{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Ada G
Ada G
Tilmeldt:
20. feb 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Aktivering af hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Der kommer lige først en lille intro. vores hvalp på 3 måneder og 3 dage, flækkede i forgårs en klo på venstre bagben. Vi var til dyrlæge i går og hun klippede så neglen af.(Han fik både smertestillende og beroligende) Vi havde en fin oplevelse, selvom det var første gang han var til dyrlægen.

Nu kommer spørgsmålet: dyrlægen sagde han skulle holdes i ro, men hvor er det svært.Han har simpelthen så meget energi. Men så kom jeg til at tænke på om i har nogle gode stille sidene/stående aktiviteter. Han er en lille coton så det er ikke kæmpe meget aktivering, han er bare ved at have rigtig meget energi.

I får lige et billede af den lille baby med sin forbinding på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering af hvalp
  • #1   8. apr 2015 Prøv "lege" hvor han skal tænke selv.. Fx finde godbider i græsset (eller bare noget af hans foder), under kopper osv smiley

  • #3   8. apr 2015 Aktivitetsspil, fx labyrinter. Det fungerer rigtigt godt når hvalpen skal stimuleres og fodres, men samtidigt holdes i ro. Hvis det skal gå endnu langsommere, så tag et viskestykke, læg godbidder midt på, fold sammen. Hvalpen skal nu selv regne ud hvordan sådan et foldes ud.

    Noget helt andet: hvordan kan det være første besøg ved dyrlægen? Er hvalpen ikke tjekket og vaccineret ved både 7,5 og 11,5 uger?


  • Ada G
    Ada G Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   8. apr 2015 Tusind tak for svar.
    Malene: jo men da han var blev vaccineret den første gang var det i kenlen og de har en dyrlæge der kører ud. Det var meningen han skulle have den anden i dag, men det udskød vi til i morgen da det ellers ville blive for meget for ham.


  • #5   8. apr 2015 Ja snuse øvelser er rigtig godt .Du kan også beg. at lære ham, at finde godbidder du gemmer rundt omkring .Det tar selvfølgelig lidt tid inden han forstår det .Hvis vi har møgvejr leger jeg tit den leg med mine ,hvor jeg lukker dem i køkkenet (ja de kan det jo nu ) og de ved godt, hvad det går ud på ,så har jeg gemt godbidder rundt omkring i huset ,lukker dem ud fra køkkenet, og siger find godbid , de starter med det samme med at søge,og så roser og roser dem , så går de selv tilbage til køkkenet, for at jeg skal gemme flere Det er ret sjovt smiley

Kommentér på:
Aktivering af hvalp

Annonce