Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem sagde vuf
  • #2   5. aug 2015 Udtales "Hofawart". Det skriver jeg kun fordi der gik flere år før jeg selv fangede udtalen.... Jeg havde lige glemt at "V" udtales "F" på tysk.

• Bo T
    Bo T Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   5. aug 2015 Ok tak ved i hvad prisklasse de ligger i

• #4   5. aug 2015 Omkring 10.000kr vil mit gæt være. Jeg har ikke set programme, så jeg ved ikke hvor meget de har sagt om racen. Men racen har ikke meget tilfældes med en Golden retriver, som de ellers ligner. De kan være temmelig vogtende.

• #6   5. aug 2015 CF: Gælder det for hele racen, eller kun dem fra den der rædsomme kennel Hof joy?

• #11   5. aug 2015 Det lyder sørme "hyggeligt", og de er jo ikke ligefrem små....

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #13   5. aug 2015 Nogen som vedkommende programmet bliver genudsendt? Og evt. hvornår?

• #14   5. aug 2015 Nu kaster jeg lige en kommentar ind, som ikke er svar på dit spørgsmål ts, håber det er ok jeg lige misbruger din tråd.
    Men for pokker jeg får altså knuder i hjertet når de der hundeprogrammer med hvalpe har den effekt, at pludselig falder folk for de små nuttede hvalpe af en bestemt race.
    Selvfølgelig er det ikke kun negativt at der er en race som lige kommer i fokus... men når første spørgsmål er: hvilken race var de søde hvalpe? og nummer to: hvad er prisen?
    Så bliver jeg altid lidt bekymret for racen som helhed.
    For hvor er spørgsmålene omkring hvad racen er for en? Hvilke egenskaber har den? Hvilket behov har den? Erfaringer fra andre eller særlige ting man skal være obs på?
    Jeg håber ikke Cavalieren bliver vist... vi havde nok med at Carry fra Sex and the City fik "en lille nuser" Cavalier. smiley

Det er virkelig ikke ment som høvl til dig ts, jeg ved godt det kan lyde hårdt skrevet. Men det er ment som en generel bekymring når en race får publicity af en eller anden art.

• #15   6. aug 2015 Karina: Jeg er meget enig. I sidste uge var det vist hvalpefabriks/gadehunde bl.a. der var med og prøv at se hvordan folk forespørger på dem rundt omkring nu ...

I denne uge Hovawarten ...

I næste uge er det en ny race ...

• #16   6. aug 2015 Jeg har kun mødt én Hovawart, det var en ældre tæve - bestemt over 6 år, den var sød og venlig og meget imødekommende smiley

• Bo T
    Bo T Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #17   6. aug 2015 Grunden til jeg spurte ind til det er fordi jeg ikke fik fat i navnet på den og jeg har så googlet den og læste lidt om den men fandt ikke noget pris på den. Ikke fordi jeg vil købe en da jeg ikke har penge eller plads til det nu. Men på et tidspunkt vil jeg ha plads og råd til en hund og så ville jeg da gerne vide lidt om de forskellig hunde da jeg er lidt usikker på hvilke det skal være

• #19   6. aug 2015 Med hvalpe der var med i sidste uge var Welsh Corgi Pembroke med fine DKK papire. Bestemt ikke af hvalpefabriks opdræt og bestemt ikke gadehunde!

Til gengæld havde Sanne Salomonsen hendes to gadehunde med.

• #20   6. aug 2015 Jeg blev mest irriteret over kommentaren at træning med sin hund var overvurderet og at det blev gjort sjovt og lidt cool ikke at gide træne med sin hund smiley

Det eneste sjove i det program var væddeløbet smiley

• #21   6. aug 2015 Ugghh jeg så ikke rigtig noget af det fordi jeg var så skuffet over sidste gang. Der var fokus netop på at promovere gadehunde som man skulle til at redde til Danmark ligesom Sanne (og ikke rigtig fokus på at støtte internaterne dernede), og en tårepresser historie om hvordan hun havde reeeeddet hvalpe fra en grum hvalpefabrik og vupti, gæt hvor mange der så lige sidder og vil redde en stakkels hvalp fra de onde folk og give dem penge til at fortsætte???

Så nej, jeg så det ikke for jeg bliver alt for negativ smiley

• #22   6. aug 2015 Malene det var heller ikke corgierne der mentes med gadehunde og hvalpefabrik smiley

• #23   6. aug 2015 Tror det er godt jeg ikke så det sidste gang smiley

• #25   6. aug 2015 hahaha lol jamen whippet er da også en minigreyhound ligesom sheltien er en minicollie? smiley

Kommentér på:
Hvem sagde vuf

Annonce