{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Tisser ikke på tur {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp på 5 mdr. Der ikke vil tisse når vi er uden for husets matrikel.
Det i sig selv har ikke været et problem før igår.

Vi var ude og besøge hende jeg har købt ham af, der også har mor og kuldsøster. Vi har nok været væk i sammenlagt 5 timer, og er ret sikker på han ikke tissede mens vi var væk. Til gengæld tissede han en kæmpe tår da vi kom hjem.

Mit problem er nu, at vi skal på ferie i næste uge, og hundene skal med. Jeg er bange for han vil holde sig, og måske få problemer med blæren, og er virkelig tæt på bare at blive hjemme, da jeg ikke vil udsætte ham for det.

Men er der noget jeg kan gøre for ham?
Så det måske bliver nemmere for ham at tisse ude?
Gode råd er mere end velkomne nu! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser ikke på tur
  • #2   13. jul 2015 Det har jeg prøvet. Har prøvet den samme gåtur hver gang, men det har ikke rigtig gjort det /:

• #3   13. jul 2015 Stik en avis/klud et eller andet ind under ham, når han sætter sig hjemme i haven. Tag den så med ud til en græsplæne udenfor og læg den, så han kan dufte, at her har han allerede tisset. Måske det kan hjælpe. Men ellers vil han jo tisse, når han er blevet tryg ved stedet han passes (lige som han er blevet tryg i jeres hjem) ellers giv en tisklud med, som de kan smide i haven

• #4   13. jul 2015 Lær ham en "kommando" for at tisse og så er den ide med en tisseklud heller ikke tosset. smiley
    HVER gang du har ham ude at tisse nu, så sig f.eks. "dyyyygtig tisse" og ros ham bagefter, når han tisser. Det har vi brugt til vores hunde, og med det resultat at uanset hvor vi er, så kan jeg tage dem ud og få dem til at tisse i løbet af ½ minut. Rigtig rart når man som os tit er lidt på farten .
    At naboerne så tror, at jeg er idiot, når jeg står der midt om natten i hvilken som helst slags vejr med ny hvalp og siger "dyyyygtig tisse" igen og igen - det må jeg leve med, griner....

• #5   13. jul 2015 Altså vi har en tisse kommando, men det som om han ikke hører den når vi er ude smiley den med kluden er også en super idé. Vi bruger i forvejen stofbleer indenfor til eventuelle uheld, så det burde ikke være så svært

Kommentér på:
Tisser ikke på tur

Annonce