{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tic-clip?
  • #1   15. jun 2015 Vi er i gang med at teste den på Nanna. Der har været nul flåter indtil nu. Men jeg ved så ikke om det skyldes at vores andre hunde er dryppet med Bayvantic, hvilket godt kan 'smitte af' på omgivelserne.

  • #2   15. jun 2015 Det kunne godt tænkes at det er Bayvantiven som gør ''tricket'' her smiley

  • #3   15. jun 2015 Min chef, og hendes far, har afprøvet på deres hunde. Mener det virkede i et års tid, måske knap nok.

  • #4   15. jun 2015 min pige går med sele som hun har på, på sine gå ture og havde tænkt at den skulle sidde deri....mon dette er beskyttelse nok?

    Tænker at ens eget energisystem ikke har det fedt med at have tic-clip på hele tiden og ''forstyrre''?

    Vi bor i lejlighed med altan og har igen andre dyr.

    Måske jeg skulle teste til vinter hvor flået og lopper er begrænset?


  • #5   15. jun 2015 Ved ikke hvor hurtigt de virker. Tror ikke den når at få ordentlig effekt, hvis den først sættes på hunden, lige inden tur, og så tages af igen efter. Det kan da godt være, men jeg ved det ikke. Det er også derfor jeg ikke selv har fået det afprøvet, for mine går aldrig med halsbånd, så de ville også kun have dem på, på tur.

    Dem jeg kender, der har afprøvet, der har hunden gået med den hele tiden.


  • Aiko
    Aiko Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #6   15. jun 2015 jeg har forstået det som med tic clip at de skal sidde på hele tiden, ellers har de ikke den effekt den skal.

    derfor bruger jeg den ikke, for jeg bryder mig ikke om min skal have et halsbånd på 24/7 for at have den siddende.


  • Aiko
    Aiko Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #7   15. jun 2015 • Tic-clip bør bæres hele tiden. Du kan tage det af i en kort periode (F.eks børstning, badning ...).
    Hvis dit dyr ikke er iført et halsbånd om natten, placeres halsbåndet med tic-clip ved siden af sovestedet.


  • Aiko
    Aiko Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #8   15. jun 2015 vi bruger istedet en SKUDO, og den sidder så fast på selen til når vi går tur smiley

  • #9   16. jun 2015 SKUDO??

    Den må jeg læse om.


  • Aiko
    Aiko Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #10   16. jun 2015 den sender lyde op i pelsen på hunden som flåterne ikke skulle kunne lide.

    Keiko kan ikke tåle noget som helst flåt middel, så vi forsøgte den sidste år, og den virkede ganske godt egentlig smiley
    vi overvejede nemlig også tic clip. men keiko har aldrig halsbånd på inde, og så ved jeg ikke hvor meget effekt den så vil have.


Kommentér på:
tic-clip?

Annonce