Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel fra DKK
  • #1   3. nov 2015 En som bor på en lille ø, har været udsat for det, ved hans slædehunde , men det lykkedes heldigvis
    ikke

• #2   3. nov 2015 Jeg syntes, at det er en rigtig træls udvikling i vores samfund.

• #3   3. nov 2015 Hvor er det egentlig trist, at man ikke kan efterlade sin hund, mens man går ind og handler. Jeg har nogle få gange (kan tælles på en hånd) efterlade min hund ude foran bageren, det er ruder, så jeg kan holde øje med hende hele tiden, men ved da snart ikke om jeg tør det mere.
    Jeg gad godt kunne tage hende med ned og handle, hvis jeg kun lige mangler en lille smule, men jeg tør simpelthen ikke efterlade hende uden opsyn.

• #4   3. nov 2015 Ja det er træls About MY smiley

• #6   3. nov 2015 C F det skal du ikke tro Desværre Det tror vi aldrig om vores egne Hvem gider tage Linka Jaa man ved aldrig

• #7   3. nov 2015 Umiddelbart tror jeg heller ikke min hund er særlig interessant (jo for mig selvfølgelig smiley ) Hun er bare en ganske normal golden retriever, som der kan ses på næsten hvert gadehjørne.....men man ved aldrig. Og er tyven venlig og giver godbidder, tror jeg gerne hun følger med...desværre.

• #8   3. nov 2015 Jeg var i kiosken en dag jeg havde Misja med ,Jeg tog hende på armen og gik ind og sagde ,Ja undskyld jeg har min hund med ind ,men jeg tør ikke sætte hende uden for Jeg er bange for hun bliver stjålet Det var bare helt ok Ellers er mine aldrig med ude at handle Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg kom ud og de var væk smiley

• #10   3. nov 2015 Ha ha Ja Mike det er billigere smiley Ej men det er da forfærdelig, at tendensen til at stjæle hunde er stigende smiley

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 217
    #11   3. nov 2015 Jeg har tænkt på om man ikke kunne låse sin hund fast. Hvis nu man havde en sele man kunne sætte sammen med en lille hængelås, og sætte snoren fast på hund med hængelås og igen en snor rundt om en pæl med hængelås.
    Men det er os bare bøvlet.

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

#12   3. nov 2015 Fx denne sele kunne man lige lukke med en hængelås.

profilbillede
  • GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

#13   3. nov 2015 Argh de kan selvf. Bare klippe selen over!

• #14   3. nov 2015 ^^ man kan få en tyverisikret snor, som låses og ikke kan klippes over. Sådan en her har jeg.
    Men han står ikke udenfor alligevel. Jeg vil ikke komme ud til et blødende barn, som ikke kunne holde snitterne for sig selv

profilbillede
  • #16   3. nov 2015 Julie:

Jeg har set den snor før og jeg kan ikke greje den. Hvad er det der gør at man ikke bare kan tage fat i håndtaget og gå med hunden?

• #17   3. nov 2015 Jeg har oplevet at stå ved kassen i Fakta og undre mig over, hvad det dog var for en skingrende, nærmest skrigende lyd, og pludselig indse, at det var min hund!
    Jeg forlod kø og varer med det samme, og fór ud, og finder en fucking hjemløs, som er igang med at stjæle hende!! smiley
    Det var så bare topmålet af hvad jeg har skullet stå model til med de hjemløse her i Kbh! Jeg er så sindsygt træt af de mennesker, skrækkelige eksistenser!! smiley

Heldigvis skreg Coco, så jeg nåede ud til hende, og den hjemløse daskede videre med sin pit-blanding-whatever..

Jeg har aldrig ladet hende stå udenfor en butik siden, men jeg har dog været nede efter pizza et par gange, men deres vinduer ud er gulv-til-loft, så jeg kan se Coco hele tiden, og det tager jo kun 2min at hente pizzaen, så er man ude igen. smiley

• #18   3. nov 2015 Mette: Du klikker snoren af hunden og laver en løkke med håndtaget om en lygtepæl, et skilt, et gelænder eller noget andet fast. Virker ikke på hundekrogen smiley Og så låser du snoren rundt om hundens hals... Eller i mit tilfælde om maven på dyret.

• #19   3. nov 2015 Men skal den ikke stramt rundt om halsen eller maven på hunden, før det virker?

• #20   4. nov 2015 Nu som...: tjo. Men vel ikke strammere end halsbåndet normalt er. Det skal jo bare ikke være til at hive over hovedet på den.

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

#22   4. nov 2015 Julie p
    Hvad hedder sådan en snor? Evt link smiley

• #23   4. nov 2015 Den, jeg har, hedder DogLock. Men jeg købte den brugt for 6 år siden, så jeg ved ikke, om den stadig sælgess

• #24   4. nov 2015 Jo men tænker netop at det skal være stramt for at man ikke bare kan hive den af hunden.

• #25   4. nov 2015 Jeg bruger ikke halsbånd, så jeg ved det ikke, men er det ikke normalt så stramt, at man ikke vil kunne hive det over hovedet på hunden?

• #26   4. nov 2015 Det ved jeg nemlig ikke? Men det er jo også lige meget hvis det virker smiley

• #28   4. nov 2015 Jeg bruger aldrig hundekrogen.. Robin kan sagtnes vente, men HVIS der skulle gå en med en hund lidt for tæt på, så ville Robin løbe hen for at hilse/lege (han er ikke aggresiv), hvorved krogen ikke er til meget hjælp..

Derfor bliver han altid bundet til noget solidt, der vil kunne holde ham tilbage. Han bliver bundet fast ved førnævnte metode (den med at klikke snoren af)..

Han er heldigvis ikke en folk gider rende med smiley Nok er han sød, men han ser ikke særlig spændende ud smiley

• #29   4. nov 2015 C F det er jeg glad for at høre smiley

Kommentér på:
Advarsel fra DKK

Annonce