{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL IGEN IGEN
  • #1   30. okt 2015 Der skulle forhåbentlig stå - kan bruges til..

• #2   30. okt 2015 Jeg kan slet ikke komme ind på siden smiley

Jo, nu kom der hul igennem smiley

• #3   30. okt 2015 Det skræmmende at folk kan være så kolde og kyniske, de skulle, ej det ik pænt at skrive, men så pakker jeg det lidt ind smiley de skulle udsættes for noget der kan gøre nullernaller smiley

• #4   30. okt 2015 Mla Der står Advarsel i mod at der i dag har været forsøgt at stjæle hund og hvalpe i Thisted Der er tale om store hunde der bruges til hundekampe
    Lotte Rasmussen fra Nors beskriver mændene som 170 til 200 m høje taler dansk med østeurpæsisk accent De går i sorte regnfrakker med hætter trukket ned over hovedet
    Og så er der et bille af en brun Labradore smiley

• #6   30. okt 2015 Ja. Jeg fik hul igennem til sidst smiley

• #7   30. okt 2015 Det er da forfærdelig smiley

• #9   30. okt 2015 smiley

• #10   30. okt 2015 Puha.. Jeg får helt ondt i maven. Bor i Thisted og det kommer bare så tæt på lige pludselig, og vi tør næsten ikke lade hundene være alene hjemme mere. Ved man om der sker ved indbrud i hjemmet eller er det hunde udenfor butikker o.l. de tager?

• #12   31. okt 2015 Ja Palle, det er jo det værste af det hele, at man ikke synes man kan efterlade sine hunde nogen steder, hvor de er i sikkerhed. Det er en del år siden, at jeg stoppede med at have mine hunde med når jeg var i byen for at handle, netop fordi jeg ikke kunne vide om de stod udenfor butikken når jeg kom ud igen. Men synes det forfærdeligt, at man skal være nervøs for at lede dem være alene hjemme. Det er vanvittigt at folk kan få sig til det

• #13   31. okt 2015 Sgu også et lidt vidt begreb, 170-200cm høje o.O

Men 'hyggeligt' det nu også er trukket til Thy, - så skal jeg vel være glad for at jeg har små hunde...

Synes det er en kedelig tendens, at man ikke kan have sine hunde i fred nogen steder - ikke engang i hjemmet.

• Bianca D
    Bianca D Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 2 Hunde: 1 Svar: 4
    #14   31. okt 2015 Kijagos hegn i haven er over en meter, med 'spidst' i toppen, og han Er meget vild når der kommer gæster, især når han aldrig har set dem før, men han er jo ude til hverdag...Han er i haven til vi kommer hjem, og vi bor i Gedved i Østjylland.

Kommentér på:
ADVARSEL IGEN IGEN

Annonce