{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Sele til lille hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Er der nogle der kan anbefale en rigtig god sele til en hvalp? Jeg har en hvalp på 13 uger som nægter at gå mere end 3 skridt i hans nuværende sele, så smider han sig og vil ikke gå et skridt mere. Så det skal være en sele der er meget behagelig at have på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sele til lille hvalp
  • #2   26. jun 2015 Han bryder sig heller ikke om halsbånd, og jeg er mest til sele når han skal gå tur, så vi ikke risikere at han får nogle ryk i halsen, hvis han lige pludselig vælger at trække.

  • Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 4 Svar: 97
    #4   26. jun 2015 Hurrtas y-sele er jeg ret vild med smiley Men de er selvfølgelig lidt dyre hvis den bette størrelse ikke kan passe den ret lang tid. smiley

  • #5   26. jun 2015 Prøv at tage din hvalp med hen til en forhandler der har lidt forskelligt, og så prøv dem på, lad hvalpen rende lidt rundt i dem, sådan fandt jeg den Lucky skulle have da han var hvalp. Rosa var lidt mere et bøvl fordi hun er så lille, så hun fik bare den hun kunne passe smiley

    Vi har været og er super glade for julius k9. Hurtta skulle også være rigtig gode, men de er desværre for store til mine, så dem har jeg ikke personlig erfaring med.
    Der er også Curli og Puppia til de små hunde, som rigtig mange er glade for, jeg har selv lige købt en Puppia til Lucky, og den virker rigtig god. De er så i den dyre ende, hvor Curli er et noget billigere alternativ. Curli har bl.a. Petworld ved jeg.
    Rosa har en imiteret læder sele med små sten i fra Karlie, og en ægte læder også fra Karlie, begge dele kan så vidt jeg husker købes i maxi zoo.
    Men da jeg kan se det er en lille langhåret sag du har, vil jeg ikke anbefale de seler, tror godt det kunne give problemer smiley Men de andre har jeg hørt skulle være gode til små langhårs hunde.


  • #6   26. jun 2015 Jeg vil vædde på, at det ikke er selen der er et problem. Hvalpen er utryg ved verden. Det passer meget godt med at den er utryg ved sele og halsbånd også. Den har simpelthen ikke lært verden at kende som et ok sted. En stor fejl...
    Så om igen, og helt fra bunden. Rolig intro til verden i små bidder. Glem alt om sele før hvalpen er tryg ved verden,


  • My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #7   26. jun 2015 Vi har puppia till vår lilleman

  • #8   26. jun 2015 Jeg vil sige puppia selen den brugte jeg til min da hun var hvalp den var pisse god. Hun gad heller ikke at gå men satte sig bare smiley

    Billede af min som hvalp med puppiasele.


    profilbillede
  • #10   27. jun 2015 og når det samme sker med en ny sele hvad så

  • #11   27. jun 2015 Min lille chi på 1400 g har en curli i den mindste størrelse der findes og den er vi meget glade for smiley

  • #12   29. jun 2015 Vi tog min anden hunds k9 sele på ham i går (den passer ham perfekt), og han tog det hele i stiv arm, han var så dygtig! Han smed sig ikke en eneste gang, og synes det var så sjovt at være med den anden ude og gå smiley Og det samme i dag. Men mange tak for alle rådene smiley

Kommentér på:
Sele til lille hvalp

Annonce