{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Kender i den følelse..? {{forumTopicSubject}}

Kender i følesen af være sådan helt rørt ind i sjælen når man kigger på sine hunde? Jeg har det sådan ofte med mine piger. Er stolt helt ind i hjertet af dem..

Idag fik jeg en lille klump i halsen da jeg gik spor med Walle. Når jeg går spor er det sådan næsten meditativt. Jeg når at tænke tusind ting.. Walles spor idag var kun 400 m. da vi havde lidt travlt, men på de 400 m kom det hele bare op igen, med hvor bange hun var da jeg fik hende, hvor utryg ved mennesker, hvor lidt hun turde gøre selv i frygt for at få skæld ud..hvis linen f.eks blev stram krøb hun helt sammen og lå i en klump for enden af snoren og rystede.. krøb hen til bilen.. så frygtelig bange for at gøre noget forkert..

Og se hende idag. Det har taget mange år at nå dertil , men hvor bliver jeg dog stolt af hende når jeg ser hende idag. Hun synes det er svært, men bliver ved og hun er GLAD! Ja tæt på Lykkelig! Og så stolt af sig selv. smiley

Åh hvor jeg dog elsker mine hundepiger.. videoen idag er hendes spor. Ikke pænt overhovedet (ikke et IPO spor) men et ganske godt spor til PH og vi kommer fra A til B med glæde. smiley

http://www.hundegalleri.dk/video/diverse-hund/42879-walle_paa_sporet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i den følelse..?
  • #1   9. jun 2015 Om jeg kender den følelse?
    Det kan du tro. Der er få ting der kan gøre mig lykkelig helt ind i sjælen, men mine elskede hundepiger er en de få ting.
    Jeg kan slet ikke beskrive hvor højt jeg elsker dem smiley


  • #2   9. jun 2015 Jeg kender også følelsen, det er den mest fantastiske følelse i verden smiley
    Jeg har ikke børn, men min søster har 3 og hun er den fødte mor, og jeg tror virkelig at jeg har det med mine hunde som hun har det med sine børn.
    Første gang jeg holdte mine hunde i armene, og den hårde hvalpe tid der bare er alt værd smiley

    Jeg kan nogle gange begynde at græde af lykke når jeg kigger på dem, bare fordi jeg elsker dem så højt. De er virkelig det bedste der nogensinde er sket for mig. Det allerbedste er dog når jeg ser de hygger sig, om det er ude på tur, eller bare sammen derhjemme, årh altså smiley
    Til træning gør Rosa mig så glad og stolt hver gang, og jeg må indrømme at jeg fortryder at jeg aldrig fik gået til træning med Lucky, og pt kan jeg ikke få det til at passe med træning, fordi det lægger på samme tid, men måske det kommer en dag.
    I går gjorde Rosa mig så stolt, hun har haft det så svært med fremmede hunde, og i går da vi mødte en fremmed hund gik hun selv hen til den og ville hilse. Hun var stadig ikke helt vild i varmen, men det var kæmpe fremskridt. smiley


  • #3   9. jun 2015 Det gør jeg i allerhøjeste grad smiley


  • #5   9. jun 2015 Jeps, den kender jeg rigtig godt.. Nogle gange kan jeg sidde og kigger på mine der ligger i en klump og putter, og det får både smilet og tårene frem, ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dem..

    Selv når de er værst er de det bedste i mit liv smiley


  • #8   9. jun 2015 Dejligt at se at det ikke kun er mig der er totalt tudesisse smiley

    Mht kærlighed børn vs. hund synes jeg ikke jeg mærker de store forskel. Jeg knus elsker mine piger og går hele vejen ( Også for langt vil nogen mene) for dem som jeg altid har gjort.

    Min søn elsker jeg herfra og til universets ende og retur og vil gå hele vejen for ham.

    Sundhedsplejersken sagde da hun var her første gang, at mine hunde jo var mine første børn, forskellen var jo bare at de har 4 poter. smiley og hvor har hun ret.

    Men kærligheden er ikke den samme. Kærligheden til min kæreste er jo heller ikke den samme som til min søn , bare fordi de begge er menneske..

    De folk der tilsidesætter deres hund når de får børn har jeg intet tilovers for og jeg forstår det ikke. Men sådan er folk jo så forskellige...


  • #9   9. jun 2015 Jeg kender bestemt også den følelse. Hundene behøver som ikke yde noget særligt, ofte er det bare et blik og et udtryk for glæde fra en af hundene, som ville den sige: "har vi det ikke sjovt".
    Eller når en af dem kommer og lægger sit kødben i skødet på mig, mens den gumler på det. Egentlig ikke særlig lækkert og altid med risiko for, at den får fat i mit lår. Det er sket et par gange, ikke spor rart, men det er vel en tillidserklæring af højeste skuffe, så det giver alligevel en varm følelse inden i.

    Jeg har ikke børn, men jeg undrer mig meget, når folk skubber hunden væk, fordi der kommer barn. Er der ikke kærlighed nok at dele ud af ? Hvad så hvis der kommer et barn nr. 2, så skubber man jo da ikke barn nr. 1 væk. Nej, man har bare flere man elsker.


  • #16   9. jun 2015 Jeg forstår dig til fulde. Jeg kan helt føle forelskelse, når jeg kigger på mine 2 hundepiger smiley Jeg elsker dem til månen og tilbage igen.

  • #17   9. jun 2015 Åh ja smiley Der er ikke noget bedre end ens glade hundebasse eller -basser.
    Bliver helt rørt over denne tråd faktisk smiley

    Synes det er trist, når nogen siger: "Jamen det er jo bare en hund!" Nej, gu' er det ej, det er ens ven, ens familie, BUM!


  • #19   9. jun 2015 Den følelse kender jeg alt for godt smiley elsker min hund alt for meget...nogle gange ville jeg dog ønske at jeg ikke så den som et "barn" men "bare" en hund..
    Fordi det er så fandens hårdt at tage afsked..min bliver 12 til nov. smiley


  • #20   9. jun 2015 Det er præcis den følelse der gør, at jeg aldrig nogensinde vil leve mit liv uden hund.
    Og det er den følelse der gør, at det også er så hamrende pinefuldt, når er slut.

    Er sgu alt for glad for de kræ... Helt ind i knoglerne.


  • #21   9. jun 2015 Pia: der er mange år tilbage i din endnu smiley Her er min første(største) kærlighed nogensinde, hun bliver 16 første November. smiley Hun har været ude og gå spor også og fejre her at det er gået godt smiley

    profilbillede
  • #22   9. jun 2015 Dejlige Nova smiley ja gid du har ret zarah, men Freja er meget gigtplaget, og er ikke stereliseret, flere knuder rundt omkring, Sååå jeg er ikke sikker på hun bliver så gammel som din..desværre..
    Bliver så glad hver gang jeg ser et foto af Nova , hun er et pragteksemplar af en hund.. smiley


  • #23   9. jun 2015 Pia : man skal aldrig sige aldrig. Nova sprang sit korsbånd som 6 årig, da hun fik fjernet understellet havde hun cancer, hun har spondylose som hun fik konstateret da hun var 9 tror jeg og DM (som man normalt afliver inden for 6 mdr pga. af) da hun var 12.. så ja man skal aldrig sige aldrig smiley

  • #25   10. jun 2015 Hvor er det en dejlig tråd smiley

    Også tænker jeg lidt, at hvis der er nogen hundeejere, der aldrig oplever den følelse af boblende glæde og varme ved samvær med deres hunde, går glip af en væsentlig del af det at have hund.

    Jeg vil godt melde mig i koret af folk, der bliver glad bare af at se på deres hunde, fordi de er så smukke. Sådan har jeg det også, med nogen af dem mere end med andre.


  • #26   10. jun 2015 Zarah.. Ja man kan da håbe, selvom hun er en besværlig dame.
    Absolut ingen mad vil hun have, 1 par uger efter løb..skøre pige smiley


Kommentér på:
Kender i den følelse..?

Annonce