574 visninger
|
Oprettet:
hvordan overtaler {{forumTopicSubject}}
man lige kæresten til en tredje hund, har set en collie han til salg vacineret og kasteret, sort hvide, til næsten ingen penge til salg, vil bare så gerne have en collie igen...
men han mener vi har nok i de to vi har øv øv øv
jun 2005
Følger: 83 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.014
Jeg lever efter motto'et "Hvis du ikke spørger, kan du ikke få nej!"
Så her er de bare når manden kommer hjem fra arbejde. Det fungerer fint synes jeg ;0)
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 21 Svar: 31
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 209
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 209
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.170
Kaoz lystrer kun mig når jeg er hjemme, men det er fordi det er mig der træner - kæresten interesserer sig ikke for træningen, men til gængæld er det de 2 tosser der leger de "sjoveste" lege - ruller på græsset, kaster bolde og træklege *ss* kæresten fodrer også, så synes vi deles nogenlunde om det..
Jeg er ovebevist om, at hvis nr 3 hund ikke er ønsket, jamen så kan den mærke det på ham.. Det ville da være synd, ikk?
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.414
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.803
apr 2005
Følger: 90 Følgere: 87 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 1.454
hvordan overtaler