{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

Hund ødelægger ALT!! {{forumTopicSubject}}

Som overskriften beskriver, ødelægger min hund snart alt..

Forleden dag var det voksdugen.
I dag har han bidt hul i vores læder sofa og nu kattelemmen.. (Lukkede ham ud i bryggerset da jeg kørte efter sofa tricket).

Hvad hulen kan jeg gøre?? Har snart prøvet alt!

Min far siger, at jeg skal lave en hundegård til ham, men nænner det da næsten ikke.. Men hvis ikke det stopper, så er der da snart ikke flere valg. smiley

Min hund er en eurasier på 10 måneder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund ødelægger ALT!!
  • #1   7. sep 2015 Tillykke i har en teenager..

    hvor meget aktivere i den mentalt?


  • #4   7. sep 2015 Har i indlært alene-hjemme korrekt, sørger i for at aktivere hunden inden i går, og har hunden bare fået "tilbagefald", er det sandsynligvis unghundenykker smiley Gem så mange ting som muligt væk, så den ikke har mulighed for at ødelægge det. Men giv den også andre ting, evt. en aktiveringbold, godbidder i flaske, frossen Kong eller lignende. Har i ikke et babygitter så i har mulighed for at skærme bestemte rum?

  • #6   7. sep 2015 Det er når han er alene.
    Han bliver luftet godt inden vi forlader ham og han får lov at løbe frit, snuse mm.
    Det er kun når han er alene.
    Tænkte først at det var afsavn hvis det er mine ting, men kan slet ikke have noget i fred..

    Han har spist en billedramme lavet af genbrugspapir fra Thailand, sofapuder, sko, kattelemme, voksdugen, en uld jakke osv.. Vi kan intet have til stå/hænge mere.

    Men ja, det kan være vi skal træne "alene hjemme" igen og simpelthen starte forfra. smiley det her er ihvertfald ikke sjovt!


  • #7   7. sep 2015 Han har kunnet være alene mange gange uden at ødelægge, men så kom han ind i en periode her for en måned siden ca.

  • #10   7. sep 2015 *Beltane* ca. 30-40 minutter inden han bliver forladt.

    Han har alverdens legetøj og ting han elsker, at lege med og bide i.


  • #11   7. sep 2015 Hvilken aktivering laver i med ham?

  • #12   7. sep 2015 Fünke, det har vi ikke nej, men det kan da være at vi skal have fat i et. Han har kong og alm plastik flasker, som han får godter i når vi smutter.

    Isabelle hehe det var også det jeg altid har fået, at vide med euraisere. Og hans søstre eller forældre ødelægger heller ikke noget, kun min. smiley
    Som sagt mener min far at en hundegård vil gøre det, men pga racens sind osv synes jeg ikke helt om ideen. smiley


  • #15   7. sep 2015 *Beltane* det varierer lidt. Nogen gange får han piller under en plastik kop han skal få ud. Andre gange en lang tur og så piller i en flaske når vi går.

    Trine G. Kødben har vi prøvet, men dem gider han ikke.

    Isabelle. Jeg brokkede mig allerede første gang han ødelagde noget. Men det nytter nok ikke meget. smiley


  • #16   7. sep 2015 Kør ham mentalt træt om morgenen, lad hvile tyve min, og forlad ham så med en frossen kong. Fyld med indhold han elsker.

  • #21   7. sep 2015 Du skal hvert fald IKKE komme ham i en hundegård!! smiley nogle eurasiere har problemer når ejeren forlader dem, så jeg stemmer i med de andre, forfra med alenetrænongen og så noget mentalt arbejde. De allerfleste eurasiere kræver ikke meget, før batterierne er brugt smiley

  • #22   8. sep 2015 Din hund er rykket fra hvalp til unghund, og kræver mere aktivering/stimulering end den hidtil har gjort.

    Sørg for mental stimulering kombineret med fysisk aktivitet, og sørg for at være hjemme minimum 15-20 min derefter. (Det er ca. den tid det tager for en und at "falde ned" igen efter en aktivitet).

    Derefter kan i forlade ham - Men start med et par timer, ind til alene-hjemme-træningen er helt kørt ind igen smiley


  • #23   14. sep 2015 Tak for jeres svar!

    Vi startede forfra med alene hjemme træningen og han har ikke splittet noget ad indtil videre smiley

    Han får sin mad kastet ud på græsset. Det virker ikke altid, ellers kommer maden i sådan en dims jeg har købt og så vil han gerne have det.

    Vi går en god rask tur (selvfølgelig ikke med det samme, men ca 1time efter) og har købt nogle spil til ham, som han også har fået glæde af.

    Til sidst smider jeg lidt godter ud på gulvet og han får en pind og et ben og alle legesager med i køkken og bryggers og det har virket indtil nu smiley

    Ville aldrig nænne at putte ham i en hundegård eller bur, selvom flere har sagt at det burde jeg. Men jeg kender min hund bedst og ved at hans sind og racen generelt ikke duer til det, som flere euraisere folk også har nævnt herinde smiley

    Så alt i alt så går det bedre indtil videre - nu skal det bare fortsætte smiley


Kommentér på:
Hund ødelægger ALT!!

Annonce