2.843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 73 Svar

Er jeg bare pyller?? (Hans afføring) Er jeg bare pyller?? (Hans afføring)

Taiga har over længere tid haft tendens til Lind mave og laver lort 4 gange om dagen. Jeg kørte for 3-4 uger siden en uge på zoolack men det fjorde ingen forskel jeg har så skiftet foder på anbefaling af min opdrætter. Det har vi så kun kørt på i 14 dage men i tirsdags blev jeg simpelthen nød til at tage til dyrlægen for at se hvad de sagde til hans mave jeg brugte 1600kr på at få af vide at hunden tilsyneladende er rask. Jeg havde en afførings prøve med som hun testede for Giardia og der var intet han har ingen feber han er frisk, spiser, drikker og leger som altid og er skide irriterende ;-P

Hun sendte mig hjem med min store regning og en kur på Pro-kolin (60ml) som jeg sku give ham i en uges tid. Nu har vi tømt tuben han har kørt på det i 5 dage og kan da godt se at nogle af de lorte han laver i haven ser fine ud men når jeg går tur er det det samme som det har været det sidste laaange stykke tid smiley

Er der bare nogle hunde eer skider meget og ikke helt fast? Er det virkelig nødvendigt at køre over på dyrlægens dobbelt så dyre foder? Han har de sidste 14 dage kørt på arion og fik med min gamle hund af vide at en hunds mave er ca 3 mrd om at vænne sig til et nyt foder. ( det foder jeg skiftede fra var Royal canin large breed og det var det han fik med fra hvalp af)

Lidt råd søges smiley smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg bare pyller?? (Hans afføring)
  • #1   27. sep 2015 Hvis afførringen hjemme er fin, er det så ikke bare stress-mave afføring han lægger på turene?

Går ud fra at du skiftede over på det nye foder gradvist?

• #2   27. sep 2015 Det er ikke dem alle der er fine, nogle af dem er også linde i det.

Men hvis det er stress mave på turen hvad kan jeg så gøre:-/

• #3   27. sep 2015 Har du prøvet et foder til sart mave, fx arion digestive sensibility ( eller noget i den stil?). Mange hunde, som er opvokset på kornfoder, trives kun på kornfoder.

• #5   27. sep 2015 Malene- jeg er lige skiftet til Arion smiley

• #6   27. sep 2015 Altså er der en variant af Arion til sensitiv mave?

• #7   27. sep 2015 Ja, det er der.

• #8   27. sep 2015 Er der nogle der kan linke til det for det har jeg ikke set nogle steder?

• #9   27. sep 2015 Hold øje med han ikke begynder at skide slim for så kan være tegn på en kronisk lidelse. Ved boxerne døjer med det og Manfred har den.. Zoolack eller andre alm ting hjælper. Heller ikke foder skift..
    Men min vi var oppe på at skide 10 gange på en tur på en time.. Men i haven var mave super fin og han sked kun to gange

• #10   27. sep 2015 http://www.petworld.dk/arion-digestive-sensibility-hundefoder-5414970049344

Her, den fåes i 12kg også. Samt hvis du melder dig ind i petworld, så giver de den 7.sæk gratis

• #12   27. sep 2015 Wolfsblut wide plaine er der en del boxere med sart mave der trives rigtigt godt på.
    Krumme herindefra roser det også til skyerne.

En skefuld HUSK kan også gøre underværker til at samle afføringen.

• #13   27. sep 2015 Costa får Wolfsblut Wide Plains..
    Og han fungerer super på det.. smiley

Det er røv hamrende dyrt her i DK.. Især når man har en stor hund som spiser en del.. smiley
    Så køber det i Tyskland.. smiley

Det er så nok noget jeg stadig lige skal vænne mig til.. For 10 kg til Afrodithe holder jo 3-5 mdr, så hun er jo billig i drift.. smiley

• #15   27. sep 2015 Eukanuba har også en sensitiv

• #17   27. sep 2015 Rotterne- dyrlægen mente ikke det car nødvendigt. Derfor fik vi kun Pro-kolinen.

• #18   27. sep 2015 Trine- han skal ikke nødvendigvis køre på arion men nu var det det opdrætter anbefalede så det jo klart jeg lytter til hende hun har trods alt haft boxer i MANGE år. Men jeg har dog stadig i baghovedet at jeg ikke skal skrifte for hurtigt (da gamle dyrlæge sagde at de sku have tid) nu køre jeg de næste 2-3 mrd på arion og så må jeg tage den derfra.
    Men tænkte også bare på om andre havde hunde som fungere normalt men hvor afføringen er lidt mærkelig?

• #19   27. sep 2015 Costa kan godt have lidt lind mave.. Men det er kun, hvis han lige har været helt oppe og rykke af glæde når jeg kommer hjem fra skole.. Ellers er den helt normal..
    Afrodithe har jeg aldrig oplevet det med..

• #20   27. sep 2015 Har du prøvet canikur i stedet for pro kolin?

Ghini fik en maveinfektion som unghund, efter en halvvåd og kold udstillingsweekend, hvor vi var udendørs en stor del af døgnet.

Efterfølgende havde hun nogle måneder, hvor der ikke skulle ret meget til at slå maven ud af kurs.
    I starten brugte vi pro kolin, men der gik ofte ret mange dage, før det havde effekt, efter anbefaling gik vi over til canikur i tabletter og her kom maven på ret kurs i løbet af et døgns tid.

En periode gav jeg hende canikur forebyggende, hvis jeg vidste vi skulle noget, der kunne udløse stressmave og det hjalp, at mave/tarm fik det boost.

Hun har de seneste år ikke haft antydningen af sart mave, tåler fint, at vi skifter foder fra dag til dag og har praktisk taget aldrig lind afføring længere.

• #21   27. sep 2015 Hmm jamen det kan da godt være det er fordi han stresser smiley

• #23   27. sep 2015 Trine han har kun kørt på arion i 14 dage så giver det lige lidt tid smiley

Med min gamle skiftede jeg et par gange over for kort tid så det gik helt galt og der sagde dyrlægen at hun sku have ro mindst 3 mrd

• #24   27. sep 2015 Du er ikke pyller. En hund skal ikke have lind mave hele tiden. Det er ikke sundt.

Hvis hunden er testet igennem og dyrlægen mener den er sund og rask, ville jeg skifte foder, indtil jeg fandt det, den trives på. Om det er med eller uden korn, det er op til hundens mave at afgøre.

• #25   27. sep 2015 Dyrlægen sagde at man kan lave en afførings profil (tror jeg hun kaldte det) hvor afføringen bliver sendt på laboratorium men hun mente ikke som det så ud nu at det var nødvendigt for hun mente virkelig ikke han fejlede noget smiley

• #27   27. sep 2015 Jeg nævnte det med bugspytkirtlen for hende (ved ikke hvordan man tjekker det) men det mente hun heller ikke når han var som han var.

• #29   27. sep 2015 Trine det er længere. Det er 14 dage siden jeg skriftede til Arion og inden det var det en 3-4 uger hvor jeg prøvede med zoolack.

• #33   27. sep 2015 Jeg har prøvet med havregrød da en mente det var bedre end kylling og ris men skal det så være kylling ris hvis det er?

• #38   27. sep 2015 Skal lige siges at jeg har sygeforsikring på ham så alt hvad der omhandler hans afføring de næste 60 dage det skal jeg ikke betale for da jeg har betalt selv risikoen så det er ikke et problem at få tjekket men dyrlægen mente ikke det var nødvendigt for han viser ingen tegn på at være syg overhovedet.

Som sagt ingen feber han spiser drikker og leger som normalt og er også irriterende ;P

• #42   27. sep 2015 Det har ikke været tynd mave men Lind

• #43   27. sep 2015 Skrigehunden zoolack gjorde ingen forskel overhovedet og Pro-kolin har kun gjort en lille forskel bestemt ikke fordi han er forstoppet

• #46   27. sep 2015 :-| altså han er til den slanke side men det har jeg også holdt ham på han er ikke FOR slank men 1-2 kilo mere vil ikke gøre noget (han er jo boxer)

• #48   27. sep 2015 vil lige tilføje at det slet ikke er så sjældent, at boxere har problemer med maven og/eller problemer med bugspytkirtlen.
    jeg har også haft en boxer med kronisk mavevrøvl, og en med begge dele.

• #49   27. sep 2015 Thomsen havde på et tidspunkt begyndt at få tynd og lind afføring, det varede ved i noget tid, vi var ved dyrlægen med ham, han blev også testet for Giardia og der var ikke noget. Dyrlægen mente han blot havde en lidt følsom mave og vi skulle skifte til noget andet foder, selvfølgelig deres dyre foder. Men det hjalp og han fik ordenlig afføring igen, nu bliver hans mave kun slået ud af det hvis vi prøver nogle nye godbidder.

• #50   27. sep 2015 MLA- det fik jeg også afvide af en anden og derfor nævnte jeg det for dyrlægen men hun var ret sikker på at der ikke er ret meget andet end en sart mave men jeg ved jo ikke hvordan man tjekker det hun tog temperatur og tjekkede kirtler osv. Plus den afføring jeg havde med:)

• #52   27. sep 2015 Hun sagde at når jeg havde kørt en uges tid på Prokolin så sku jeg se om hans afføring gik tilbage til at være Lind bare på foder for så synes hun jeg sku skifte til deres. Men JEG synes jo netop ikke Prokolinen har gjort det store

• #53   27. sep 2015 Havde det været min, ville jeg prøve med Wolfsblut wide plane en måneds tid, virker det ikke, ville jeg bede om at få taget en blodprøve, for at få (forhåbentlig) udelukket bugspytkirtlen, det er noget der kan komme snigende, og ikke nødvendigvis som en akut tilstand. temmelig lusket faktisk.
    sørg for at han ikke får for fedt foder, og gerne uden majs og hvede især, det lader også til at genere en del boxermaver.

• #54   27. sep 2015 Men burde jeg ikke netop lige give dette foder en chance istedet for allerede at skifte eller er det kun mig der synes det er voldsomt at skifte allerede ?

• #59   27. sep 2015 Trine det er som rotterne siger derfor jeg er lidt skeptisk hans mave var dårlig på Royal canin og skiftede derfor til Arion som han kun har kørt på i 14 dage smiley

• #60   27. sep 2015 hvad består den arion variant du er på nu af?

• #61   27. sep 2015 Kylling og ris

• #63   27. sep 2015 Trine hvad havde du så kørt ?

• #65   27. sep 2015 smiley bestående af hvad? Jeg blev anbefalet havregrød og det prøvede jeg men hvad ellers?

• #67   27. sep 2015 proteinet kan også sagtens være synderen, at det er kylling der er problemet.
    Det er heller ikke usædvanligt.
    Det kan være så meget smiley

• #69   27. sep 2015 der er vi tilbage til wolfsblut wide plane, den er lavet af en slags protein, hest.
    intet andet tilsætning af anden type proteinkilde, som fedt, olie, eller andet, KUN hest, samt bla. sød kartoffel som også er ret genialt til sarte maver.
    (også som del af skånekost - kogt og most)

min egen med sart mave og problem med bugspytkirtlen barfede jeg, der kunne jeg ret nemt styre hvad hun fik.

• #70   27. sep 2015 MLA- den dårlige mave er jo fra Royal canin ?

• #71   27. sep 2015 så er der måske en fællesnævner i RC og Arion? kylling måske? ris?
    HVIS det er foderet.

• #73   28. sep 2015 Før jeg blev obs på hans mave fik han de øre på billedet men har ikke givet ham dem siden da jeg er lidt skeptisk over farven på dem og se er bestemt ikke lige så lækre som grise øre.

Han får engang imellem en dentastix (max en om dagen) og før fik han de der hudben og nu har jeg så købt nogle det er kogt og ikke så store som han engang imellem får at hygge sig med.

Det er godt nok længe siden men igen har ikke givet ham det store pga af jeg prøver at finde ud af hvad der gør hans mave sådan men ellers vil han normalt få et okseben eller kraftben fra slagteren.

Godbidder er kun i form af kød, frikadeller pølser flæskesteg osv.
    Det snakkede jeg også med dyrlægen om men det mente hun heller ikke burde have en forskel.

Nu har vi lige afleveret min datter i børnehave og der lagde han en som jeg synes så fin ud det sidste der kom var lidt blødt men det er vel meget normalt eller?

Bliver lidt nervøs når der bliver snakket allergi da min gamle hund havde det (lopper og flåter)

Og Taiga sidste mandag begyndte at slikke sin pote helt vild jeg tjekkede den self men der var intet at se og jeg nævnte det ikke for dyrlægen tirsdag men siden da han har gjort det et par gange med den samme pote men der er intet at se eller mærke.

Hvor i Tyskland køber i det der Wolfsblut?

profilbillede
  • #74   28. sep 2015 Jeg køber hos tiierisch

Ellers er der også futterfreund

• #75   28. sep 2015 Kan du ligge et link ind Carina?

• #76   28. sep 2015 http://www.tiierisch.de/produkte/hundefutter/wolfsblut

• #78   28. sep 2015 Hvordan er det så med det vil jeg kun sku køre på vide plain eller kan man godt vælge en anden variant engang imellem???

• #79   28. sep 2015 De har nogle allergivenlige varianter, heriblandt Wide Plains..

Har ikke prøvet nogle af de andre endnu.. smiley

• #80   28. sep 2015 Ihh hvor er det altså besværligt smiley

• #81   28. sep 2015 Hold dig til fx wide plane, og se om det ikke ændrer noget, og først når der er styr på det, kan du eksperimentere lidt.
    De ører der, mon ikke de bare er tørrede? Eller måske røgede? Sidstnævnte kan godt give problemer. De lyse man kan få, er med garanti blegede smiley

Mht problematikken med kylling, så har jeg også kendskab til flere og flere der ikke tåler det, ligesom okse og laks.
    Med laks har jeg en ide om at det kan være det farvestof der bruges i foderet til opdrætslaks. Det er bare en teori.

• #82   28. sep 2015 MLA de er ikke røgede de lugter faktisk næsten ikke.

Det er dem på billedet jeg har købt istedet for men de er måske også dumme smiley der stor de består at protein fedt og vand....

profilbillede
  • #83   28. sep 2015 Og så er de blegede.. Utroligt med skidt skrammel man kan købe til hundene der burde være nogle større krav og større gennemskuelighed for forbrugeren smiley

Køb fx tørrede sener, pandelapper, tyrepenis, det holder pænt længe også.

• #84   28. sep 2015 MLA- jeg fik afvide de var kogt smiley

• #85   28. sep 2015 De bliver næppe hvide bare ved at blive kogt smiley
    Men det ser rent og pænt ud smiley

• #87   28. sep 2015 Hmm... smiley

Men umildbart så de lorte der ligger i haven ser fine ud og den han lagde på turen var også ok så må jeg se når vi skal hente min datter igen hvordan det så er hvis han da gider spise sin mad :-|

• #88   28. sep 2015 Krumme- jeg skiftede ham direkte fra RC til Arion om det havde ikke nogen god effekt så hvis jeg skifter så gær jeg det nænsomt for som det ser ud nu så synes jeg egentlig hans afføring virker okay. Dog bliver jeg da lidt nervøs for om han får allergi pga det med hans pote men det er kun den ene pote at slikker og det virker mærkeligt?

• #90   28. sep 2015 Krumme- Ginga havde jo allergi så det har jeg netop holdt øje med men nej han viser ikke tegn på det. Og det er kun den ene pote. Kan det være en stress reaktion? Jeg synes jo ikke han virker stresset på ture osv. Jeg kan se på hans vejrtrækningen og pels hvis han er stresset plus at han render rundt som en skoldet skid. Måske det er mig der påvirker ham? Jeg har været til stresset på det sidste og han er jo
    meget mors hund.

Heidi køre på Arion og derfor anbefalede hun det.

• #91   28. sep 2015 Nu har vi været ude og gå tur og det er første gang han ikke har skulle lave på turen. Det ser jeg da som et plus

• #92   28. sep 2015 Vi har brugt en formue på whiskys mave undersøgelser, og medicin undersøgelser af afføring, dyr hundefoder af alle slags, uden held, han skider hver gang han er ude, 4-5 gange dagligt som jeg til tider slet ikke kan samle op da det er meget tyndt, og det hænger ned af hans skørt, så den står på vask efter turen, han har haft sart mave siden hvalpestadiet vi har prøvet alt ALT, intet hjælper så kommer der en periode på ca. 14-20 dage hvor det er nogenlunde så starter vi forfra, nu er han 7 et halvt og vi er færdige med dyre regninger som forsikringen aldrig dækker ret meget af, vi har lært at leve med at whisky har en sart mave og det er det nu får han superbrusens senior foder der er let fordøjeligt det har hjulpet en del, så længe han ikke får en eneste godbid.:)????

• nynne H
    nynne H Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #95   29. sep 2015 Til Gingas mor. Jeg vil virkelig anbefale dig at få lavet en afføringsprofil på Ginga, så du kan få udelukket, at han har en parasit eller andet. Og du skal være opmærksom på, at der er en del parasitter, mikroorganismer mv., der ikke hører hjemme i en hundemave, som kun kan påvises, hvis afføringen kommer til analyse på laboratoriet inden for få timer. Det er ikke alle dyrlæger, der er opmærksomme på det eller går op i det. - Min hund havde normal afføring hver dag, men også enten lind afføring eller ind i mellem hvad der svarer til en spiseskefuld tynd afføring. Pga. dårlig dyrlæge, som gav min forkert information, har han nu fået en fuldstændigt ødelagt tarm, som ikke kan optage næring fra foderet ordentligt. Så stol på din egen fornemmelse af at der er noget galt. Og nej, hunde skal ikke gå rundt med lind afføring hver dag - de skal heller ikke gå rundt med lidt tynd afføring dagligt, selvom de også har normal afføring. Derimod er det normalt, at en hunds afføring bliver mindre fast i det, hvis den har flere afføringer i løbet af en dag. - Men insister på at få undersøgt din hunds afføring. Man kunne intet mærke eller se på min hund, og han gik altså rundt med en parasit Cryptosporidium i 1 ½ år og Giardia i måske lige så lang tid. Giardia er meget svær at påvise i en test - og afføringen skal være helt frisk, når testen laves (det lyder umiddelbart som om, at din dyrlæge lavede testen med det samme? Men hvis du kom med afføring som var 4 timer gammel, så er det meget muligt, at den har vist et forkert negativt resultat). - Hverken skånekost eller nyt foder kan løse problemet, hvis der er noget i Gingas mave. Så benyt dig af din dyreforsikring og hed og lykke med ham smiley

• nynne H
    nynne H Tilmeldt:
    nov 2014

#96   29. sep 2015 Til Winnie J - Hvis du kun har brugt den samme dyrlæge, så kan du meget vel ha været lige så uheldig, som jeg har været. Afføringsprøver skal være friske - og ikke opbevares køligt i 5-6 timer, som mange dyrlæger siger, og heller ikke sendes til tyskland eller england for at blive undersøgt der, som mange dyrlæger gør - for de mest følsomme sygdomme dør i løbet af få timer, og så viser afføringstesten ingenting. Det er mit indtryk, at der er rigtigt mange dyrlæger i DK, som ikke er opmærksomme på det.............ved ikke, om det skyldes dårlig uddannelse, eller ligegyldighed.....jeg synes, at det er meget underligt og meget trist. Selvfølgelig er det muligt, at Whisky har en ekstremt sart mave, men jeg ville altså forsøge mig med en ny dyrlæge, for han lyder til at være syg. Held og lykke og god bedring

• #97   29. sep 2015 Palle når det bare er hverdag og vi er hjemme så render han stille og roligt og hygger sig ligger ude i solen kommer ind og ligger sig gør lidt af forbipasserende. Jeg synes bestemt ikke han stresser der.
    Når vi skal på tur så står han i gangen og venter på at få snor på selv om han er boxer hopper han ikke rundt han er da så rolig så min datter på 5 kan give ham snor på.
    På turen trækker ham lidt jeg synes ikke det har været så slemt før MEN jeg er altså også gravid i 35 uge og er helt låst i lænden. Han trækker mest hvis min datter er forreste og så bliver han jo enormt glad og legesyg hvis vi møder nogle.

Skal lige siges at hans afføring ikke er så Lind så den kommer ud og ligger i en kage den er stadig pølseformet bare blød i det.

• #98   29. sep 2015 Nynne H- den afføring hun tjekkede fra Giardia var max 10-20 min gammel smiley

• #99   29. sep 2015 Tak for interessen til whisky's velbefindende, han er en glad og tilfreds hund, med en sart mave alle gange jeg har fået det undersøgt har det været forskellige forklaringer fra forskellige dyrlæger, som alle vil have ham på forskellige nye foder, der kommer intet frem ved disse undersøgelser og whisky vejer det samme sine normal 10 kg, men jeg får stadig samme fornemmelse af at dyrlægerne er ude på at tjene penge mere end finde årsagen, jeg vil nu selv prøve om det kunne være allergi til korn i foderstoffer

• #101   29. sep 2015 Palle- hvad vil du så bruge som godbidder? Altså jeg snakker ikke om at det er fordi han skal have noget lækkert engang imellem det er som trænings godbidder at jeg bruger kød.

Jeg får ham ikke til at tage en købe godbid og heller ikke tørret lever (mener jeg det var jeg havde købt)

• nynne H
    nynne H Tilmeldt:
    nov 2014

#102   29. sep 2015 Jeg vil stadig anbefale, at man får sin hund testet for Cryptosporidier latinsk navn. Cryptosporidium. Og testen skal laves på frisk afføring så hurtigt som muligt, for at man kan være sikker på, at man får et korrekt resultat. En del hunde har ingen symptomer, når de har Cryptosporidium - men de er såkaldt "raske smittebærere", som også kan smitte mennesker. Hunde kan også ha alt fra konstant diarré, til netop sådan en lind afføring, som kommer ud som en pølse, men er blød og smatter ud, når man samler den op. - Og ja, jeg er selvfølgelig påvirket af, at min hund har gået rundt med Cryptosporidium med ret diskrete symptomer, men med så alvorlige konsekvenser i form af en ødelagt tarm, der måske aldrig vil komme sig. - Forøvrigt deler jeg opfattelse med dig Winnie J, det er også min oplevelse, at mange dyrlæger primært er interesseret i at sælge et foder, som de forhandler.....og pudsigt nok er det altid, det mærke, de fører i klinikken, som virker, men går man hen til den næste dyrlæge, vil man får at vide, at det foder, man netop købte hos den første dyrlæge, absolut ikke virker, hvorimod det mærke, som man så fører hos den pågældende dyrlæge, er præcis det, som vil ku gøre ens hund rask igen. Og som hundeejer/forbruger er man fuldstændigt prisgivet.

• #104   30. sep 2015 Barf-vores var noget af de eneste kæbe guf min sidste boxer gad æde, de var til gengæld også vold gode (og dyre)
    Få fat i noget hestekød fx, kog det og skær i små tern, eller i ovnen ved lav temperatur i nogle timer han vil elske det

• #105   30. sep 2015 Hmm måske bare mig men hvad er forskellen fra de guffer og så det han får nu? Det jo kød alt sammen?

• #106   30. sep 2015 Hold nu kæft den autokorrektur er irriterende smiley
    Bare bites og købe guf, skulle der stå smiley

Det er mere hvis du ville prøve at gå væk fra de ting han plejer at få, for at udelukke at det fx er kylling eller okse han reagerer på.

• #108   1. okt 2015 Jeg køber ikke færdige godbidder det er som regel rester fra aftensmaden men ikke hvis det er krydret men frikadeller og flæskesteg vildt ja hvad vi nu får hvis jeg er ved at løbe tør ja så kan jeg godt finde på at købe party eller kyllinge pølser uden skind

• #109   1. okt 2015 Frikadeller er da krydret? Og laver du dem med løg i??

Pølserne indeholder nok en del øv, som enumre og konserveringsmidler smiley

• #110   1. okt 2015 Ja lidt med salt men ikke sådan krydret krydret der er jo også salt på flæskestegen.

Kommentér på:
Er jeg bare pyller?? (Hans afføring)

Annonce