges tid siden, ejeren gjorde INTET. Jeg måtte jage køteren væk selv. Heldigvis var den kun aggressiv overfor andre hunde, ikke overfor mig.

Jeg er så træt af løse hunde. Eller, faktisk kun af løse hunde med ligeglade ejere. Gider ejeren bare prøve at tage ansvar, har jeg intet imod at indkaldet svipser engang imellem. Så fremt hunden ikke er agressiv.

• #15   26. feb 2015 Badetøflen: Hvordan melder I folk? smiley De giver vel ikke navn og adresse frivilligt til en, hvis man spørger?

• #16   26. feb 2015 Jeg spotter en løs hund, ringer til skovfoged eller godsejer, den jeg får fat i kommer fræsende med det samme, springer ud med blok og pen, giver en skideballe og forlanger navn og adresse, derefter får de et papir på at de modtager en bøde !

såfremt personen nægter at give dem adressen, kontaktes politiet øjeblikkeligt.

• #17   26. feb 2015 Ah, ja okay smiley Det havde jeg ikke lige tænkt på at man kunne. Dejligt at de tager det så seriøst!

Der må gerne være løse hunde, så længe de er under kontrol, i "min" skov, så der nytter det nok ikke så meget... Selvom hundene ikke er under kontrol. Og der bliver nakket en del vildt i skoven smiley

• #18   26. feb 2015 Håber virkelig meget de to personer + hund self.
    For min skovfoged på nakken.
    For jeg klar mig self.
    Men hvad vis det sker for andre & skovens dyr?

Jeg er så træt ad de håbløse ejer, der bare sider & ser på?"""!!!

Jeg har set dem ca 11 gange efter Dec-2014..
    Men aldrig mødt dem ''Face to Face''.
    Men det blik jeg fik. Fy FØJ!
    ''Man kan se grusvejen fra mit hus smiley
    & bliver tosset vis jeg ser det igen!

• #19   26. feb 2015 Generelt i de fleste skove er der snorepåbud uanset om hunden er under kontrol eller ej.

• #20   26. feb 2015 Man må vist os have dem frit gående '' Bare under kontrol''..

Så vil jeg helst se nogle der går ved siden ad hunden!

Kan bare ikke glemme det smiley
    Hvad kunne der ellers være sket?
    De kørte bare, stoppe & så på smiley

• #21   26. feb 2015 Vores skov er hundeskov, der står ved alle indgange, at hunden må være "Uden snor - Med ledsager".

Lidt øv, at man så ikke kan gå der med hund i snor, fordi man bliver overrendt af løse hunde. Og så sjovt er det ikke at finde skambidt vildt. Jeg er lidt bitter xD

• #22   26. feb 2015 Hihi- Den skov jeg så bor i , er så ikke lige en hunde skov smiley For hundeskoven ''The Dog forst ligge nu 4 Km mod byen..

• #23   26. feb 2015 Der er forskel på hundeskove hvor hundene må løbe løs og andre skove.

• #24   26. feb 2015 Det der kan jeg simpelthen ikke magte at læse.

Kommentér på:
Styr din hund! Nogle kunne komme til skade!

Annonce