{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Første løbetid? {{forumTopicSubject}}

Her til morgen har Luna slikket sig utrolig meget mellem benene, sådan rigtig meget. Hun bliver 6 måneder om 6 dage, og vi mistænker om det kan være hendes første løbetid? Vi har ikke set noget blod, men vi mødte en hanhund i går i skoven som var meget interesseret i hende, men det var også kun et år, og ejeren sagde, at den var meget opmærksom på andre tæver smiley Slikkeriet er stilnet en lille smule af nu, men kan vi på en eller anden måde se om hun er kommet i løbetid? Hun ser ikke så hævet ud forneden, men lidt rødlig/lyserød.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første løbetid?
  • #1   6. apr 2015 vores på 6 måneder har lige overstået sin første løbetid, det startede med hanhundene snuste mere end normalt, hun virkede træt og få dage efter begyndte hun at bløde, mon ikke sin også gør det her en af de nærmeste dage.

  • MM
    MM Tilmeldt:
    sep 2009

    Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 100
    #2   6. apr 2015 Fik et tip af en opdrætter forleden, dup forsigtigt et stykke køkkenrulle bag i, hvis der er den mindste antydning af blod, er hunden i løbetid smiley

  • #3   6. apr 2015 Mange tak.. vi må prøve det med køkkenrullen smiley

  • #6   6. apr 2015 Jeg synes Chessie plejer at blive lidt hævet og ekstra rød bagi, når hun er på vej i løbetid. :o)

  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #7   7. apr 2015 Trine G - Ser ud til du også har en Sheltie, min er 9 mdr. på torsdag, og hun startede men sin 1. løbetid i går mandag. smiley

  • #9   7. apr 2015 Det er vist længe siden jeg har haft hunde med "normal" løbetid smiley Blev lige overrasket over, at en stor hvalp på 6 måneder netop havde overstået første løbetid, men hos gravhundene er det jo også ganske normalt, man glemmer bare hurtigt.
    Yota er knap 20 måneder og har lige overstået sin første løbetid, whipperne er nogle sinker på det punkt smiley


  • #10   8. apr 2015 Trine G - Jeg går ud fra, at den var til Hanne smiley

Kommentér på:
Første løbetid?

Annonce