{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Han er en lille flab! {{forumTopicSubject}}

Taiga har igennem flere omgange fundet huller i hækken som så er blevet lappet men hver gang har han da bare fundet et nyt hul. Da alle huller var lappet var han blevet så stor så han bare kunne hoppe over hegnet i hækken bagerst i haven da der havde været så meget buske og træer så det havde ødelagt hækken :| så det blev også lappet. Så fandt han ud af at hegnet ind til naboen ikke var særlig højt når man kan stå på en skråning >< så blev det også lappet. Så fandt han i sidste uge ud af (og det gjorde jeg også. Man glemmer jo hvor står han egentlig er til tider) at hegnet inden i hækken på den sidste side af haven heller ikke var særlig højt så der var det lige 20 meter med fri adgang til alle forbi passerende :| igår fik vi så endelig klippet hækken så jeg kunne få sat hegn op der også og tror i så ikke mens jeg gør det så hopper flaben da han lige har stået ved siden af mig åbenbart ud og 2 sek efter kigger jeg rundt i haven og kalder på ham, og så står han bare logrende på den anden side af hækken lige der hvor jeg sidder. >) haha men nu sku det ikke være muligt for ham at gå på hilse tur på den anden side af hækken mere, selv om naboen synes det var meget hyggeligt ;P

Andre der har besværlige små vapsere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er en lille flab!
  • #1   17. aug 2015 Åh ja... Anton er en ren houdini smiley vi har 3 dobbelt hegn flere steder, fordi den lømmel kan finde ethvert tænkeligt smuthul ud smiley

    Så vi har noget der efterhånden minder om en rockerborg smiley


  • #2   17. aug 2015 Med Taiga er han dog så afhængig af mig så han render ikke væk han skal bare lige ud og hilse på de mennesker eller hunde der nu går forbi han bliver lige i nærheden. Dog har han fået pisset naboens hund overfor af fordi den forståeligt nok ikke gider han kommer og hoppe op i hovedet på den hen over hegnet men han er ligeglad med hvor meget skæld ud han får han står stadig og hopper som en lalleglad tosse!! smiley

  • #3   17. aug 2015 Åhhh ja - min Eico er også en værre Houdini.....

    En lørdag eftermiddag for nylig kom den gamle tæve ind i stuen til mig og så stod hun bare og skiftevis stirrede på mig og "duttede" til mig.... Så kunne jeg jo nok regne ud hun ville et eller andet og efter at vi havde prøvet med nyt vand (som hun også kan finde på at "dutte" efter) så gik det op for mig at Eico ikke lige var i syne så jeg spurgte Vega om hvor Eico var henne.... Hun løber ud på terrassen og står lige og tænker sig lidt om og da jeg så spørger hende igen om hvor Eico er, løber hun om til siden af huset og til min skræk kan jeg se at lågen om til forhaven (som ellers ALTID er lukket) står piv åben!!! Jeg kalder på min mand og løber ind efter nogle snore for så ville jeg bruge Vega til at finde Eico med. Min mand løber straks ud på vejen og begynder at kalde på Eico og så kommer den lille prinsesse ellers rendende glad hjem fra en af haverne på den anden side af vejen. Det sjove er at den gamle tæve skælder den lille ud når hun kommer hjem fra sine udflugter - vi skælder hende jo ikke ud, men hun bliver lige sat på plads af den gamle. Denne dag fik den gamle altså også sin belønning for at komme ind og sladre om den lille udbryder lillesøster smiley


  • #4   17. aug 2015 Jeg må have en sjette sans for jeg kunne bare fornemme når han ikke var i haven lige som i går hvor jeg jo sidder ved hækken jeg havde bare slet ikke set han var hoppet igennem men han havde lige stået ved siden af mig og bum så stod han på den anden siden men heldigvis behøvede jeg ikke rende hele vejen ud og hente ham han var lige til at lokke igennem igen og så måtte han i snor indtil jeg var færdig smiley nu håber jeg bare inderligt så at det er godt nok vil så nødigt genere dem som ellers går tur på stien bagved os og helst heller ikke have han kommer til skade hvis han render ud til en der bestemt ikke gider hans selvskab. For ikke at snakke om hvor synd det er for den evt hund der bliver overfaldet af min lalleglade loppe der fatter bjælle smiley

  • #6   17. aug 2015 Rotterne det vil jeg nu også mene det er til dels han løber jo ikke væk smiley

  • #8   17. aug 2015 Ja men det er nok min fejl vi møder desværre ikke så tit andre hunde han kan og må lege med så det er nok fordi han mangler det smiley

  • #10   17. aug 2015 Ja det ved jeg godt der har bare været så meget men nu synes jeg der er ved at være ro på så mon ikke vi kan finde ud af noget snart smiley jeg er dog lige for tiden endnu mere besværet da jeg har en nerve i klemme eller noget bækkenløsning (får jeg forhåbentlig svar på imorgen) men jeg har jo fri kl 10 hver dag indtil jeg går fra den 4 smiley

  • #12   17. aug 2015 Årh ha ja Isabelle vores have slipper dog for rockerborgs looket smiley

    profilbillede
  • #13   17. aug 2015 Indtil videre så satser vi på at de 90cm tråd hegn kan holde ham inde smiley

  • #15   17. aug 2015 Sådan en flab har jeg haft smiley og det er hendes fortjeneste, at ingen hunde længere kan bryde hverken ind eller ud af haven.

    Vores grund er omkranset af enten en 3½ meter høj mur, den forcerer ingen hund eller høj hæk, som skjuler et 2,20 meter højt trådhegn.
    Masker som på almindeligt havehegn på den øverste del, volierenet nedgravet i jorden og fikseret med kampesten på den nederste.

    Nederste del har stået i mange år, den skal holde gravhundene inde, øverste del blev så lige forhøjet fra 1,80 til 2,20 da Alfa levede.
    Hun lavede samme stunt som din hoppede frem og tilbage over de 1,80, mens jeg var ved at øge højden til 2,20.

    I samme ombæring blev lågen ud af haven nedlagt og erstattet af et fast hegn, der dog kan skrues af, hvis vi skal have større ting ind i haven.


  • #16   17. aug 2015 Årh ja lågen måtte selvf forhøjes det tror jeg egentlig også var den jeg mente man kunne opdrage sig ud af at han ikke hoppede over smiley men nej den tog han lige så let og da jeg gik ud i haven og kaldte på ham uden at vide han faktisk var væk kom han pænt springene over igen smiley

    profilbillede
  • #17   17. aug 2015 Åh ja, det har jeg også prøvet. Heldigvis kun én gang. Da jeg havde hundelem, vågnede jeg en meget tidlig morgen, ved at min papillon blanding gøede som en vanvittig. Mine mastiffer var ingen steder at se, så jeg for ud i hundegården, og opdagede til min skræk at de var gået igennem mit lamelhegn smiley Et kæmpe hul i hegnet, og ingen hunde.
    Så var der ellers panik her i huset: Få fat i de små hunde, få lukket hundelemmen, få tøj på, og så ellers afsted. Fandt mastifferne på vej op mog landevejen, som er meget befærdet i myldretiden. Det kunne have gået grueligt galt.
    Efter den dag, boede jeg også i en rockerborg smiley
    Hurra for min lille alarm hund, som stadig giver alarm, hvis andre hunde laver ulykker smiley


  • #19   17. aug 2015 Nårh det var da altid noget smiley

  • #21   17. aug 2015 Hehe. Håber virkelig ikke jeg skal gøre mere for at holde ham inde. Andet måske netop sørge for han får mødt nogle hunde der gider lege med en springene loppe smiley

  • #22   17. aug 2015 Hahaha smiley fantastiske kloge, sjove og elskelige væsen smiley
    Mine boxere har nu aldrig været igennem hegn og hæk, men Ebbe den gamle skiderik har været storslem i sine unge dage. Gravet sig under, kravlet over hegnet, bidt hul i hegnet osv.. Det var fast arbejde når nabolagets tæver var i løb på stribe smiley


  • #23   19. aug 2015 xD okay jeg var lidt for hurtig med glæden for han har allerede fundet et nyt smuthul men der er fikset inden længe. Igen indtil naboen er der et stykke af hækken hvor hegnet kun er ca 40-50 cm smiley lige nu har jeg blokeret det med diverse legetøjs ting men manden skal bare have klippet den og så får jeg hegn op der også.

Kommentér på:
Han er en lille flab!

Annonce