{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpefodring
  • #1   22. mar 2015 Jeg kan ikke sige noget med alder Men jeg har altid fodret 2 gange daglig, og så har mine altid tørfoder stående smiley

• #2   22. mar 2015 Åhhh jeg mener Charlie fik mad tre gange om dagen ind til han var ca et halvt år. Morgen, middag og aften. Gradvist fik han så mindre og mindre til middag og mere morgen og aften. Nu får han, og har altid fået, mad morgen og aften. Jeg bryder mig ikke om kun at fodre en gang om dagen.

• #4   22. mar 2015 Jeg stoppede med at fodre 3 gange om dagen, da Sky var 6 mdr. Han er næsten 8 måneder nu og han får morgen og aften - voksenvægt er ca 14 kg for en engelsk cocker. Min voksne tæve får 1 gang om dagen - hun er 4 år.

• #5   22. mar 2015 4mdr cirka, den yngste er lige rundet et år, og får hovedparten i et måltid, og lidt til aften.
    Resten får en gang dagligt.

• #6   22. mar 2015 Robin er 5 år og jeg ville ikke fodre ham kun 1 gang om dagen.. Han får morgen og aften..

• #7   22. mar 2015 Mine går ned til 2 gange om dagen ved 6 mdr.s alderen og bliver ved med 2 gange om dagen resten af livet.

• Sisse B
    Sisse B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19
    #9   22. mar 2015 Okay, der er lidt forskellige tilgange, men det er vel også afhængigt af hunden. Vi går ned til 2 daglige fodringer i morgen og så må vi se, om det om et halvt års tid, bliver aktuelt med 1 gang dagligt. Vi ser selvfølgelig på hvordan hun trives med det. Mange hunde fodres 1 gang dagligt, men spiser ikke det hele på en gang.
    Tak for alle erfaringerne smiley !

• #11   23. mar 2015 Jeg kan ikke have fyldte madskåle hele dagen. Resultatet ville blive tykke hunde, der ikke ville kunne gå. Min race er - tildels - meget madglad og spiser til der ikke er mere. Jeg har kun haft én kræsen hund, der til gengæld måtte opfordres til at spise, før han overhovedet fik noget. Han kunne gå dage uden at gide at spise, så han fik 3 gange om dagen. De to jeg har nu ville slet ikke kunne administrere dette, og jeg tror det har meget at sige, hvilken hund man har. Nogle spiser behersket og andre spiser til de falder om af forstoppelse.

• #13   23. mar 2015 Jeg har slet ikke en madskål, træneren har "forbudt" den det skal strøes ud smiley så mad på strø ud stedet hele dagen ville være utrolig upraktisk da det er min gang smiley

Kommentér på:
Hvalpefodring

Annonce