3.373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Idag er det Cleo fødselsdag :) Idag er det Cleo fødselsdag :)

Idag bliver søde søde Cleo 11 år gammel smiley

Det føles som for ganske nylig at jeg tog helt til Sønderjylland og hentede den lille, tynde og bange Cleo. Men hold da op som tiden går og hvor er det bare dejligt at kunne bruge den med hende smiley

Cleo har været sammen med mig stort set hver eneste dag siden jeg fik hende som 8 uger gammel. Hun har siddet sammen med mig til undervisning på gymnasiet, været med da jeg flyttede hjemmefra, være med til historieforlæsninger og opgaveskrivning på uni, fulgt mig på seminaret og har nu endnu en gang sin gang med mig på uni imens jeg er ved at færdiggøre min kandidat.

Hun har været med på utallige vandreturer, cykelturer, hytteturer til sverige osv. Aldrig har jeg holdt en ferie uden hende og til sommer står den endnu engang på ferie for Cleo og jeg. Denne gang skal vi (det bliver nok mest mig) gå 450km igennem laplands vildmark og bjerge og jeg kunne ikke forestille mig en bedre rejsepartner end Cleo smiley

Hvis jeg ikke fik sagt det er Cleo noget at det sødeste og mest sympatiske man kan forestille sig. Hun har ikke en flue fortræd, har været venner gode venner med op til flere mus, to rotter, en høne og alle mulige andre dyr. Hun har været med til at opfostre og passe moderløse killinger og lige nu hjælper hun nogle medborgere som har det psykisk og fysisk svært med også at have gode dage. Ja jeg kunne sådan det blev ved med at sige pæne ting og dejlig Cleo. Men jeg tror nu alligevel jeg stopper her. det kan alligevel ikke forklares rigtigt uden man har mødt hende og hender hende smiley Det gør jeg heldigvis og idag står den selvfølgelig på fødselsdagsfejring med gaver, gæster, kager og hygge smiley

Jeg håber I andre nyder dagen og den kommende weekend med jeres dejlige hunde:)

de bedste fødselsdagshilsner fra mig og Cleo smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idag er det Cleo fødselsdag :)
Kommentér på:
Idag er det Cleo fødselsdag :)

Annonce