Endnu en om Dunse... {{forumTopicSubject}}
Så er hun vist det vi kan kalde HØJLØBSK...
Grrrr -
Futte ved jo ikke rigtig hvad han skal gøre - og med mig stående lige ved siden af - fik de idag lov at sige hej til hinanden - ( fordi Dunse PIVER efter at få lov at lege lidt - )
Ja ja Julie - lege lidt - Hun sprang LIGE på ham for at vise ham hvordan man nu gør - og så ned igen og stille sig LIGE foran snuden på ham med løftet hale - så hun nærmest ramte næsen -
GLEM det Dunse - Og ind røg hun igen -n
Faktisk virker det som om Futtes Kastrations sprøjte allerede har hjulpet - FEDT DA... Smiler... ( ikke at det gør de får lov at lege sammen under denne løb - man kan jo først stole 100% på sprøjten efter 3 uger - og det er en uge siden han fik den - )
Kan godt se at det bliver lange 3 uger - med sådan et skrigende Dunse apparat -
Nå - men sådan skal det åbenbart bare være - så længe vi undgår hvalpe - så er alting som det skal være - smiler... !!
Så kan hun skabe sig alt det hun vil -
Men finder bare ud af nu - at jeg først NU ved hvad en højløbsk tæve virkelig er - Griner -
Sådan en fremmelig en ihvertfald - ss -
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.265
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
De kan sgu være lige lovlig PÅ de tæver...
Thor får hun SLET ik lov at være i nærheden af... han ved i den grad hvordan man gør - og det sku ikke tage ham 30 sekunder -
Igår sprang Dunse jo ud af køkkenvinduet - Lige ud til drengene - heldigvis gik jeg og ordnede lidt i både køkken og viktualierum - så så det jo straks -
DAMN en balle hun fik - Og bagefter lå hun herinde og så depressiv ud - Griner -
Det skal hun jo så være velkommen til - ss -
TÆVER... altså...
jul 2005
De er nu på markenrne hver dag - så løbet af får de - men ku være Dunse sku komme og lege lidt med nogle andre hunde -
Anna kan jeg jo så bare ikke have med -
Men Dunse ville elske at komme ud og lege lidt med andre - ss -
jul 2005
Hun er sådan set tæt på at være til salg for en krone - Griner -
jul 2005
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
Men for pokker hvor er det dejligt nemt ikke at skulle skille hundene ad og hele tiden passe på, når tæverne er i løbetid
jul 2005
Ku være hyggeligt m en lille sommerhytte sådan et sted -
Men Claus mener ABSOLUT ikke at det er relevant...
Han stemmer på SydFrankrig - ( Tager jo bare noget længere at spare op til - Gg )
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 364 Svar: 6.228
jul 2005
jul 2005
Gør det dog indimellem - Men skulle jeg have et sted sydpå, skulle det være så jeg ku køre derned -
Ser du - han sku jo være herhjemme og passe firmaet - mens jeg kørte ned i November - kom hjem på visit indimellem - og først kom hjem igen - sådan rigtigt - i April - SÅ jeg lige ku få det gode forår med herhjemme - smiler...
Anderledes blev det da ikke - ss - Griner -
Endnu en om Dunse...