{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.569 visninger | Oprettet:

Er jeg bare pyller?? (Hans afføring) {{forumTopicSubject}}

Taiga har over længere tid haft tendens til Lind mave og laver lort 4 gange om dagen. Jeg kørte for 3-4 uger siden en uge på zoolack men det fjorde ingen forskel jeg har så skiftet foder på anbefaling af min opdrætter. Det har vi så kun kørt på i 14 dage men i tirsdags blev jeg simpelthen nød til at tage til dyrlægen for at se hvad de sagde til hans mave jeg brugte 1600kr på at få af vide at hunden tilsyneladende er rask. Jeg havde en afførings prøve med som hun testede for Giardia og der var intet han har ingen feber han er frisk, spiser, drikker og leger som altid og er skide irriterende ;-P

Hun sendte mig hjem med min store regning og en kur på Pro-kolin (60ml) som jeg sku give ham i en uges tid. Nu har vi tømt tuben han har kørt på det i 5 dage og kan da godt se at nogle af de lorte han laver i haven ser fine ud men når jeg går tur er det det samme som det har været det sidste laaange stykke tid smiley

Er der bare nogle hunde eer skider meget og ikke helt fast? Er det virkelig nødvendigt at køre over på dyrlægens dobbelt så dyre foder? Han har de sidste 14 dage kørt på arion og fik med min gamle hund af vide at en hunds mave er ca 3 mrd om at vænne sig til et nyt foder. ( det foder jeg skiftede fra var Royal canin large breed og det var det han fik med fra hvalp af)


Lidt råd søges smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg bare pyller?? (Hans afføring)
Kommentér på:
Er jeg bare pyller?? (Hans afføring)

Annonce