{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Tic-clip :) {{forumTopicSubject}}

Har fundet denne vedhæng på størrelse med et hundetegn, det skulle vare magnetisk og gør hunde og katte usynlige for lopper, tæger og flåter.
Den skal bare sidde i halsbåndet, og virker i op til 2 år.
Den skulle være uden nogle former for kemiske ting, og være af økologiske og natur produkter.
Er der nogen af jer der har hørt eller har kendskab til den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tic-clip :)
  • #2   3. jun 2015 Øv!
    Ja det gør så, men synes også det lyder for godt til at være sandt smiley


  • #3   3. jun 2015 Abby har en i sit halsbånd, og hun har ikke haft lopper i et år ca. men Teis har ikke nogen og han har heller ikke haft lopper, så om det er derfor vides ikke smiley

  • #4   3. jun 2015 selvom vi en overgang delte hus med 3 loppe befængte møg hunde smiley

  • #9   3. jun 2015 Det er fup og fidus ifølge Nils Bohr instituttet smiley

  • #10   3. jun 2015 jeg tror det med lopper er lissom med myg... nogen smager bare bedre.
    Min gamle søko smagte åbenbart pissegrimt - lopperne gad hende ikke, og så sparede jeg de penge. Jeg kunne da godt have hængt en rød uldsnor om halsen på hende og kaldt det for en anti-loppedims smiley


  • #12   4. jun 2015 Jeg læste lige en tråd om den i går, hvor TS havde brugt den i 1½år og selv om hun boede et meget flåt "befængt sted" og havde kun fundet 2 på hendes hunde i al den tid, og det var få dage efter de havde fået dem på.. "For at virke optimalt skal de være på hunden i mindst 5dage" og hunden bør bære den hele tiden=24/7 i hvert fald i starten, jeg ved ikke hvor meget senere, men da kan man tage den af hunden om natten. Men der skulle medfølge nogle ringe, og disse ringe er åbenbart dem som styre styrken, for en lille hund behøvede kun 1 ring og større hunde skulle bruge 2-3 stykker, og den skulle fungere i omk.2 år før den så skulle udskiftes. MEN, som skrevet så er det KUN hvad jeg har læst fra en tråd, jeg har ingen personlig erfaring med den. smiley Men det jeg har læst så er der ikke nok viden om den, det er så´n, måske hjælper den, og måske tar den de fleste kryb, og det er ikke nok IMO, når der findes "et par" flåter på hunde med "dimsen" på, er den ikke brugbar, jeg vil være stensikker på at mine hunde er beskyttet 100% når der f.eks. som i år er en "masseinvasion" af flåter pga.den milde vinter, det samme gælder vel lopper smiley så syntes jeg at det er at spille lotteri med sine hunde og katte at den ikke ER 100% sikker. "Ved godt at de færreste flåter er sygedoms-bærere, men 0.4% "or whay ever % delen er," er 0.4% for meget når andre midler kan holde dem helt væk. smiley Men jeg tror på princippet, da det er bevist at krybene ikke kan li "elektric Boggie ;-)" så der skal "bare" opfindes en som virker med 100% sikkerhed smiley

Kommentér på:
Tic-clip :)

Annonce