{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kemisk kasteration
  • #2   29. mar 2015 Jeg oplevede en langt roligere hund da Floyd fik den kemiske.

    Han kørte meget højt udenfor, som om den kemiske lige tog 10-15% af det, han er siden blevet kasteret.



  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #3   29. mar 2015 Jeg havde en vuffe som var liiiiiiidt mere end glad smiley ..det virkede , troede næsten jeg havde fået en ny vuffe smiley ....prøvede så igen , da virkningen aftog , og næsten samme effekt , da den så aftog , var vuffe blevet ældre , så knap så ivrig .,

  • #4   29. mar 2015 Da Athos blev kemisk kastreret som ung, ændrede det ikke en bjælde på hans stresstærskel eller hans egetkøns aggression ....
    Derimod fik jeg mig en røver kedelig schæferhund... Uhyggeligt madglad sofakartoffel var han... Så den fik han kun den ene gang....

    Nu er han blevet ældre, og vi har en tæve i huset, der kommer i løbetid (tidligere gik han med en neutraliseret tæve) Så nu er han igen kemisk kastreret, men af andre årsager....
    Nu er han bare min gamle dovne dreng og det er helt ok smiley


  • #5   29. mar 2015 Min døjede med han stressede hormonelt så fik dårlig mave vi har kemisk kasteret for se om det virker og jeg er så positiv over det. Han har nemmer ved at holde fokus på mig når vi løber agility og han er blevet mere legesyg istedet for at vil kæmpe mød andre hanner over damer

  • #7   29. mar 2015 DKK - vi snakker ikke stille og rolig stress her. Han kan slet ikk være i sin krop.

    -T- jeg ønsker selvfølgelig ikk en "sofa kartoffel", men at han stadig har sin drift når vi træner. Men tænker at hvis man starter med en kemisk, er der jo ikke noget forgjort i det.

    Rene - problemet er egentlig ikk at han køre højt, det må han mægtigt gerne, men han stresser simpelthen så meget han ikk kan være nogle steder. Han har så meget uro i kroppen det kommer til udtryk i at humpe alt og alle og halsen lige fra vi stiger ud af bilen til vi er hjemme igen.


  • #8   29. mar 2015 jeg havde afprøvet den kemiske ud fra din beskrivelse

  • #9   29. mar 2015 Hvilken race er Ludo, og hvordan aktivere du ham normalt?

  • #11   29. mar 2015 Jeg har en jack russell terrier, som har været kemisk kastreret. Han var kropumulig til træning, stak af efter alle tævehunde, og var bare ikke til at have med at gøre. Når tæverne var i løbetid her hvor jeg bor, løb han fra dør til dør. alt imens han hylede op. Han blev så kemisk kastreret, og sikken en forandring. Han blev til at træne med, var ikke umulig, han blev bare en rigtig god hund. Så da den ikke virkede mere, ja så blev han rigtig kastreret. Og han er hverken fed eller madglad, ej heller en sofakartoffel. Han er livlig, elsker træning og lange gåture, og er absolut ikke blevet et madøre. Det sidste havde ikke gjort noget, fo han er så kræsen og småtspisende.

  • #12   29. mar 2015 Beltane - han er en bull terrier blanding. Jeg træner lydighed med ham, går spor og tricks. Og så er der selvfølgelig de almindelig daglige gå ture. Han er en hund der bliver brugt mentalt og fysisk.

    Rene - jeg tror også vi prøver, det er også synd for hunden jo.

    Linda - det er ikke kun i træning situationer, det er alt. det er en tur i skoven, til der kommer gæster. Udover dette er han også meget på når naboernes tæver er i løb og spiser dårligt i en uge. Han sidder bare og hyler.


  • #13   29. mar 2015 Hvor gammel er han ??

  • #14   29. mar 2015 5

  • #15   29. mar 2015 Ja så er han voksen smiley

  • #16   29. mar 2015 Det må man sige smiley

Kommentér på:
Kemisk kasteration

Annonce