1.029 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Godbidder og kødben Godbidder og kødben

Jeg har aldrig været "Eksperimenterende" Med godbidder og kødben, har altid haft købt det samme egentlig..
Men her igår var jeg inde og købe noget lidt andet end hvad jeg har prøvet før.
Noget okseskinds halløj, kyllingevinger og noget andet ko noget.

Jeg har ikke forstand på sådan noget, men som jeg har forstået det er det noget af det mest prima til vores små vapser med sådanne "naturprodukter".

Hvilke godbidder og kødben giver i jeres hunde? Og hvad syns i bedst om?
Og hvis i også er au Naturel, har i så nogle gode ting man måske skal prøve?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbidder og kødben
  • #1   26. apr 2015 Lige nu kører vi i grisehaler og kyllingelår smiley

• #2   26. apr 2015 Er der noget "mærke" i køber fra? Eller hvor køber i det? smiley
    Vil meget gerne prøve så meget forskelligt til Charlie som overhovedet muligt, for at kunne finde det der bare er hittet for ham smiley

• #3   26. apr 2015 Øh, det er bare nede fra købmanden. Kyllingelårene er vist danpo.
    Vores købmand har slagter, så der er tit "restprodukter" til billige penge i fryseren

• #4   26. apr 2015 Ej hvor lækkert smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #5   26. apr 2015 Lige for tiden har jeg kalvehaler, okselårben, lammeribben og kyllingelår i fryseren. Hundene får kødben én gang om ugen, og jeg køber, hvad slagteren lige har - helst på tilbud, selvfølgelig smiley

Godbidderne varierer en del. Til gåture og træning bruger jeg alt fra tørfoder til pølse, tun på tube og hvad jeg ellers lige har i overskud. For tiden er hjemmebagte knækbrød favoritten smiley

Som hyggetyggeguf bruger jeg Olivers små politistave, små tyggepinde af oksehud, okseører og pandelapper.

• #6   26. apr 2015 jamen.. de bliver jo råfodret, så ben i de fleste afskygninger får de som en del af foderet.
    af guf så er favoritterne for tiden hønsefødder, flade oksestruber, pandelapper og oksepenis (de holder lidt tid) , men ellers oksesener, kyllingehalse, lunge, "havkatteguf" - tørret havkatteskind, jamen næsten alt undtagen tørret lever, det gider de ikke rigtigt.

• #7   26. apr 2015 Og er det også hos Slagteren? Eller har du en bestemt forhandler af det?

• #8   26. apr 2015 Jerg barfer ikke. Men jeg kan godt li`at give tøserne lidt ekstra ind imellem, så her er frosne laksehoveder et hit. derudover har jeg lige købt nye forsyninger af hønsefødder, kyllingehalse, okseører, griseører og oksestykker (det hele tørret). Og ellers er det marvben fra dagligvarebutikken (hvem der nu har nogle gode hjemme). Ribben duer ikke til mine tøser, for de tygger dem ikke, så de kaster op, når de får dem. Det er ikke labber for ingenting........*G*

• #10   26. apr 2015 De fleste dyreartikel butikker, både fysiske og netbutikker har et udvalg af naturlige snacks

• #11   26. apr 2015 Mine får rå okseben , kalveøre
    Af godbidder bruger jeg nogle med kylling som jeg køber hos dyrehandleren og en gang imellem frolic

• #12   26. apr 2015 Ps de får også tyggestænger af gris eller okse

• #13   26. apr 2015 MLA: Hvor køber du Barf på Bornholm?

• #14   26. apr 2015 Jeg fik lige shoppet lidt hos Hollænderen på DKK s udstilling igår smiley

profilbillede
  • #15   26. apr 2015 Jeg har som regel et stort lager liggende fra Olivers med diverse lækkerier.
    Tørret oksekød, kyllingemave, fisk, and, okselunge, lammeører osv..
    Ellers får hunden griseører, tørret elsdyrskind, div. kødben, marvben og rå okseben

• #16   26. apr 2015 Jeg råfodrer jo, så knogleværk får de som en del af kosten. I øjeblikket er det gedeben, der hitter. Dem køber vi billigt hos en lokal gårdbutik, hvor dyrene har haft det godt. Ellers er det hvad vi nu eller lige falder over af dyreben.
    Tørret guf er vi storforbrugere af, så der har jeg et lager på størrelse med en middelstor foderbutik smiley Jeg bruger alt undtagen tørret indmad.

Jer der bruger tørret fisk - hvor køber I det biligst (ikke de der små tørrede kattefisk-ting)? Jeg synes det er skide dyrt alle steder.

• #17   26. apr 2015 Rikke: har aldrig tænkt over råfodring til små hunde, hvordan fungerer det? Nu ville jeg kun skulle fodre Charlie, men har da tænkt over det

• #18   26. apr 2015 Det er jo ikke meget anderledes end at råfodre store hunde smiley
    De får bare mindre knogler, som er lettere for dem at knuse. Ribben, halse, haler, rygben osv. Min den ene gider ikke altid det der gnaveri, så jeg sørger for at han får suppleret med måltider med knuste knogler - altså et færdigt produkt, man køber hos forhandler.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #19   26. apr 2015 Jeg bruger en masse forskellige natur godbidder og tyggeben. Okse øre er også et hit her hjemme. Grise øre, har vi også prøvet, men det var for hårdt for maven.

Jeg køber i supermarkedet (best friend nature serie), hos petworld, maxizoo og hvor jeg ellers kommer forbi.

Skriver gerne nogle flere mærker ned, hvis det er. smiley

• #20   26. apr 2015 Mette hvor køber du laksehoveder?

• #21   26. apr 2015 Lia er underlig nok ret kræsen mht. "kødben" (ellers er hun altædende på nær salat), så lige pt. får hun frosne marvben som jeg selv fylder med ganske almindelig, billig dåsemad (kan fylde 12 marvben med 1 dåse til en ti'er, så det er ikke fordi jeg fylder hende med skodfoder) og så rå okseben med lidt kød på.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #23   27. apr 2015 Caroline J: Jeg plejer at proviantere hos slagteren i Holmegårdscentret smiley

• #24   27. apr 2015 Til jer der råfodrer.. Har i et sted man kan læse lidt om det?

• #25   27. apr 2015 Det er bare at Google, så kommer der 10000 forskellige meninger op omkring emnet smiley
    Til total forvirring smiley
    Meld dig ind i gruppen her:
    http://www.hundegalleri.dk/grupper/raafodringbarfgruppen
    Du skal også være velkommen til at sende en besked.

• #26   27. apr 2015 Janni:

Hos "Rigtig hundemad". Uha, de ELSKER et frossent laksehoved når jeg har slået græs og de kan ligge og hygge sig i varmen ;-). Jeg var nede hos ham i Greve i fredags og købe 5 x 2 pakker, så nu er der til lidt tid smiley

• #27   27. apr 2015 Tak Mette! Det må prøves smiley

Kommentér på:
Godbidder og kødben

Annonce