{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.946 visninger | Oprettet:

Ååhh det der løbetid :-$ {{forumTopicSubject}}

Pat'grisen Ziva er på dag 21 i sin løbetid idag, MEGET højløbsk, mine forældres sære schæfer dreng (kemisk kastrat) var helt bimmelim over hende igår, og forsøgte virkelig at lave fyha med den lille tøjte! smiley

Anywho, jeg syns godt nok der kommer meget nams ud af hende lige nu, hun når dårligt at få ble på før der er et par små nams pletter, det ligner ikke rigtig blod, men det er mørkt?

Hvor mange dage er de højløbske? Det er en uge siden hun begyndte at vende mås til drengene når de snusede og skrabede på hende, burde det ikk slutte nu når det er dag 21 idag (torsdag)?

Syns os det er sært at lykkekagen ser ud til at falde i hævelse når hun er højløbsk, men hvad ved jeg lol

Intet har forvirret mig mere end en tæve i løbetid, kan skut hitte u a det! ????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ååhh det der løbetid :-$
  • #1   23. apr 2015 Med hensyn til hvilke dag, det burde være overstået, varierer det fra tæve til tæve. Mange tæver begynder at lægge halen til side 3-5 dage før de er parringsklar, så det kan fint passe, at hun er højløbsk nu.

    Men mørkt udflåd lyder ikke så godt. Normalt bliver udflådet / blodet lysere i højløbs perioden. Brunligt udflåd derimod kan indikere livmoderbetændelse, som ofte kommer kort efter løbetiden. Nu ved jeg jo ikke, om du med mørkt mener meget mørk blodfarvet eller brunligt. Hvis det er brunligt, ville jeg måske lige vende det med dyrlægen.


  • #2   23. apr 2015 På dag 21 er de fleste tæver ovre højløbskheden. Når tæven har ægløsning og kan parres, bliver blodet lysere, for mange bliver det helt klart og strågult.
    Efter den højløbske periode bliver det helt mørkt igen. Måske det er der du er nu...


  • #3   23. apr 2015 BILLEDE AF BIND MED NAMS I DENNE TRÅD!!

    Men hvis hun ikke er højløbsk, hvorfor stiller hun sig så klar foran hanner og "blinker" med lykkekagen, og rigtig render og gør sig til, og fik Rosco fat i hende (kenisk kastrat schæfer), så skældte hun ikke ud? :-s
    (Rosco har ikke fået ordenligt fat i hende, og har heller ikke pjollerten ude)

    Undskylder MEGET billedet, men det er så i kan se hvordan det ser ud det der lige nu vælter ud af hende, den her ble fik hun på i morges klokken lidt i 6, og den er taget af omkring 8.30


    profilbillede
  • #4   23. apr 2015 Der jo da i hvert fald blod i det der. Jeg er ikke vant til at se det på blå bind, mine hunde går ikke med bind, så jeg ser det, når det er frisk. Men umiddelbart synes jeg ikke det der, ser skræmmende ud. Jeg ville afvente og holde øje med udviklingen.

  • #6   23. apr 2015 nams = blod (Snask)
    lykkekagen = Skedeåbningen
    pjolleren = tissemanden
    Fyha = parre


  • #7   23. apr 2015 Ghini, min tæve, er højløbsk på 19-21 dagen, så det kan sagten være der hun er smiley


  • #8   23. apr 2015 Hvor er tæver forskellige. Vores G.D. (rip) tabte næsten en dl blod ad gangen når hun dryppede. Cain tæven vi har nu - har vi overhovedet ikke set en bloddråbe fra . smiley

  • #9   23. apr 2015 Jeg troede bare, at når de var højløbske (parringsklar) var det noget gulligt/hvidligt flåd der kom, det er det her jo ikke, og det vælter bare ud af hende lige pt :-s

    Jeg har idag købt klorofyld piller, men det er vel for sent at give hende dem nu?

    Jeg er meget hos mine forældre, men Rosco er helt bimmelim over hende, og hun render og gnider sig op af ham og gør sig til, og det er jo lidt synd for dem begge de skal rende og være stang horny :-$

    Men jeg troede bare, at i uge 3 af løbetiden, altså sidste uge af den ville hun bløde mindre for så at slutte, men tøsen er altså på dag 21 nu = sidste dag i sin løbetid :-s

    Alle vi er sammen med har han hunde, fertile eller kastrater (en nyligt kastreret), og vi savner at være sammen med dem alle sammen, men jeg kan ikke finde ud af hvornår hun må se dem igen, hvor vi med sikkerhed ved, at hun ikke kan blive drægtig, altså med de fertil hanner lol

    Men selv kastraterne vil gerne lave boomchickawahwah med hende, og små piver osv i nærheden af hende, og det jo synd for alle parter smiley

    Er sq glad for hun kun skal igennem én løbetid mere, kæft det er besværligt og forvirrende *rødme*


  • #10   23. apr 2015 Jeg har tæver, der bløder i fire hele uger. Bløder, som i BLØDER. Nanna står for hanner i HELE løbetiden. Man kan ikke altid regne med tæven. Derfor skal man kende ægløsningstidspunktet før en parring.

    Flådet må aldrig blive uklart, grønligt eller hvidt. Det er tegn på infektion.

    Det er som regel helt rødt i starten, ved højløbsk bliver det gult eller lyserødt, afslutningsvist kommer det mørke, gamle blod ud. Det ligner det du oplever nu.

    Klofylpiller skal gives fra første dag. Hold hende endelig fra andre hunde under løbetiden, når de stresser sådan.


  • #11   27. apr 2015 Ziva er så småt færdig med sin løbetid, halvt inde i 4 uge, den smule der er i bleen er lyst gul agtig flåd, så det må betyde det er slut? smiley

    Rosco har ingen interesse i hende mere, og han har jo været helt kulret med hende i sidste uge, vi var hos de gamle fredag til lørdag, fredag var han lidt interesseret, lørdag var han slet ikk, og idag gad han hende slet ikke smiley

    Hvornår kan jeg lade hende lege med sin fertile ven igen? Hun har jo været højløbsk smiley


Kommentér på:
Ååhh det der løbetid :-$

Annonce